Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به نزدیک شدن ناوشکن (URO) انگلیس به مرز‌های این کشور در دریای سیاه گفت: ما آنچه اتفاق افتاده را یک تحریک آشکار می‌دانیم. انگلیس مغایر با قوانین بین‌المللی و قوانین روسیه رفتار کرد. وزارت خارجه روسیه سفیر انگلیس را احضار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت دفاع روسیه نیز به خبرنگاران گزارش داده بود که ناوگان دریای سیاه با همکاری سرویس مرزی سرویس امنیت روسیه نقض مرز دولتی روسیه توسط یک ناوشکن انگلیسی را متوقف کرده بود و تیر‌های هشدار دهنده‌ای را به سمت این ناوشکن شلیک شده بود.

وزارت دفاع انگلیس نیز در واکنش به سخنان وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ناو نیروی دریایی مطابق با قوانین بین المللی از طریق آب‌های سرزمینی اوکراین به طور مسالمت آمیز عبور می‌کرد و هیچ شلیک اخطاری انجام نشده است. وزارت دفاع انگلیس همچنین ادعا کرد روسیه در دریای سیاه تمرینات تیراندازی انجام می‌داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد صبح امروز یک ناوشکن انگلیسی بدون توجه به اخطار‌ نیرو‌های این کشور در حال نزدیک شدن به مرز‌های روسیه بود و تا ۳ کیلومتری مرز نیز جلو آمد که با شلیک‌های اخطار تغییر مسیر داده و از محدوده مرز روسیه خارج شد.

پربیننده ترین مذاکرات وین؛ برجام در یک قدمی امضای طرفین تقریبا درباره تمامی اختلافات مهم توافق شده است / تصمیم درباره جزییات مذاکرات بر عهده دولت سیزدهم است خبر مهم ربیعی درباره مذاکرات وین واکنش کاخ سفید به عدم تمایل رییسی برای دیدار با جو بایدن / مذاکرات به نفع آمریکاست برترین تصاویر خبری ۲۴ ساعت گذشته

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وزارت خارجه روسیه وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۸۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکای‌نیوز: دولت چین وزارت دفاع انگلیس را هک کرده است

ایتنا - هکرهای وابسته به دولت چین دو یا سه بار تلاش کرده‌اند تا اسامی و مشخصات کارکنان وزارت دفاع بریتانیا را هک کنند.
اسکای‌نیوز بریتانیا روز سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت در گزارشی اختصاصی به نقل از چند نماینده پارلمان از چند مورد حمله سایبری «دولت چین» به وزارت دفاع بریتانیا خبر داد.

براساس این گزارش، هکرهای وابسته به دولت چین دو یا سه بار تلاش کرده‌اند تا اسامی و مشخصات کارکنان وزارت دفاع بریتانیا را هک کنند.

از قرار معلوم این حملات سایبری در ماه گذشته و با هدف نفوذ در سامانه پرداخت وزارت دفاع بریتانیا سازماندهی و اجرا شده است.

نمایندگان پارلمان به اسکای نیوز گفته‌اند هکرها تلاش کردند تا با رخنه به این سامانه، اطلاعات بانکی و مشخصات کارکنان و بازنشستگان را به دست بیاورند.

منابعی در وزارت دفاع بریتانیا با تائید ضمنی این حمله گفته‌اند که با وجود شرایط دشوار، مشکلی در پرداخت حقوق ماهانه کارکنان این نهاد دولتی به وجود نیامده است.
این خبر همزمان با سفر اروپایی شی جین‌پینگ، رئیس جمهوری خلق چین منتشر می‌شود.

دیگر خبرها

  • اسکای‌نیوز: دولت چین وزارت دفاع انگلیس را هک کرده است
  • روسیه در واکنش به تهدید انگلیس، حمله به تاسیسات این کشور را حق خود دانست
  • وزارت دفاع انگلیس هک شد/ نشت اطلاعات پرسنلی نظامیان
  • وزارت دفاع انگلیس هک شد
  • چین: از نشستهای صلح اوکراین با مشارکت همه طرف‌ها حمایت می‌کنیم
  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • استقرار هزاران نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم