Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مردم ولایتمدار دماوند و هواداران رئیس جمهوری منتخب در شهرستان، عصر چهارشنبه با حضور در بوستان خانواده، به شکرانه حضور باشکوه در انتخابات ۲۸ خرداد و کسب اکثریت آرا توسط سید ابراهیم رئیسی با برگزاری برنامه های متنوع در این مراسم شرکت کرده و جشن گرفتند.

سیداحمد رسولی نژاد، نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن تبریک ایام دهه کرامت و پیروزی رئیس جمهور منتخب، اظهار داشت: حجت الاسلام رئیسی در سخنرانی اخیر خویش در حرم امام رضا(ع) تاکید کرد که نخواهیم گذاشت حرف رهبرمان بر زمین بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: انتخاباتی که در خردادماه برگزار شد اتفاقات عجیبی در آن رخ داد چراکه برغم تذکرات رهبر معظم انقلاب، شاهد اختلالات و اخلال در برگزاری آن بودیم به نحوی که در چند روز گذشته نمایندگان مجلس تذکرات متعددی دادند.

این مقام مسئول با بیان اینکه به دستور رئیس مجلس شورای اسلامی، دو کمیسیون شوراها و اصل ۹۰ مامور رسیدگی شدند، بیان داشت: کمبود تعرفه رای و اعضای شعب در زمان برگزاری انتخابات و همچنین تاخیر بسیار در آغاز رای گیری در برخی شعب، اختلال در ادامه رای گیری، قطع مکرر برق، عدم آموزش اعضای شعب و عدم اعطای تعرفه ریاست جمهوری در برخی شهرستان‌ها از جمله مشکلات پیش آمده بود.

نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انواع تهمت ها، ترفند ها و فتنه ها علیه آیت الله رئیسی انجام شد اما به لطف خدا و توکل شما به خداوند متعال و معصومان، آتش تهمت ها و فتنه ها به امر الهی تبدیل به گلستان برای ابراهیم زمان شد.

وی با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی بیش از ۱۸ میلیون رای کسب کرد و فاصله زیادی با نفر دوم داشت، خاطرنشان کرد: اگر مردم مشارکت کمی داشتند از عملکرد شما بوده است؛ بیش از ۳۴سال قوه مجریه در دست شما بود و برخوردتان را با مردم و منتقدان دیدیم که تهمت ها و اهانت هایی زده شد اما امروز منتخب مردم معتقد است کرامت انسانی باید رعایت شود و خود را خادم همه مردم می‌داند.

رسولی نژاد بیان داشت: رئیس جمهور متعلق به همه ملت است و مردم حقوق مختلفی دارند که در این سالها نادیده گرفته شد و شرایط سختی برای مردم ایجاد شد؛ بسیار بر مردم فشار آوردید که در انتخابات شرکت نکنند و با وجود آنکه در ابتدای سال اعلام کردید گرانی نخواهیم داشت ولی شاهد گرانی ها بودیم.

وی بیان داشت: امروز نشست شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد و مجلس نهایت همکاری خود را با دولت اعلام داشته و خواهد داشت و البته بر عملکردها نیز نظارت جدی دارد تا بتوانیم مشکلات مردم همچون مقابله با تورم و مبارزه با فساد و دیگر موارد را برطرف کنیم.

این مقام مسئول گفت: مجلس و دولت دست در دست هم خواهند داد و به گونه ای عمل می کنند که کسانی که رای دادند، پشیمان نشوند و آنهایی که رای ندادند افسوس بخورند و انشاالله آینده خوبی برای کشور رقم خواهد خورد و مجلس نیز پیگیر مطالب شما است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی شهرستان دماوند سید ابراهیم رییسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی شهرستان دماوند سید ابراهیم رییسی مجلس شورای اسلامی شهرستان دماوند سید ابراهیم رییسی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۷۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: دولت به هیچ وجه به موضوع ترکیب هیات رئیسه و ریاست مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، سید محمد حسینی، درباره اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در مجموع تکلیف ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات مشخص می‌شود که در تهران ۱۶ کرسی خالی مانده است که کرسی‌های تهران اهمیت زیادی دارد، زیرا نمایندگان تهران گرفتاری‌های نمایندگان شهرستان را ندارند و می‌توانند در مسائل کلان کشور و ملی نقش آفرین باشند و وقت بیشتری برای تهیه طرح‌ها و لوایح بگذارند. آن‌ها می‌توانند در ترکیب هیات رئیسه مجلس و روسای کمیسیون‌ها تاثیر زیادی داشته باشند. این نمایندگان و سایر نمایندگان باقی مانده در دو دوم اهمیت و نقش مهمی در مجلس دارند.

وی افزود: امیدوارم همانطور که در دور اول مردم حضور داشتند، در دور دوم هم مشارکت کنند به خصوص که در این دور انتخاب راحت‌تر است و در یک حوزه، مردم از بین دو نفر باید یک نفر را انتخاب کنند. بی تفاوتی سزوار نیست. مردم می‌توانند تحقیق کرده و فرد اصلح را انتخاب کنند. مردم کمک کنند افراد اصلح با پشتوانه رای بالا انتخاب شوند.

حسینی در پاسخ به این پرسش که دولت نظری درباره ترکیب هیات رئیسه و ریاست مجلس دوازدهم دارد؟ گفت: نه، دولت به هیچ وجه به این مساله ورود نمی‌کند. خط مشی رئیس جمهور این بوده که در انتخابات فهرست نداشته باشد در حالیکه در دوره‌های قبل دولت‌ها اینگونه نبوده اند. دولت، انتخاب را به خود مردم واگذار کرده و مردم در انتخاب حود نشان دادند، کسانی که همراهی بیشتری با دولت دارند، پایگاه مردمی بهتری دارند.

وی در پایان گفت: امیدوارم با تعامل سازنده دولت و مجلس، کار‌های اساسی انجام شود. اولویت ما اقتصاد است و به این مساله بها داده شود و لوایح یک فوریتی و دو فوریتی دولت. زودتر در دستور کار مجلس قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد