Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- سرپرست پلیس راه مازندران گفت: ۳۴ هزار خودروی غیربومی که قصد ورود به مازندران را داشتند، جریمه شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم  از مازندران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ هادی عبادی با اشاره به تداوم محدودیت‌های کرونایی در مبادی ورودی استان مازندران اظهار داشت: ورود خودرو‌های با پلاک غیربومی به مازندران همچنان ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پلیس در مبادی ورودی استان در محور‌های هراز، کندوان، سوادکوه و محور‌های شرقی و غربی استان به صورت ایست و بازرسی مستقر شده و اجازه تردد به خودرو‌های غیر بومی را به هیچ وجه نمی‌دهد.

سرپرست پلیس راه مازندران ادامه داد: از ابتدای امسال 11 هزار و 822 خودرو با پلاک غیر بومی که قصد ورود به استان را داشتند به استان‌های خود بازگردانده شدند.

عبادی گفت: 197 دستگاه خودروی غیربومی که روز گذشته قصد ورود به مازندران را داشتند جریمه و 189 خودروی غیربومی نیز به استان‌های خود بازگردانده شدند.

ترخیص خودروهای توقیفی در استان لرستان/ افزایش جریمه‌ها صحت ندارد40 هزار خودرو در طرح محدودیت‌های ترافیکی در استان مرکزی جریمه شدند20 هزار خودرو در استان بوشهر جریمه 500 هزار و 200 هزار تومانی شد

وی افزود: تردد غیر مجاز در جاده‌های مازندران در شهر‌های قرمز (در صورت وجود شهر قرمز) تا یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی نیز تا 500 هزار تومان جریمه به همراه خواهد داشت.

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: رانندگان 34 هزار و 499 دستگاه خودروی غیربومی که از ابتدای امسال تاکنون قصد ورود به مازندران را داشتند، جریمه شدند.

انتهای پیام/686/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد خودروی غیربومی هزار خودرو جریمه شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۲۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه

رسانه‌ها از انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در استان الرقه سوریه خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق، منابعی به سایت خبری المیادین گزارش کردند یک خودروی بمب‌گذاری شده نزدیک زندان «الاحداث» متعلق نیروهای دموکراتیک سوریه در استان الرقه منفجر شد.

به گفته این منابع، این حادثه خسارت جانی و مالی به همراه داشته است.

جزئیات بیشتری درباره این حادثه منتشر نشده است.

دیگر خبرها

  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرا توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • ورود ناگهانی خودروی در حال سوختن به محوطه یک رستوران در رشت
  • ورود وزیر کشور به مازندران