Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@18:41:13 GMT

کورت مرکزی تنیس مجموعه المپیک کیش تکمیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۳۷۴۷

کورت مرکزی تنیس مجموعه المپیک کیش تکمیل می‌شود

تجهیز و ساخت زمین‌های تنیس در جلسه بین دبیر  شورای عالی مناطق آزاد تجاری و ویئس فدراسیون تنیس  در دستور کار مناطق آزاد تجاری کشور قرار گرفت . - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس در  جلسه با وحید مومنی دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری کشور پیرامون توسعه و تجهیز زمین‌های تنیس مناطق آزاد تجاری کشور بحث و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه اهمیت زیرساخت‌های تنیس برای توسعه ابعاد همگانی و قهرمانی این رشته مورد توجه قرار گرفت و بحث و بررسی در خصوص تکمیل سنتر کورت مجموعه المپیک کیش، ادامه ساخت ٦ زمین تنیس در مجموعه ورزشی قشم همچنین ساخت زمین‌های تنیس در مناطق آزاد انزلی و چابهار مورد توجه قرار گرفت.

در این جلسه وحید مومنی دبیر شورای عالی مناطق آزاد نجاری کشور، با موافقت درخواست‌های رئیس فدراسیون تنیس، مقرر شد ساخت و تجهیز زمین‌های تنیس در کلیه مناطق آزاد تجاری کشور در دستور کار قرار گیرد .

در طی ماه‌های گذشته منطقه آزاد کیش و  منطقه آزاد انزلی با توجه به ظرفیت‌های تنیس در این مناطق، میزبان رویدادهای مهمی بودند و با توسعه و تجهیز زمین‌های تنیس در مناطق آزاد تجاری ، زمینه بسیار مناسب تری  برای پیشرفت این رشته ورزشی مهیا خواهد شد.

اصفهان؛ میزبان تور جهانی تنیس زیر 18 سال

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون تنیس ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد فدراسیون تنیس مناطق آزاد تجاری کشور زمین های تنیس فدراسیون تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۳۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک

علیرضا سرلک ملی‌پوش کشتی آزاد کشورمان برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک ۲۰۲۴ پاریس به مصاف حریفان می‌رود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روند کسب سهمیه کشتی در المپیک 2024 پاریس به ایستگاه پایانی رسیده و ترکیه آخرین شانس کشورها برای بدست آوردن مجوز حضور در این آوردگاه بزرگ هستند.

راه کسب 16 سهمیه المپیک در 6 وزن کشتی آزاد، 6 وزن کشتی فرنگی و 6 وزن کشتی زنان، از رقابت هایی جهانی 2023 بلگراد آغاز شد و 5 نفر اول این مسابقات شامل نفرات اول تا سوم مشترک به همراه برنده نفرات پنجم مشترک سهمیه المپیک را بدست آوردند. در ادامه مسابقات قاره ای در آمریکا، آفریقا بهمراه اقیانوسیه، اروپا و آسیا برگزار و 2 نفر راه یافته به دیدار فینال جمعا 8 نفر کسب سهمیه کردند تا مجموع نفرات حاضر در هر وزن به عدد 13 برسد.

نمایندگان کشورمان در کشتی فرنگی هر 6 سهمیه المپیک را بدست آورده اند و در کشتی آزاد نیز 5 سهمیه کسب شده و تنها در وزن 57 کیلوگرم می باید سهمیه المپیک کسب شود.

بر این اساس علیرضا سرلک نماینده کشورمان به رقابت های گزینشی المپیک در ترکیه اعزام خواهد شد تا روزهای 22 و 23 اردیبهشت ماه به مصاف حریفان خود برود. در این مسابقات 2 نفر راه یافته به دیدار فینال به همراه برنده نفرات سوم مشترک (جمعا 3 نفر) سهمیه المپیک را کسب خواهند کرد.

طبق اعلام سایت اتحادیه جهانی، تاکنون 28 کشتی گیر برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده اند که نمایندگان کشورهای بلغارستان، آمریکا، چین، گرجستان، آلمان، هند، قزاقستان، کره جنوبی، کره شمالی، مغولستان، هند، اوکراین و آمریکا از جمله آن ها هستند.

غیر از یزدانی چه کشتی‌گیرانی به تورنمنت مجارستان می‌روند؟

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح آرش مال نقطه عطف توسعه تجاری فرهنگی منطقه آزاد انزلی
  • افتتاح آرش مال تحولی بزرگ در خدمات متفاوت و تجربه‌های نوین برای گردشگران
  • تبعات سیاست ارزی غلط بانک مرکزی/ از «تنبیه صادرکنندگان» تا «کاهش توانمندی کشور در رقابت‌پذیری در بازار‌های صادراتی»
  • شبکه آبرسانی جزیره هرمز نوسازی می‌شود
  • آزاد راه ارومیه _تبریز تکمیل می شود
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود