Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزان عباسیان معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب خوزستان در تشریح جزئیات تسهیلات ماده ۵۶ قانون الحاق گفت: از ۲ هزار و ۱۹۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶، حدود ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه در زمینه فاضلاب استان در سامانه دولت تعریف شده و آماده برگزاری مناقصه است.

او با بیان اینکه این ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های فاضلاب در شهرستان‌های مسجدسلیمان، ماهشهر، بندر امام خمینی (ره) و شادگان در نظر گرفته شده و اسناد آن از حدود ۱۰ روز پیش در سامانه دولت قرار گرفته است، اظهار داشت: اعتبار پروژه‌های فاضلاب آبادان که حدود ۴۰۰ میلیارد تومان ارزش اعتباری دارند نیز شنبه هفته آینده در سامانه دولت قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسیان با اشاره به توافق نشدن با بانک عامل در دشت آزادگان برای استفاده از تسهیلات ماده ۵۶ و وجود مشکلاتی در این زمینه، بیان کرد: علیرغم مکاتبات انجام‌شده این مساله تاکنون به نتیجه نرسیده است، البته برای اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب شادگان نیز در حال پیگیری هستیم و امیدواریم بتوانیم این تصفیه‌خانه را اواسط مردادماه در مدار کامل بهره‌برداری قرار دهیم، زیرا این پروژه با سرعت بسیار خوبی در حال پیگیری و اجرایی شدن است.

محمدرضا کرمی‌نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان به پیگیری انعقاد قرارداد برای اجرای طرح‌های فاضلاب اهواز اشاره کرد و ادامه داد: توافق‌هایی انجام شده تا در یک کمیسیون ۳ نفره در سازمان برنامه و بودجه کشور، ترک تشریفات برای انعقاد قرارداد اجرای طرح‌های فاضلاب اهواز مورد بررسی قرار گیرد.

او گفت: در صورتیکه با ترک تشریفات عقد قرارداد اجرای طرح‌های فاضلاب اهواز موافقت شود، به سرعت کار انعقاد قرارداد به منظور جذب اعتبارات را اجرایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروژه فاضلاب تصفیه خانه فاضلاب میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۸۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان

اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان امروز با حضور معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور به بهره برداری رسید.

استاندار کردستان در مراسم بهره برداری از این مرکز، مهارت‌آموزی را عامل رشد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری عنوان کرد

زارعی کوشا گفت: نسخه شفابخش برای خروج از بیکاری به ویژه در استان‌های زاگرس نشین، توسعه آموزش‌های مهارتی است.

وی گفت: مرز مشترک با اقلیم کردستان عراق، عامل مهم تحقق دیپلماسی مهارت در کشور است

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بهره برداری از اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها