Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده علمی جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت داشتن فن‌ بیان خوب و قدرت برقراری روابط از مهم‌ترین نیازمندی‌‎های این شغل است. علاقه به پویایی و هیجان کار فروش، داشتن روحیه سرسخت و توانایی کار در تیم ضروری است. حداقل مدرک لیسانس داشتن سابقه کار فروش اهمیت دارد، اما ضروری نیست. توانایی انجام ماموریت در صورت نیاز برای نمایندگان اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان علمی از روز اول فعالیت خود بیمه می‌شوند. دستمزد هم به طور «ثابت» و هم به‌ عنوان «پاداش فروش» پرداخت خواهد شد. راننده آژانس به‌ صورت در اختیار به هر نماینده علمی اختصاص داده می‌شود. از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند. لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید. اطلاعات تماس واتساپ 09129224188 ایمیل central@ashbalchemi.com پربیننده ترین استخدام مهندس برق و مهندس مکانیک در کنگره هنر معماران پارس در بوشهر استخدام کارمند اداری در شرکت جام جم سازه در اهواز استخدام پرستار در مطب دکتر گیتا مجیدزاده در ولنجک استخدام سرپرست برنامه ریزی و کنترل پروژه از بوشهر جهت منطقه عسلویه و کنگان استخدام کارشناس PLC در یک کارخانه سیمان در بوشهر

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۹۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه و شهرسازی هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

گفتنی است با حضور بذرپاش عملیات ساخت پروژه ۴۶۸ واحدی نصر در شهر جدید سهند آغاز شد.

 

دیگر خبرها

  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • اعتراض شدید نمایندگان تهران به وزیر کشور در خصوص هرگونه تعرض به یکپارچگی شهرستان ری
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی