Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیک «سینامون» که به اشتباه به آن کیک سینابون هم گفته می‌شود، یکی از انواع کیک‌های ساده و در عین حال بسیار خوشمزه است. خبرگزاری میزان _ ایرنا نوشت: سینامون در زبان انگلیسی به معنی دارچین هست. کیک سینامون که برخی به اشتباه سینابون تلفظ می‌کنند بسیار خوش عطر است و بافت لطیفی دارد.   مواد لازم برای کیک سینامون: تخم مرغ: ۳ عدد شکر: ۱ پیمانه سر خالی روغن: نصف پیمانه شیر ولرم: نصف پیمانه بکینگ پودر: ۱ قاشق چایخوری آرد: ۱/۵ پیمانه وانیل: ۱/۴ قاشق مرباخوری   مواد میانی برای تهیه کیک سینامون: پودر نارگیل: نصف پیمانه شکر قهوه‌ای: ۲ قاشق غذاخوری دارچین: ۱ قاشق مرباخوری پودر گردو: ۱ قاشق غذاخوری پودر کاکائو و قهوه دو قاشق غذاخوری   طرز تهیه و دستور پخت کیک سینامون: ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا تخم مرغ و شکر و وانیل را با همزن می‌زنیم تا حجمش دو برابر شود.   ۲. بعد روغن و شیر را اضافه کرده و هم می‌زنیم.   ۳. سپس آرد و بکینگ پودر که سه بار الک شده را به مواد اضافه کرده و هم می‌زنیم تا یکدست شود.   ۴. نصف مواد را داخل قالب چرب شده می‌ریزیم.   ۵. مواد میانی را ریخته و روی آن مابقی مواد را می‌ریزیم.   ۶. قالب را به مدت ۴۰ دقیقه داخل فر از قبل گرم شده با دمای ۱۷۰ درجه میگذاریم.   ۷. پس از پخت از قالب خارج کرده و به دلخواه تزیین کنید. بیشتر بخوانید: طرز تهیه شیر برنج ساده خانگی؛ یک دسر مقوی و پرطرفدار انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود. برچسب ها: طرز تهیه کیک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: طرز تهیه کیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۹۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، به منظور آشنایی با مناسک حج همایشی امروز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در بروجرد برگزار شد.

مدیر کل حج و زیارت لرستان گفت: امسال یک هزار و ۲۱۰ زائر در قالب ۸ کاروان از لرستان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

سیدحمید مصطفایی افزود: از شهرستان بروجرد نیز امسال ۳۲۰ نفر در قالب دو کاروان به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترفندهایی برای سرحال شدن بعد از خواب شبانه
  • اگر با صورت آرایش‌کرده ورزش کنیم چه خواهد شد؟
  • نان توت فرنگی یک نان خوش عطر و طعم و ساده
  • (ویدیو) طرز تهیه نان پیده ترکی، یک نان خوشمزه برای صبحانه
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد تا خرداد ماه
  • قیمت قالب فلزی لبه ۵ با قیمت دلار بالا رفت؟!
  • جان تری و توصیف شخصیت های فوتبالی در قالب کلمات کوتاه / زیرنویس فارسی
  • تمام خواص و مضرات ادویه کاری + طرز تهیه و ارزش غذایی
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد