Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی جان باختن دوتن از خبرنگاران در حادثه واژگونی اتوبوس در نقده را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری،دراین پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون 

جان باختن دوتن از خبرنگاران پرتلاش و متعهد عرصه رسانه خانم ها "مهشاد کریمی" و "ریحانه یاسینی" از خبرگزاری های ایسنا و ایرنا بر اثر واژگونی اتوبوس در محور نقده مایه تاثر و تاسف شدید اینجانب گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوستان خبرنگار که همواره برای انعکاس دستاوردهای نظام همراه دولت بوده و هستند متاسفانه بر اثر حادثه ای دلخراش دچار مصدومیت شده و دوتن از بانوان فرهیخته این عرصه نیز جان خودشان را از دست دادند.

ضمن عرض تسلیت خدمت جامعه رسانه ای کشور و خانواده های این عزیزان و عذر خواهی بابت اتفاق تلخ رخ داده، امیدواریم که ما را نیز در غم خود شریک بدانند. با توجه به پیگیری های ریاست محترم جمهور و دیگر مقامات ارشد کشور، علاوه بر رسیدگی کامل به درمان عزیزان مصدوم، به طور قطع با مقصران احتمالی این حادثه برخورد لازم صورت خواهد گرفت. برای مصدومین شفای عاجل و برای دو عزیز از دست رفته غفران الهی از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

محمدمهدی شهریاری

استاندار آذربایجان غربی

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۹۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی روز معلم را گرامی داشتند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی روز معلم را تبریک گفت.   در این پیام آمده است:   بسم‌الله الرحمن الرحیم   پیکره هر جامعه در صورتی پویا و ماندگار است که روح فرهنگ در آن جریانی خلاّق داشته باشد. جای بسی افتخار و سرافرازی است که ایرانیان از سپیده‌دم تاریخ تمدن، با خردورزی، اخلاق و ادب پرچمدار فرهنگ و گسترش آن در پهنه گیتی بوده‌اند. آثار شخصیت‌های علمی و فکری این سرزمین که پس از گذشت قرنها، هنوز مورد توجه مراکز علمی و دانشگاهی جهان قرار دارد، نشانگر جایگاه بلند تعلیم و تعلّم در ایران اسلامى است. دوازدهم اردیبهشت‌ماه نیز به عنوان روز تجلیل از مقام والای معلمی است.   بدون تردید موفقیت نسل‌های کنونی و آینده ما، در گرو اهتمام خستگی‌ناپذیر آموزگارانی است که با ایثار و فداکاری در جهت حفظ، تقویت و انتقال علوم؛ زمینه آموزش و پرورش نونهالان، نوجوانان و جوانان این مرز و بوم را فراهم می‌آورند.   با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری معلم بزرگ مدرسۀ انقلاب اسلامی، امیدوارم در سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، پیشقراولان عرصه علم و دانایی بیش‌ازپیش بستر رشد اندیشه، تلاش و جهاد را برای نوجویان و نسل‌های این سرزمین پرافتخار فراهم کنند و دولت مردمی نیز با درک اهمیت آموزش و پرورش بر بهبود شاخص‌های آموزشی تربیتی در این استان اهتمام ویژه دارد و به طور قطع این مهم میسر نمی‌شود مگر با همراهی معلمان فرهیخته و اندیشمند.    اینجانب توفیق همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت بویژه معلمان و فرهنگیان شایسته آذربایجان غربی در این مسیر دشوار و امیدبخش را، از خداوند بزرگ مسألت دارم.   محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی

دیگر خبرها

  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی بمناسبت روز معلم
  • استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی روز معلم را گرامی داشتند
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه