Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@23:32:47 GMT

۱۱۹ نفر دیگر در استان همدان به کرونا مبتلا شدند

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۲۷۹۵

۱۱۹ نفر دیگر در استان همدان به کرونا مبتلا شدند

دکتر «محمد طاهری» روز پنج‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین با فوت سه بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونایی استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۲۵۰ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۳۵۱ مورد بود که ۶۲ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۳۲ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۸۰۱، بهار ۹۷۷، تویسرکان یک هزار و ۱۹، رزن ۷۶۷، درگزین ۲۸۶، فامنین ۳۱۶ و کبودراهنگ یک هزار و ۲۴ نفر است.

دکتر طاهری افزود: همچنین تاکنون سه هزار و ۲۷۶ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۳۰۶ نفر در نهاوند و ۶ هزار و ۹۲۹ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

به گزارش ایرنا، از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان پنج شهرستان «فامنین، کبودراهنگ، رزن، اسدآباد و درگزین» در وضعیت زرد کرونایی و مابقی در وضعیت نارنجی قرار دارند.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرمین زارعی در بیمارستان بستری شد

به گزارش «تابناک»، بهمن بابازاده خبرنگار موسیقی نوشت: این خواننده که در هفته های گذشته با کمپانی طرف قرارداد سابق خود به مشکلاتی برخورده، به نظر میرسد همچنان درگیر این موضوعات است و حالا احتمالا شدت این فشارها و موارد دیگر جوری ست که احوالات جسمی آرمین را نیز تحت تاثیر قرار داده است. این خواننده هفته گذشته در نامه ای به دفتر موسیقی ارشاد خواستار ممانعت از هرگونه اقدامی در خصوص قرارداد مورد بحث با شرکت مربوطه شد و مدعی ست آن قرارداد از سوی او فسخ شده است. این در شرایطی ست که کمپانی ترانه شرقی برای روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت کنسرت این خواننده را قرار است برگزار کند و تبلیغات محیطی گسترده ای را نیز در سطح شهر انجام داده و بلیت فروشی کرده است.

حالا در ساعات گذشته آرمین زارعی از شدت فشار عصبی در بیمارستان بستری شده و مشخص نیست آیا کنسرت این خواننده ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت در تهران روی صحنه خواهد رفت یا خیر.

کمپانی "ترانه شرقی" همچنان درباره همه حواشی این دو هفته سکوت اختیار کرده است.

دیگر خبرها

  • شناسایی حدودسه هزار و ۸۰۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج
  • آرمین زارعی در بیمارستان بستری شد
  • کمبود نیروی انسانی ماندگار چالش اصلی بهداشت ودرمان هرمزگان
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • ۴۷ درصد زایمان‌های استان همدان طبیعی است
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال