Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ رئیس کل دادگستری همدان با بیان اینکه وکلا در مسیر احقاق حق، حق مدار باشند گفت: امیدوارم وکلای دستگاه قضا همواره در مسیر عدالت و عدالت‌گری گام‌های مؤثری بردارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان،  محمدرضا عدالتخواه صبح امروز در مراسم تحلیف کارآموزان وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه با بیان اینکه وکلا در مسیر احقاق حق، حق مدار باشند اظهار داشت:  از همه وکلا به ویژه وکلای منسوب به دستگاه قضایی انتظار می رود مسیر احقاق حق، حق مدار و کمک کار این سازمان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تحلیف در این حوزه در حقیقت برای آن است که فرصتی مهیا شود تا وکلا در محضر خداوند پیمان محکمی برای احقاق حق و عدالت ببندند و به دستگاه قضایی کمک کنند.

رئیس کل دادگستری استان همدان با اشاره به اینکه اسلام برای قسم جایگاه بالایی قرار داده است گفت:در قرآن کریم بر حفظ سوگندهای خورده شده تأکید می شود و عنوان شده زمانی که با خدوند پیمان می بندید به پیمان خودتان وفا کنید و سوگندهایی هایتان را پس از آن که محکم کردید از بین نبرید.

اقدامات آیت‌الله رئیسی در قوه قضاییه مردم را برای آینده کشور امیدوار کردناصر ایمانی:‌ رای قاطع رئیسی مهر تایید مردم بر عملکرد 2ساله او در قوه قضاییه بوداینفوگرافیک | اعلام وضعیت 11 بدهکار بانکی توسط قوه قضاییه

وی سوگند یاد کردن را یکی از ادله اثباتی در دین اسلام برشمرد و عنوان کرد: در حقیقت با این سوگند خوردن بین فردی که در محضر خدا قسم یاد کرده از رئیس جمهور و پزشکان گرفته تا وکلا و شاکی یا متهم و طرف مقابلشان، اعتماد و اطمینان ایجاد می شود.

عدالتخواه با تشریح و تبیین اهداف و ماموریت‌های دستگاه قضا در کشور مطرح کرد: امیدوارم وکلای دستگاه قضا همواره در مسیر عدالت و عدالت‌گری گام های مؤثری بردارند.

انتهای پیام/742/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد دستگاه قضا احقاق حق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۰۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایی: دولتمردان غربی دست از حماقت بردارند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محسن رضایی با انتشار متنی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بحران ارزش‌های لیبرال در مقابل مقاومت انسان‌های آزادیخواه از غزه به سرعت در حال انتقال به درون غرب است.

وی افزود: به گونه‌ای که رهبران غربی برای نجات رژیم صهیونسیتی و نتانیاهو در برابر ارزش‌ها و دانشگاه‌های خود ایستاده‌اند. دولتمردان غربی دست از حماقت بردارند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • رضایی: دولتمردان غربی دست از حماقت بردارند
  • واکنش پیمان یوسفی به ماجرای دلخوری علیرضا دبیر
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • احقاق حق ۱۷۰ میلیاردی کشاورز قلعه گنجی از سوی پلیس فتا
  • اژه‌ای: مسیر تحول و تعالی در دستگاه قضا مسیری سخت و دشوار است
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد