Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور بین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری در همایش بین المللی «نبرد سیف القدس، محور مقاومت و دفاع از مسجد الاقصی؛ دستاوردها و چشم انداز» گفت: بررسی ابعاد و دستاوردهای پیروزی مجاهدان فلسطینی در نبرد ۱۲ روزه هدف از برگزاری این همایش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر «علی خیاط»،‌ معاون امور بین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری در همایش بین المللی «نبرد سیف القدس، محور مقاومت و دفاع از مسجد الاقصی؛ دستاوردها و چشم انداز» گفت: متفخرم که به میهمانان گرانقدر و اندیشمندان حاضر در همایش بین المللی «نبرد سیف القدس؛ محور مقاومت و دفاع از مسجد الاقصی؛ دستاوردها و چشم انداز» به ویژه میهمانان حضوری خیر مقدم عرض کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالیم که در این همایش بین المللی و در حضور نماینده محترم ولی فقیه در امور حج و زیارت، میزبان نمایندگان پرافتخار و دشمن شکن فلسطین مقاوم، آقایان دکتر قدومی و دکتر ابوشریف هستیم.


حجت الاسلام خیاط گفت: قبل از هرچیز لازم می دانم مختصراً هدف از برگزاری همایش بین المللی «نبرد سیف القدس؛ محور مقاومت و دفاع از مسجد الاقصی» را بیان کنم. پس از پیروزی غرور آفرین مقاومت فلسطین در نبرد 12 روزه، ضرورت بررسی جزئیات این رویداد افتخار آمیز دوچندان شد؛ به همین دلیل بر آن شدیم تا با برگزاری یک همایش بین المللی، ضمن شکرگزاری از پرودگار متعال بخاطر این نصرت الهی، به ابعاد دستاوردهای پیروزی مجاهدان فلسطینی بپردازیم و چشم انداز این حرکت قوی و روبه رشد را مورد بررسی قرار دهیم.


معاون امور بین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری افزود: در همایش حاضر که در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد، شخصیت های بیش از 10 کشور اسلامی همچون ایران، فلسطین، بحرین، مصر، لبنان، عراق، عمان، پاکستان، هند، افغانستان، مالزی و کنیا حضور خواهند داشت و هر کدام در چارچوب یک موضوع مشخص در خصوص تحولات اخیر قدس سخنرانی می کنند. در نشست نوبت صبح که از فرمایشات نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت استفاده خواهیم کرد و همچنین پیام تصویری رهبر شیعیان بحرین آیت الله شیخ عیسی قاسم به به این همایش، به اطلاع حاضران و مخاطبان خواهد رسید.

 

وی ادامه داد: همچنین از سخنان نمایندگان مجاهدین فلسطینی در ایران، آقایان دکتر قدومی نماینده جنبش اسلامی حماس و ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی و سخنانی که از عمق وجود فلسطینیان مظلوم بیرون خواهد آمد استفاده می کنیم. علاوه بر این، در خدمت استاد شیخ احمد راسم نفیس یکی از محبین اهل بیت (ع) از کشور مصر هستیم و ضمن خیر مقدم به ایشان، از نظراتشان استفاده خواهیم کرد. و در انتهای برنامه نوبت صبح، از سخنان آقای امیرعبداللهیان دستیار ویژه رییس محترم مجلس در اموربین الملل استفاده می کنیم.


حجت الاسلام خیاط  خاطر نشان کرد:  آیین رونمایی از مجموعه مقالات همایش که به 2 زبان فارسی و عربی منتشر و شامل حدود 40 مقاله است، پایان بحش برنامه های صبح امروز است. با آرزوی تداوم پیروزی مقاومت فلسطین و با اطمینان از نصرت الهی برای تحقق آزادسازی قدس شریف امیدواریم بتوانیم برنامه شایسته ای را ارائه کنیم.

 

 

 

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: دفاع از مسجد الاقصی محور مقاومت و دفاع از مسجد الاقصی همایش بین المللی نبرد سیف القدس چشم انداز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد

خلیل الحیه معاون رهبر حماس در نوار غزه اعلام کرد که ابعاد سیاسی، راهبردی و انسانی نبرد طوفان الاقصی محقق شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی امروز چهارشنبه در گفتگو با شبکه الاقصی تاکید کرد: طوفان الاقصی روحی تازه در کالبد آرمان فلسطین دمید.

او با اشاره به اینکه طوفان الاقصی راه را بر طرح‌های دشمن برای کوچاندن ملت فلسطین بست، گفت که این عملیات ضربه‌ای پیشدستانه به دشمن قبل از حمله به غزه بود.

این مقام ارشد حماس خاطر نشان کرد: آزادی اسرا از زندان‌های دشمن یکی از اهداف نبرد طوفان الاقصی بود. مقاومت در این نبرد آرمان فلسطین را در سراسر جهان زنده کرد.

الحیه با تاکید بر اینکه مقاومت تصویر حقیقی دشمن جنایتکار صهیونیستی را به دنیا نشان داد، افزود: مقاومت کذب ادعاهای دشمن و ارتش شکست خورده آن را برملا کرد. ابعاد سیاسی، راهبردی و انسانی نبرد طوفان الاقصی محقق شد.

حماس: صهیونیست‌ها تنها به دنبال آزای اسرای نظامی بودند

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • دولت بایدن نسبت به «پیروزی اوکراین» مطمئن نیست
  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران
  • حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود
  • مقاومت اسطوره‌ای ۲۰۰ روزه و چند نکته درباره سخنان ابوعبیده
  • 200 روزه شدن جنگ علیه غزه چه مفهومی دارد؟ مقاومت در این مدت چگونه ادامه یافت؟
  • هرگونه کمک برای پیروزی سریعتر محور مقاومت وبازسازی غزه پس از جنگ، یک ضرورت و تکلیف همگانی است
  • همایش تبین دستاوردهای حوزه سلامت در خوی
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است