Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا علیزاده شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه افزایش دما و کاهش بارندگی‌ها باعث افزایش مصرف برق شده است، گفت: در این میان تمام اقشار مختلف جامعه باید مصرف برق را مدیریت کنند تا شاهد خاموشی برق واحدهای تولیدی در استان نباشیم.

وی اظهار کرد: در زمان حاضر همه صنایع استان دارای کنتور هوشمند هستند و در این راستا از اول اردیبهشت سال جاری به طور ویژه پیک بار را راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان با بیان اینکه میزان سقف مصرفی استان ۵۳۰ مگاوات اعلام شده است، گفت: این استان از این رقم عبور کرده و ۱۲۰ و ۱۵۰ مگاوات برق کل بار مصرفی حوزه صنعتی استان زنجان را تشکیل می‌دهد.

علیزاده تاکید کرد: میزان ۱۲۰ مگاوات برق به صنایع عمومی اختصاص دارد و طبق الزام هیات وزیران باید ۳۰ درصد مصرف را کاهش می‌دادند که تا کنون ۱۷ درصد کاهش دارد.

وی با بیان اینکه در حوزه صنایع اختصاصی این شرکت ۱۵۰ مگاوات بار برق مصرفی دارند، افزود: برابر با مصوبه هیات وزیران باید ۶۰ درصد تعدیلی می‌شد که تا کنون ۱۶ درصد روند کاهشی دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه در مجموع باید گفت سهم مصرف سقف بار پیک برق شرکت توزیع ۶۲۰ مگاوات است که برابر با اعلام مصوبه هیات وزیران باید ۱۴۶ مگاوات به میزان ۲۴ درصد تعدیل انجام می‌گرفت که این رقم حدود ۹۲ مگا وات معادل ۱۵ درصد خاموشی محقق شده است.

علیزاده گفت: کشاورزان نیز با شرکت توزیع نیروی برق در موضوع قطعی برق همکاری‌های خوبی داشتند و این شرکت تلاش دارد با تعامل و تفاهم نامه با شرکت و واحدهای تولیدی، موضوع قطعی برق رعایت شود.

کد خبر 5243164

منبع: مهر

کلیدواژه: برق علیرضا علیزاده شرکت توزیع برق زنجان انتخابات 1400 ویروس کرونا شورای شهر سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه نتایج شمارش آرا گرگان بوشهر عکس استانها دهه کرامت مشارکت مردم در انتخابات انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا واکسن کرونا شرکت توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۹۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌ المللی لاستیک و پلاستیک در کشور چین اظهار داشت: دستاورد بازدید از نمایشگاه‌های تخصصی خارجی، افزایش سطح تعاملات و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در تولیدات صنایع کوچک و بزرگ استان خواهد بود چراکه یکی از سیاست‌های استان توسعه واحدهای پایین دستی با استقرار در شهرک‌های صنعتی و حمایت از این واحدهای صنعتی است.

عادل شهرزاد با اشاره به ۷ ناحیه صنعتی راه‌اندازی شده در سال گذشته، افزود: آشنایی تولید کنندگان و صنعتگران با تجهیزات و ماشین‌آلات جدید در محیط‌های نمایشگاهی بین المللی می‌تواند در ارتقا کیفیت تولیدات و افزایش سطح صادرات مؤثر باشد که تسهیلات تکمیلی تبصره ۱۸ برای تجهیز واحدهای تولیدی به ماشین آلات به روز و مورد نیاز واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده است.

وی رونق بخشی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی را جز سیاست‌های اقتصادی استان برشمرد و افزود: در بازدیدی که از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک انجام شد مذاکرات دوجانبه بیشتری بین تولیدکنندگان شکل گرفت که در توسعه تولیدات فعلی و ایجاد صنایع جدید در راستای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار اثر بخش خواهد بود.

کد خبر 6089526

دیگر خبرها

  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده