Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان دبیر شورای وحدت و حزب موتلفه اسلامی استان زنجان گفت: با حضور میلیونی مردم در انتخابات، تبلیغات سوء دشمن ناکام ماند.

رضا رحیم‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه حضور میلیونی مردم در انتخابات، ترفند و تبلیغات سوء دشمنان را برای مایوس کردن مردم به مشارکت در تعیین سرنوشت خود ناکام گذاشت، اظهار کرد: هرچند دشمن پیش از هر رویداد مشارکت ملی در ایران، در صدد تضعیف و یا تحریم آن برمی‌آید اما این بار دشمن با تبلیغات فراوان، به بهانه ناکار آمدی دولت دوازدهم به مشارکت نکردن، بیشتر امید بسته بود که حضور پرشور مردم نقشه آنان را خنثی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گویا دشمن هنوز مردم ایران را درک نکرده است که جمهوری اسلامی برای ایرانیان، یک نظام صرف نیست که با هر انقلاب رنگی، رنگ ببازد، بلکه این نظام  با یک عقیده و ایدئولوژی همراه است که با روح و جان آنان عجین شده و گسستن این حب عقیده‌ای، کاری بسیار دشوار است.

این مسئول ادامه داد: منصفان باید اعتراف کنند که ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، بار دیگر نشان داد که ملت سلحشور ایران، راهی را که برای سرنگونی نظام پادشاهی و استبداد و تاسیس جمهوریت و اسلامیت برگزیدند، هرگز با حرف‌های گول‌زننده دشمنان و کشورهایی که سال‌ها منابع ملی ایران را غارت می‌کردند، تغییری نخواهد یافت و مردم، استوار و آگاهانه از اساس این نظام دفاع خواهند کرد و حنای دشمنان دیگر برای آن‌ها رنگی ندارد.

دبیر شورای وحدت و حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با یادآوری اینکه هیچ نظامی بری از اشکالات اجرایی نیست، تصریح کرد: هر چند در جمهوری اسلامی نباید ناکارآمدی قوه‌ مجریه را به پای نظام و قانون اساسی مترقی جمهوری اسلامی نوشت ولی انتظار بود، دولت‌مردان و کارگزاران اجرایی کشور در رفع امور معیشتی ولی‌نعمتان و پیشرفت کشور بیش از پیش تلاش می‌کردند که این مهم در هشت سال گذشته کمرنگ بود واتفاق نیفتاد و در تاریخ عملکرد جناحی که آمال و آرزوی خود را در بستن با کدخدا و غرب می‌دید، ثبت شد.

رحیم‌پور یادآور شد: شورای وحدت متشکل از نیروهای انقلابی نقشی پررنگ در مشارکت مردم داشتند. تداوم این حرکت وحدت‌آفرین و انقلابی، مستلزم حفظ نگاه جمعی به دور از منافع فردی و گروهی، داشتن سعه‌صدر، وجاهت و رعایت منشور تشکیلاتی است که امیدواریم بتوانیم این راهی که آغاز کردیم با برادری و صمیمیت و تفکر انقلابی که متانت، تقوا، ایمان، شور، همکاری، بصیرت و مطالبه‌گری منطقی از ویژگی این اندیشه است، به این راه منتهی به سرمنزل مقصود دست یابیم.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: آنچه که باید من‌بعد سرلوحه جبهه انقلاب باشد، وحدت به معنای واقعی کلمه و پشتیبانی بی‌منت به اجرای برنامه‌های منتخب ملت و بدون سهم‌خواهی فردی و گروهی است تا مردم همیشه در صحنه ایران سرافراز، طعم تلخ ناکارآمدی و بروز فساد را با عملکرد دولت سیزدهم به کام‌شان شیرین شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شورای وحدت زنجان انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی متا در مقابله با اطلاعات نادرست پیش از انتخابات

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، کمیسیون اروپا در حالی که تحقیقات خود را در مورد نقض مشکوک قوانین محتوای آنلاین اتحادیه اروپا آغاز کرد، گفت: پلتفرم‌های متا (فیس‌بوک و اینستاگرام) در مقابله با تبلیغات گمراه‌کننده و اطلاعات نادرست در دوره پیش از انتخابات پارلمان اروپا ناکام مانده‌اند.

این تحقیقات توسط ناظران فناوری اتحادیه اروپا در میان نگرانی‌ها درباره روسیه و چین به عنوان منابع ممکن اطلاعات نادرست انجام شده است، اما همچنین در داخل اتحادیه اروپا نیز، برخی از احزاب سیاسی و سازمان‌ها با دروغ‌ها سعی در جذب رأی‌دهندگان در انتخابات ۶ تا ۹ ژوئن برای انتخاب پارلمان پنج‌ساله بعدی دارند.

قانون خدمات دیجیتال که در سال گذشته آغاز شد، شرکت‌های بزرگ فناوری را ملزم می‌کند تا برای مقابله با محتوای غیرقانونی و مضر در پلتفرم‌های خود اقدامات بیشتری انجام دهد  و در غیر این صورت با جریمه تا ۶٪ از درآمد سالیانه جهانی خود مواجه شوند.

مارگرت وستاگر، رئیس دیجیتال اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای گفت: ما گمان می‌کنیم که نظارت متا کافی نیست، که شفافیت تبلیغات و رویه‌های تعدیل محتوا را ندارد.

او گفت: «بنابراین امروز، ما پرونده‌ای را علیه متا آغاز کرده‌ایم تا مطابقت آنها با قانون خدمات دیجیتال را ارزیابی کنیم.

متا که بیش از 250 میلیون کاربر فعال ماهانه در اتحادیه اروپا دارد، از روند کاهش ریسک خود دفاع کرد.

یک از سخنگویان متا گفت: ما یک فرآیند خوب برای شناسایی و کاهش خطرات در پلتفرم های خود داریم. ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری خود با کمیسیون اروپا و ارائه جزئیات بیشتر این کار هستیم.

متا پنج روز کاری فرصت دارد تا اتحادیه اروپا را در مورد اقدامات اصلاحی انجام شده برای رفع نگرانی ها مطلع کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • ناکامی متا در مقابله با اطلاعات نادرست پیش از انتخابات
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • تشکیل شوراها به منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها است
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود