Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ ​حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، در هفتاد و پنجمین هفته پویش ملی تدبیر و امید برای جهش تولید، فرمان افتتاح رسمی پروژه گازرسانی به ۲۱ شهر، ۲۸۰۹ روستا، 4 هزار و ۶۶۴ واحد صنعتی در سراسر کشور، ۴ واحد تاسیسات تقویت فشار گاز در استان‌های خوزستان و فارس و واحد شیرین‌سازی برش سبک مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا در بندر امام خمینی را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با افتتاح این پروژه‌های گازرسانی پوشش گازرسانی در کشور به سطح ۹۵ درصد می‌رسد.

رییس جمهور قبل از صدور فرمان طرح های گازرسانی شهری، روستای و صنعتی در استان خراسان جنوبی، گزارش ارائه شده درمورد گازرسانی به روستاهای استان را دلگرم کننده دانست وگفت: اینکه در طول هشت سال فعالیت این دولت گازرسانی به روستاها نسبت به هشت سال قبل 25 برابر شده و همچنین 10 برابر شدن گازرسانی به واحدهای صنعتی استان در این سال ها برغم شرایط سخت ناشی از جنگ اقتصادی، افتخار آمیز بوده و نشان از خدمت همه مهندسین، کارگران و مدیران عزیز بخش گاز برای آبادانی کشور است.

دکتر روحانی در آیین افتتاح طرح های گازرسانی در استان لرستان، بهره مندی 97 درصد از مردم استان از نعمت گاز را بسیار با اهمیت خواند و گفت: کاری که طراحان و مهندسان وزارت نفت و شرکت گاز در کشور انجام داده و کشور ما را از لحاظ گازرسانی در سطح دنیا به عنوان اولین کشور قرار داده اند، بسیار حائز اهمیت است.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 حسن روحانی شرکت ملی گاز ایران شرکت نفت سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، طرح آبرسانی ۳۶۰ هکتاری روستای گل سفید به صورت نمادین افتتاح شد.
مدیر کل جهاد کشاورزی استان گفت: اصلاح حوضچه‌های روستای رحیم آباد، طرح آبرسانی آبشار علیا و سرتنگ محمودی از دیگر طرح‌های آبرسانی کشاورزی در بخش ناغان است.
بهره برداری از طرح گازرسانی روستای کهن دژ با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان وآبرسانی به این روستا با بیش از یک میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان هزینه با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش از دیگر طرح‌هایی بود که در بخش ناغان بهره برداری شد.
همچنین کلنگ احداث مرحله نخست طرح نهضت ملی مسکن در گهرو به زمین زده شد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: ۱۳ هزار متر مربع برای این طرح پیش بینی شده که در مرحله نخست ۵ هکتار آن با قابلیت ۶۷ پلاک برای احداث ۱۳۴ واحد آغاز شد.
تسریع در تکمیل تونل زره، تهیه طرح هادی روستا‌های بخش ناغان و طرح تفصیلی شهر ناغان، تکمیل چهارخطه شلمزار از جمله مصوبات نشست شورای اداری بخش ناغان بود.
همچنین با حضور مدیران ۲۰ دستگاه اجرایی در سفر استاندار میز خدمت برای پاسخگویی به مشکلات مردم بخش ناغان نیز برگزار شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری