Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعدالله نصیری قیداری رئیس دانشگاه شهیدبهشتی  در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بعد از جلسه هم اندیشی وزارت بهداشت با وزارت علوم در خصوص بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها از مهر ۱۴۰۰، کمیته‌ای تشکیل شده که به صورت مستمر در خصوص رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی حتی بعد از واکسیناسیون تمامی دانشجویان در فضای دانشگاهی، کلاس ها، خوابگاه ها، سلف غذا خوری و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تصمیم گیری کند و هم اکنون نمی‌توانیم در این زمینه نظر دهیم.

او افزود: جزئیات رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بعد از واکسیناسیون دانشجویان در فضا‌های دانشگاهی از مهر ۱۴۰۰ بستگی به شرایط آن زمان دارد.

نصیری قیداری تصریح کرد: اراده ما به برگزاری آموزش‌های حضوری از مهر ۱۴۰۰ است، اما در هر صورت تصمیم گیری‌های ما منوط به اظهار نظرات کمیته وزارت بهداشت است.

رئیس دانشگاه شهیدبهشتی با بیان اینکه با معاونان آموزشی دانشکده‌ها در حال تنظیم سندی هستیم که آن نشان دهنده نقشه راه خواهد بود، تاکید کرد: سناریو‌های مختلف بستگی به شرایط کشور از نظر ویروس کرونا دارد که میان روسای وزارت علوم و وزارت بهداشت در کمیته برگزار خواهد شد.

او درباره تمهیدات دانشگاه شهیدبهشتی برای قطعی برق در زمان امتحانات گفت: دانشگاه شهیدبهشتی سالانه امتحانات پایان ترم را زودتر از مابقی دانشگاه‌ها برگزار می‌کند و تا کنون عمده آن‌ها انجام شده است و به پایان امتحانات نزدیک هستیم و در این زمینه مشکلات جدی نداشته ایم.

رئیس دانشگاه شهیدبهشتی بیان کرد: در صورتی که دانشجویان برای شرکت در امتحانات با قطعی برق مواجه شده باشند، مجدد از آن‌ها آزمون گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه شهیدبهشتی قطعی برق آزمون مجازی دانشگاه شهیدبهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۸۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ اعتراضات حامیان فلسطین در دست کم ۱۵ دانشگاه در سراسر آمریکا برگزار شده است. در روز‌های اخیر، شمار زیادی از دانشگاه در آمریکا شاهد تظاهرات ضدصهیونیستی بوده‌است.

دانشجویان آمریکایی از دانشگاه‌ها خواسته‌اند تا از سرمایه‌گذاری دارایی‌های دانشگاه‌های بزرگ در شرکت‌های اسلحه‌سازی و یا سایر صنایع حامی جنگ رژیم صهیونیستی در غزه خودداری کنند و به این ترتیب مانع از نسل کشی شوند.

آنها همچنین خواستار برقراری آتش‌بس در جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستند.

تاکنون نزدیک به ۶۰۰ دانشجو ظرف یک هفته گذشته در تحصن‌های ضد جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه در سراسر آمریکا بازداشت شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی + فیلم
  • حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • واکنش وزارت خارجه به اعتراضات دانشگاهی در آمریکا