Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن پرویز روز پنج‌شنبه در این ارتباط افزود: این رویداد استارت‌آپی در چهار محور خرید، فروش و بازاریابی اینترنتی، آموزش، پژوهش و مشاوره آنلاین، گردشگری، صنایع دستی و هنرهای تجسمی، اپلیکیشن فروش و خدمات و کالاهای الکترونیکی در دوران کرونا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت در این رویداد شتاب برای همه افراد دارای ایده آزاد است، اضافه کرد: شرکت کنندگان تا ۳۱ تیرماه فرصت دارند در سامانهhttp://jdbushehr.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir/fa/form/۵۳۵ نام‌نویسی و ایده خود را ثبت کنند.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی بوشهر ادامه داد: آشنایی با بازار کسب وکار و فرصت‌های کارآفرینی، آموزش مفاهیم کارآفرینی و کسب و کار، ایده پردازی، ارتباط با کارآفرینان موفق و ایجاد فرصتی مناسب برای انتقال تجربیات و آشنایی فعالان و صاحبان ایده با فرآیند ایده پردازی تا رسیدن به بازار با مشارکت کارآفرینان از مهم‌ترین هدف‌های برگزاری این رویداد است.

پرویز گفت: مراسم اختتامیه این رویداد استارت‌آپی ۱۳ مرداد ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود و از همه‌ علاقمندان، پژوهشگران، ایده پردازان و دانشجویان خلاق که دارای ایده در حوزه کسب و کارهای اینترنتی هستند دعوت می‌شود تا ایده‌های خود را به این مرکز ارسال کنند.

وی بیان کرد: استقرار در مرکز نوآوری و شتاب‌دهی جهاد دانشگاهی استان بوشهر و حمایت از ایده تا تجاری سازی از مهمترین مزایای برگزیدگان این رویداد است.

برچسب‌ها بوشهر کسب و کارهای اینترنتی استارتاپ جهاد دانشگاهی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر کسب و کارهای اینترنتی استارتاپ بوشهر کسب و کارهای اینترنتی استارتاپ جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرپرست پژوهشکده هوش مصنوعی دانشگاه اراک در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: در رویداد هوش مصنوعی از ایده تا ثروت، در سه روز در خدمت دانشجویان و علاقه‌مندان به این رویداد هستیم. 
ریحانیان افزود: علاقه‌مندان به حوزه‌های مختلف هوش مصنوعی در این رویداد می‌توانند ایده پردازی کرده و این طرح‌ها را برای ما ارسال کنند.
او با اشاره به اینکه طرح‌های برتر جوایز نقدی دریافت خواهند کرد، افزود: استفاده از هوش مصنوعی محدود نیست و در هر حوزه‌ای که افراد بتوانند از هوش مصنوعی استفاده کنند می‌توانند ایده ارسال کنند و از طرح‌های آنان استقبال خواهد شد.
در انتهای این همایش تعدادی از دانشجویان با مطرح کردن سؤالات خود در خصوص هوش مصنوعی پرداختند.

دیگر خبرها

  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • «هاکا مستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴