Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@03:12:32 GMT

آنچه درباره خرید سوله باید بدانید

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۱۹۸۷

آنچه درباره خرید سوله باید بدانید

"خرید" واژه ای رایج و پرکاربرد است که کم و بیش همه ما درباره آن می شنویم و اکثر مردم با معنی و مفهوم آن آشنا هستند. موضوع خرید معمولاً اشیا است و بیشتر از همه خرید مربوط به ساختمان ، سوله ، کارخانه ، زمین و گاهی اتومبیل یا ماشین آلات صنعتی است.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام سوله تاپ، با توجه به تنوع در سبک زندگی شهروندان و نیاز آنها به خانه یا اقامتگاه به عنوان یک نیاز اساسی و همچنین استفاده از ساختمانهایی با کاربری های مختلف از جمله تجاری ، اداری ، صنعتی و مسکونی ، قانونگذار برای تنظیم روابط در خرید ملک ( که بحث ما در اینجا خرید سوله  ) و قوانین و مقررات املاک پیش بینی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون تردید ، یکی از مهمترین ویژگیهای افراد موفق ، به ویژه در زمینه اقتصاد ، داشتن اطلاعات مناسب است. البته در بخشهای تخصصی، این افراد اغلب برای پیشبرد کار خود به مشاوره کارشناسان مجرب و باتجربه متوسل می شوند.

یکی از موارد تخصصی نکات قانونی خرید و فروش املاک و مستغلات به ویژه املاک و مستغلات صنعتی مانند فروش سوله  یا رهن و اجاره سوله است که مشاوره با یک متخصص در این زمینه ضروری است.

با توجه به اینکه موسسه و املاک صنعتی فتح در این زمینه جزء معتبرترین و قدیمی ترین ها در این حوزه می باشد برای خرید سوله یا هر ملک صنعتی و تجاری توصیه میشود به آنجا مراجعه کنید. وب سایت این موسسه  https://soletop.ir است.

هنگام خرید سوله یا کارخانه که بسیار متفاوت از املاک مسکونی مانند آپارتمان، خانه های قدیمی یا املاک و مستغلات است، نکات مهمی می بایست مد نظر قرار گیرد.

در این مقاله به نکاتی اشاره می کنیم که از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

هنگام خرید سوله صنعتی، اگر در داخل شهر صنعتی واقع شده باشد، قبل از تنظیم هرگونه سوگندنامه یا توافق نامه، حتماً به دفتر هیئت مدیره آنجا مراجعه و از شرایط و امکانات موجود مطلع شوید. در اینجا می توانید از بدهی های احتمالی یا مسائل حقوقی یا رهن ملک مطلع شوید و سپس اقدام به خرید کنید.

یکی از مهمترین مراحل خرید سوله قیمت آن است که تحت تأثیر عوامل زیادی قرار دارد:

• یکی از این عوامل کیفیت مواد بکار رفته در اجزای سوله است.

ابعاد و اندازه سوله که عمدتا با افزایش طول و عرض سوله افزایش می یابد.

بنابراین در هنگام خرید سوله، فروشنده در وهله اول نمی تواند رقم دقیقی را بیان کند و باید قیمت سوله را با در نظر گرفتن عوامل مختلفی که در برخی موارد ذکر کردیم ، تعیین کند.

پس از تعیین قیمت سوله و توافق با فروشنده در مورد خرید سوله، که شامل مذاکرات اولیه و در نهایت عقد قرارداد و گرفتن کد رهگیری می باشد.

در زمان خرید سوله باید به نوع کاربرد و ابعاد آن توجه کنید تا سودآوری داشته باشد. قسمتهایی با اندازه های مختلف اغلب برای ساخت سوله های صنعتی و ساختمانهای صنعتی استفاده می شود و این ابعاد به همراه وزن به نوع استفاده هر واحد صنعتی بستگی دارد. مهمترین عامل در ساخت ساختمانهای صنعتی محل قرارگیری آنهاست، همچنین در مورد ساخت سوله از نظر سرعت باد و بارش برف، دهانه انبار ، ارتفاع ستونها و ساخت جرثقیل های سقفی باید در نظر گرفته شود.

شهرکهای صنعتی در سراسر کشور مکانهایی هستند که تعداد زیادی از صنایع و مشاغل را در یک مکان گرد هم آورده اند. اگر برای تجارت خود نیاز به خرید سوله یا اجاره سوله دارید، اگر در تهران هستید، یکی از راه های مراجعه به دفتر مدیریت مالکیت صنعتی فتح در جاده مخصوص کرج بعد از آزادگان، بررسی قیمت و امضا قرارداد، که البته بهترین پیشنهاد است. این ما نیستیم زیرا این موسسه به ما تعلق دارد ، اما اول از همه، این تصمیم منطقی تر به نظر می رسد و جایی برای خطر باقی نمی گذارد و شما با آرامش و اطمینان عمل می کنید (از نظر امکان سوء استفاده و کلاهبرداری در زمینه املاک و مستغلات) و در مرحله دوم، همیشه باید در نظر داشت که حضور در شهرک های صنعتی باعث محدودیت می شود زیرا ساخت سوله در شهرک های صنعتی با استاندارد پیش فرض انجام می شود، متقاضی خرید سوله در موقعیت مشتری گزینه های کمی در زمینه طراحی و فقط می تواند در مورد منطقه انبار   نظر دهد.

توجه: یکی از نکات مهمی که باید قبل از خرید سوله به آن توجه ویژه ای داشته باشید ، ابعاد سوله ای است که می خواهید با مقدار کالایی که می خواهید ذخیره کنید خریداری کنید یا قرار است سوله ای نصب شود تا تجهیزات کارخانه درآن راه اندازی گردد.

به عبارت دیگر ، باید تأیید کنید که چه مقدار کالا را می خواهید ذخیره کنید یا تجهیزات تجهیزات تولید در سوله چه حجم دارد. در برخی موارد، پس از خرید سوله مشخص شده است که ابعاد سوله متناسب با کار نبوده و به فضای بیشتری احتیاج دارد، مشکلاتی که هم روند راه اندازی را قطع می کنند و هم باعث هزینه های بیشتری می شوند.

با پیشرفت جامعه بشری و استفاده از ابزارهای عصر تکنولوژی شاهد افزایش اطلاعات و آگاهی افراد در زمینه های مختلف هستیم. طبیعتا در حوزه املاک صنعتی نیز این اتفاق افتاده است و معمولا کسانی که برای خرید سوله اقدام می نمایند از اطلاعات خوبی برخوردار هستند و این مسئله کمک زیادی در پیشبرد کارها و به تبع آن از مشکلات احتمالی جلوگیری نموده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اجاره سوله سوله تاپ خرید سوله املاک و مستغلات خرید سوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۱۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی دغدغه‌ی کارگران استان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشست سه جانبه نمایندگان دولت، کارفرمایان و کارگران که به میزبانی خانه کارگر استان یزد و همزمان با هفته کارگر برگزار شد برخی دغدغه‌ها و مشکلات کارگران استان در زمینه‌های معیشت، بیمه، مسکن و فعالیت اعضای تشکل‌های کارگری مطرح شد.   در این جلسه مقرر شد آنچه در استان قابل حل و رفع است انجام و آنچه نیازمند پیگیری در تهران است از طریق نمایندگان و دیگر مسئولان ارشد استان پیگیری شود.

دیگر خبرها

  • ببینید | روایتی از آنچه در جلسه آغازین دور جدید دادگاه منافقین گذشت
  • آنچه باید درباره سندرم ناخن زرد بدانید
  • آنچه باید سندرم ناخن زرد بدانید
  • بررسی دغدغه‌ی کارگران استان یزد
  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید
  • هر آنچه قرار است از دربی مرسی ساید بدانید
  • راهنمای خرید چرخ خیاطی (8 نکته‌ای که باید بدانید)
  • فواید شگفت‌انگیز کرفس برای سلامتی: هر آنچه باید بدانید
  • خواص دارویی گیاه "چوچاق" و عوارض آن
  • مدل جدید خرید و فروش مسکن از خرداد ماه