Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ حادثه واژگونی اتوبوس زاهدان ـ آباده منجر به فوت ۵ نفر و مصدوم شدن ۳۴ نفر دیگر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، صبح امروز اتوبوس زاهدان - آباده در محور تفت - دهشیر دچار واژگونی شد و در این حادثه 5 نفر جان خود را از دست داده و 34 نفر هم مصدوم شدند.

تازه‌ترین اطلاعات از حادثه واژگونی اتوبوس در استان یزد اعلام شدروحانی: سریعا علل واژگونی اتوبوس خبرنگاران بررسی شودتوضیحات رئیس سازمان محیط زیست درباره ‌واژگونی اتوبوس خبرنگاران/ همه تمرکزمان بر ‌درمان خبرنگاران مصدوم است‌ + فیلم

 

انتهای پیام/781/س .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد واژگونی اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری رانا در محور تکاب به شاهین‌دژ یک نفر جان باخته و سه نفر مصدوم شدند.

فرزین رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از وقوع حادثه واژگونی خودرو در محور تکاب به شاهین‌دژ خبر داد.

وی افزود: این حادثه امروز جمعه چهاردهم اردیبهشت در سه‌راهی قلعه و ساعت ۱۷.۳۰ به وقوع پیوست و در آن یک دستگاه خودروی سواری رانا واژگون شد.

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: این حادثه سه مصدوم و یک فوتی داشت که مصدومین توسط سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان مهر امام علی (ع) تکاب منتقل شدند.

کد خبر 750367

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم داشت
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • واژگونی تیبا در محور مورچه‌خورت ۴ مصدوم و یک فوتی داشت
  • امدادرسانی به پنج مصدوم حادثه واژگونی پژو ۲۰۶
  • واژگونی کوئیک در جاده بهاباد-یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی کوئیک در جاده مهاباد - یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • تصادف محور نهبندان ـ زاهدان ۲ کشته برجای گذاشت
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت