Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@03:05:09 GMT

اولویت جبهه انقلاب حل مشکل اقتصادی مردم است

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۲۳۳۶

اولویت جبهه انقلاب حل مشکل اقتصادی مردم است

ایسنا/مازندران دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران گفت: اولویت جبهه انقلاب حل مشکل اقتصادی مردم است اما در کنارش بحث فرهنگ را فراموش نخواهیم کرد.

شکرالله رضازاده در مراسم تجلیل از فعالین ستاد انتخابات ریاست جمهوری جبهه انقلاب اسلامی مازندران، ضمن تبریک پیروزی جبهه انقلاب در انتخابات اظهار کرد: شاید پس از سوم خرداد سال ۱۳۶۱ این جمله معروف " خرمشهر را خدا آزاد کرد" این بار باید گفت که انقلاب را ولی و امتش آزاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر رهبری رهبر معظم انقلاب نبود معلوم نبود در ۲۸ خرداد ماه چه اتفاقی خواهد افتاد، دست مریزاد به این ملت هوشمند، هوشیار و بیدار که به ندای رهبری لبیک گفت و پا به پای این انقلاب آمد.

رضازاده تصریح کرد: از تک تک مردم ایران تشکر می‌کنیم امت عزیزی که در همه سختی‌ها پای کار بودند، این بار نوبت انقلاب و انقلابیون است، یادمان نرفته که پنجم بهمن سال ۱۳۹۱ طی جلسه طولانی با دکتر ولایتی هیچ نتیجه‌ای حاصل نشد و نگران بودیم چرا که مقام رهبری در همان مقطع نکاتی را بیان کردند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران در ادامه بیان کرد: متن و مغز نکته مقام رهبری این بود که هر کسی در جای خودش باید درست عمل کند، اجازه بدهید من تاسف بخورم چرا که رهبری نقش خود را در این هشت سال به‌درستی ایفا کرد اما برخی از ماها به وظیفه خود عمل نکردیم.
وی با بیان اینکه این بار جریان انقلاب به یک هوشمندی رسید، یادآور شد: در انتخابات دوم اسفند ۱۳۹۸ و حداقل در مازندران اتفاق بی‌نظیری افتاد. تمام مرد و زن انقلابی پای کار آمده و به ندای برادرانشان در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لبیک گفتند و برای بار اول در صحنه انتخابات لیست جبهه ائتلاف به‌طور کامل رای آورد، ما یک دوم اسفند ماه پربرکت دیگر در ۱۳۹۷ که مازندران به میزبانی سردار عزیز حاج قاسم فراموش‌نشدنی مفتخر بود.

رضازاده اضافه کرد: این مسیر ادامه پیدا کرد تا اینکه به انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ رسیدیم، تازه جبهه انقلاب نفس و جان گرفت، باید معنا پیدا می‌کرد آمدیم در کنار هم یک‌صدا این اتفاق خوب را رقم زدیم.

این مسئول افزود: بنده معتقدم کار جبهه انقلاب از این به بعد جدی‌تر و ویژه‌تر خواهد بود، امروز مردم یک امیدی را به دولت انقلابی سیزدهم بستند که نباید به یاس تبدیل شود، آیت الله رئیسی در اولین مصاحبه خبری که به‌عنوان منتخب مردم در انتخابات ریاست جمهوری امید را به جامعه تزریق کرد.

رضازاده خاطرنشان کرد: فتنه‌گران در سال ۱۳۸۸ اجازه ندادند که از حق مسلم خودمان را با آرای ۴۰ میلیونی دفاع کنیم و این حق را سران خائن فتنه از ملت گرفتند، اما این بار دیگر تمام شد همه مسئول هستیم تا اینجای کار پیش آمدیم.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران ضمن تقدیر از روسای ستاد جبهه انقلاب، کمیته موفق بانوان، کمیته جوانان و دانشجویی و افراد دیگر، تاکید کرد: جبهه انقلاب از اختلاف و دوری نتیجه نخواهد گرفت، ما در کنار هم ما خواهیم شد و این ما همان مشتی است که در دهان دشمن میزند، مشکلات کشور و مردم با پای کار آمدن جبهه انقلاب حل خواهد شد، وظایف ما از این به بعد متنوع‌تر و متعددتر خواهد بود.

این مسئول اذعان داشت: حق مردم خوبمان تجربه زندگی جدید زیر سایه انقلاب و جمهوری اسلامی است، توسعه متوازن در کنار هم حق مردم است، اولویت جبهه انقلاب حل مشکل اقتصادی مردم است اما قطعا نمی‌توانیم طبق تاکید مقام معظم رهبری به فرهنگ بی‌توجه باشیم.

وی با اشاره به اینکه دولت انقلابی سیزدهم در عین حال که توجه به معیشت مردم را در اولویت قرار می‌دهد، گفت: این دولت به حوزه فرهنگ هم توجه می‌کند تا اگر خدا بخواهد اتفاقات خوبی رقم بخورد، موضوعات پسا انتخابات مهم است ولی استقرار درست انقلاب مهم‌تر است، باید پرهیز از منیت‌ها و سم‌خواهی صورت بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی جبهه انقلاب حل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم عزیززاده گرجی صبح سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با یاد و خاطره سرداران و ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران، انجام عملیات تاریخی، قاطع و تعیین کننده وعده صادق را تبریک گفت.

وی افزود: در کارنامه سید محمود حسینی مردم داری و ایجاد شرایط برای میدان داری و مردم داری به خوبی قابل تشخیص وجود دارد و وحدت و همدلی ایجاد شده برای رفع موانع و کاستی‌های استان نیز به چشم می‌آید.

وی ادامه داد: احیای و فعال سازی واحدهای تولیدی، توسعه ارتباط با کشورهای همسایه، توجه به بخش خصوصی برای ارتقای شاخص‌های اقتصادی، مهار تورم و رشد تولید و رفع موانع فراروی گردشگری بخشی از دغدغه‌های استاندار مازندران بوده است.

عزیززاده گرجی از تلاش‌ها و زحمات استاندار قبلی مازندران تقدیر کرد و گفت: ظرفیت استاندار جدید و فرصت تحولی موجود در فضای استان و استفاده از نیروهای نخبه می‌تواند استان مازندران را به تعالی سوق دهد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران شرط موفقیت را همدلی و اتحاد بین بخش‌های مختلف دانست.

در این مراسم قرار است یوسف نوری به عنوان استاندار جدید مازندران معرفی شود.

کد خبر 6086258

دیگر خبرها

  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد