Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه در سال گذشته 816 شرکت جدید ثبت شد، گفت: 317 فقره سند املاک روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر و 83 فقره سند املاک و اراضی موقوفه صادر شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در سال گذشته بیش از 7 هزار و 798 فقره ازدواج در دفاتر ازدواج استان به ثبت رسیده و 806 مورد بازرسی از این دفاتر صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: تعداد معاملات انجام شده در دفاتر اسناد رسمی 219 هزار و 540 فقره بوده و 118 میلیارد تومان مطالبات بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری و بدهکاری مربوط به مهریه وصول شده است.

کریمی با بیان اینکه بیش از 36 هزار و 801 فقره سند تک‌برگ در سال 99 صادر شده است، افزود: بیش از 354 هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی ثبت و سند تک‌برگ آن‌ها صادر شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری در پایان تحولات رویکردهای انجام امور و برون‌سپاری تهیه نقشه املاک بدون نقشه، تثبیت اراضی مستثنیات اشخاص پس از تثبیت اراضی ملی و حذف فیزیکی تشکیل پرونده‌های اجرایی از زمان صدور اجرائیه تا ختم عملیات و تشکیل پرونده الکترونیکی از دیگر دستاوردهای سازمان ثبت اسناد و املاک در سال 99 بوده است.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: ازدواج چهارمحال و بختیاری طلاق ثبت احوال عبدالرضا کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت نقل و انتقال واحدهای طرح نهصمت ملی مسکن 

به گزارش جام جم  و به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر، بشیر آتشی اظهارداشت: از آنجاکه براساس شیوه نامه اجرایی طرح نهضت ملی مسکن تخصیص واحد به متقاضیان در مرحله پایانی اجرای پروژه صورت خواهد پذیرفت و انعقاد قرار داد و واگذاری واحدها تا مرحله پایانی پروژه امکان پذیر نخواهد بود.    وی افزود: لذا هرگونه خرید و فروش و انجام معاملات ثانویه واحدها مذکور بلحاظ عدم انقعاد قراردادهای فیمابین غیر قانونی است و اشخاصی که بدون سند رسمی اقدام به پیش فروشی ساختمان های در هر مرجع ثبتی و دفاتر املاک نمایند، نیز طبق ماده ۲۳ قانون پیش فروشی، آئین نامه اجرای طرح نهضت ملی مسکن ممنوع و دارای تبعات حقوقی است.   مدیر حقوقی و املاک شرکت عمران شهر جدید عالیشهر بیان کرد: نظر به اینکه بر اساس شیوه نامه اجرایی طرح نهضت ملی مسکن، تاکنون انعقاد قرارداد واگذاری واحدهای فوق با متقاضیان صورت نپذیرفته است لذا خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی به منظور پیشگیری از تبعات آتی و طرح دعاوی متعدد در این بخش ممنوع و هر گونه معامله مربوط به واحدهای مذکور و ثبت رسمی آن ها در دفاتر رسمی و دفاتر املاک از نظر این شرکت ممنوع اعلام می شود.

دیگر خبرها

  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • ممنوعیت نقل و انتقال واحدهای طرح نهصمت ملی مسکن 
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری کرمان با همکاری فرمانداران
  • لزوم همکاری فرمانداران برای رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان با همکاری فرمانداران
  • بیش از ۹۰ درصد خدمات ثبتی الکترونیکی انجام می‌شود
  • اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری