Web Analytics Made Easy - Statcounter

این ورزشکار ۱۹ ساله روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در رقابت‌های شهرکرد سه‌هزار متر آزاد را در زمان ۹ دقیقه و ۶ ثانیه و سه‌هزار متر بامانع را در ۹ دقیقه و ۴۶ ثانیه دویدم در حالی که رکود هشت دقیقه و ۵۱ ثانیه را برای خودم ثبت کرده‌ام.

وی سطح رقابت‌های شهرکرد را که طی ۲ روز گذشته با حضور دوندگان جوان کشورمان برگزار شد، خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: من به این رشته عشق می‌ورزم و به کمک مربی خودم «بهرام عزیزی» در حال پیشرفت هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ایرنا مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی جهت حضور در رقابت‌های جهانی کنیا با حضور ۲۲۰ دوومیدانی‌کار طی روزهای اول و دوم تیرماه به میزبانی چهارمحال و بختیاری برگزار شد. 

«ثمودی» که با دو مدال طلا رقابت‌های سه‌هزار متر آزاد و بامانع شهرکرد را پشت سر گذاشت، برای رکوردزنی و اعزام به کنیا یک ماه فرصت دارد. 

وی ۲ بار قهرمانی نوجوانان کشور در ماده سه‌هزار متر و یکبار قهرمانی جوانان در ماده پنج‌هزار متر را در سبد افتخاراتش دارد.  

این دونده جوان مراغی پیش از این سه بار مدال طلای دوومیدانی نوجوانان و جوانان کشور در ماده صحرانوردی را نیز کسب کرده است.

برچسب‌ها وزارت ورزش و جوانان دوومیدانی مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان دوومیدانی مراغه وزارت ورزش و جوانان دوومیدانی مراغه سه هزار متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۹۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران

مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده و در دومین روز خود در حال پیگیری است.

تیم دوومیدانی ایران که با ۹ ورزشکار عازم این رقابت‌ها شده است، در دومین روز این مسابقات موفق شد به دومین مدال خود دست پیدا کند.

مهدی هفت‌چشمه در رقابت ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره دست پیدا کرد.

علی سروری دیگر نماینده ایران در این ماده نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از مدال کوتاه ماند.

پیش از این نازنین فاطمه عیدیان در ماده دوی ۴۰۰ متر مانع اولین مدال طلای تیم ایران در این مسابقات و همچنین اولین مدال طلا دختران دوومیدانی ایران در قهرمانی جوانان آسیا را به دست آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید