Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،  حجت‌الاسلام «عبدالمهدی موسوی» روز پنجشنبه در جلسه دیدار معاون قضائی رئیس قوه قضائیه با کارکنان و قضات دادگستری شهرستان ساوه، اظهار داشت: با توجه به ماهیت صنعتی و اهمیت حمایت از تولید در استان مرکزی، جلسات ستاد اجرای اقتصاد مقاومتی به صورت فعالانه برگزار و به امور رسیدگی می شود.
وی افزود: با همراهی مجموعه دستگاه قضایی، مسئولان اجرائی و مجمع نمایندگان استان مرکزی و با در پیش گرفتن رویه تعامل موثر، موفقیت های پشمگیری در زمینه افزایش سرمایه گذاری و برقراری آرامش در محیط های صنعتی حاصل شده است و تنش خاصی در این بخش نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته او، دستگاه قضائی با رافت اسلامی در مورد برخی پرونده های کارگری استان مرکزی که عمدتا از خانواده های متعهد و وفادار به نظام بودند، برخورد کرد و این شیوه رفتاری سبب شد که مشکل حادی پیش نیاید.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع نیز بیش از یک هزار و ۱۰۰ جلسه ملاقات مردمی با پذیرش ۱۱ هزار و ۸۰۰ تن از شهروندان برگزار شد و به اغلب درخواست های ملاقات از سوی مردم پاسخ داده شد.

وی اظهار کرد: در زمینه حمایت از زندانیان هم پارسال ۲۹۰ زندانی با کمک ستادهای مردمی و کمک های خیرین آزاد شدند و تلاش کردیم که زیرساخت های سخت و نرم افزاری را در زندان ها گسترش دهیم.
وی تاکید کرد: پرونده های مصالحه نیز در سطح استان مرکزی با ۵۹ درصد افزایش همراه شد و در این راستا ۹ فقره پرونده قتل نیز به اهتمام دستگاه قضائی به صلح و سازش ختم شد.
 حجت الاسلام موسوی یادآوری کرد: ۴۰ درصد از پست های دادگستری استان مرکزی خالی است و همکاران ما با ۶۰ درصد ظرفیت نیروی انسانی فعالیت می کنند.

دیدار با قضات و کارکنان دادگستری، بازدید از زندان ساوه، دیدار با امام جمعه، بازدید از یک واحد تولیدی موفق در شهر صنعتی کاوه و برگزاری جلسه با فعالان اقتصادی و اعضای انجمن مدیران صنایع شهرستان از جمله برنامه های حجت الاسلام مظفری معاون قضائی رئیس قوه قضائیه در شهرستان ساوه است.

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها ساوه آیین دادرسی کیفری دادگستری قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ساوه آیین دادرسی کیفری سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ساوه آیین دادرسی کیفری دادگستری قوه قضاییه استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان با حضور رئیس کل داگستری استان فارس در کانون شهیدعسکری اداره آموزش وپرورش کازرون برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد از خدمات حجت السلام مصطفی انصاری فرد تقدیر و دکتر محمد حسن اتحاد نژاد به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون معرفی شد.

دیگر خبرها

  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان در کرمانشاه
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود