Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: مجلس به همراه دولت جلوی دلال‌بازی‌ها و کارهای سوداگرانه را با ابزار سلبی و ایجابی گرفته و سرمایه‌های خرد، کلان و متوسط مردم را به سوی تولید و سرمایه‌گذاری در تولید و اشتغال هدایت می‌کند. - اخبار استانها -

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  اردبیل  اظهار داشت: مجلس به همراه دولت جلوی دلال‌بازی‌ها و کارهای سوداگرانه را با ابزار سلبی و ایجابی گرفته و سرمایه‌های خرد، کلان و متوسط مردم را به سوی تولید و سرمایه‌گذاری در تولید و اشتغال هدایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات 1400 گفت: هم‌اکنون هدف ما اصلاح سیستم مالیاتی کشور است، به طوری که دولت همکاری خوبی در این زمینه داشته و با اجرای مالیات بر عایدی سرمایه به دنبال رفع مشکلات موجود و بررسی و واکاوی تمام ابعاد است.

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: مردم در انتخابات نشان دادند که برای اداره کشور نیاز به یک دولت انقلابی و جهادی دارند و هم‌اکنون نوبت مدیران و مسئولان است که در راستای رانت‌خواری و مبارزه با فساد ورود کرده و برای اصلاح سیستم مالیاتی کشور گام بردارند.

رسولی خبر داد: حضور نامزدهای پیروز انتخابات تهران در نشست شورای ائتلافبررسی ایرادات برگزاری انتخابات با حضور «رحمانی‌فضلی» در مجلسنتایج ششمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز اعلام شد

بدری تصریح کرد: عدالت‌محوری و توزیع عادلانه امکانات و ثروت برای توسعه متوازن و عادلانه کشور نیازمند مبارزه ریشه‌ای و ساختاری در دستگاه‌های اجرایی است تا بتوانیم با اشتغال‌زایی بیشتر برای حل مشکلات بیکاری جوانان اقدامات لازم و اساسی را انجام دهیم.

وی اظهار کرد: جلوگیری از هدررفت منابع و بیت‌المال و نیز حمایت از تولیدکنندگان نیازمند اصلاح سیستم مالیاتی کشور است که به همین منظور نیاز است تا اقدامات سوداگرانه هر چه سریع‌تر گرفته شود و بتوانیم با توسعه روابط بین‌الملل قدرت کشورمان را روز به روز گسترش دهیم.

انتهای پیام/144/س

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۳۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس قوه قضائیه: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در دیدار با رؤسای مناطق آزاد، کارآفرینان و صنعتگران استان هرمزگان افزود:همه رویه‌های معیوب که مانع تولید می‌شود در همکار‌ی با دیگر قوا درحال اصلاح است.
وی گفت: برخی نهاد‌های حکومتی نیز بایستی نگرش خود را به فعالان اقتصادی و فعالان بخش خصوصی تغییر دهندو موانع را از پیش‌روی تولیدگران بردارند.
رئیس قوه قضاییه افزود: بر مبنای بررسی‌های آسیب‌شناسانه از مطالعه پرونده‌های قضایی، یکی از موانع تحقق امنیت سرمایه‌گذاری در کشور انعقاد قرارداد‌های ضعیف است؛ همه قرارداد‌ها از جمله قرارداد‌های دولتی باید اطمینان‌بخش و محکم منعقد شوند و اینگونه نباشد که با تغییر دولت‌ها، مفاد این قرارداد‌ها نیز تغییر کند.

بیشتر بخوانید؛ اژه‌ای : ترخیص کالاهای اساسی از بنادر تسریع شود
استاندار هرمزگان هم در این نشست با اشاره به هزار و ۸۷ کیلومتر مرز مشترک استان هرمزگان با کشور‌های همسایه، گفت: استان در حوزه تامین امنیت سرمایه‌گذاری در زمره استان‌های برتر کشور قرار دارد.
مهدی دوستی همچنین از بهبود ۹ پله‌ای نرخ بیکاری در استان هرمزگان در سه سال گذشته خبر داد.
عادل پیغامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز گفت: مدیریت دوگانه دستگاه‌های دولتی در قشم با تغییر نگاه‌ها در نظام اداری رفع می‌شود.
نمایندگان شرکت‌های تولیدی و برخی کارآفریان به موانع پیش روی تولید از جمله تامین خوراک اولیه پرداختند.

دیگر خبرها

  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • رئیس قوه قضائیه: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • رزن و درگزین باید با مشارکت مردم از کشاورزی به سمت صنعتی شدن برود
  • کارگران ستون فقرات تولید در کشور هستند
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس