Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: برای تجهیز تخصصی اداره پزشکی قانونی گنبدکاووس به سه میلیارد تومان اعتبار نیاز است که دستور مساعدت آن توسط سازمان برنامه و بودجه داده شد.

 

به گزارش خبرنگار برنا از  گنبد کاووس؛ عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در حاشیه افتتاح ساختمان اداره پزشکی قانونی گنبدکاووس که با حضور محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور انجام شد اظهار کرد: ساختمان جدید اداره پزشکی قانونی شهرستان گنبدکاووس با اعتبار 10 میلیارد و 700 میلیون تومان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود:: از سال 89 مطالبه احداث و ایجاد ساختمان جدید اداره پزشکی قانونی گنبدکاووس در دستور کار قرار گرفت و در سال 92 کلنگ زنی آن انجام شد.

وی تصریح کرد: در دو سه سال اخیر پیگیری های لازم برای تخصیص اعتبارات این ساختمان انجام شد و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

وی خاطر نشان کرد: این ساختمان در زیر بنا یکهزارو 372 متر مربع با اسکلت بتنی در یک طبقه روی همکف و 943 متر مربع مساحت محوطه سازی آن احداث شده است.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس بیان کرد: احداث این ساختمان با اعتبار 10 میلیارد و 700 میلیون تومان به عهده اداره کل راه و شهرسازی بوده و بهره بردار بوده  و تجهیز آن نیز به عهده اداره پزشکی قانونی است.

کریمی گفت: برای نصب و راه اندازی آسانسور و هواساز این ساختمان به یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار دیگر نیاز است.

فرماندار ویژه گنبد کاووس اظهار کرد: این اداره دارای اتاق تشریح، اتاق معاینه زنان و مردان به صورت جداگانه و آزمایشگاه بوده و به شرق استان خدمات رسانی می‌کند.

وی تصریح کرد: برای تجهیز تخصصی اداره پزشکی قانونی گنبدکاووس به سه میلیارد تومان اعتبار نیاز است که  دستور مساعدت آن توسط سازمان برنامه و بودجه داده شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۳۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش حسن‌نژاد امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه وزارت نیرو ۱۱ مصوبه در قالب ۱۳ پروژه در دور اول سفر رئیس‌جمهور به لرستان داشته است، اظهار داشت: ۱۰ مورد از پروژه‌ها کاملاً عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه سه مورد در حال اجرا هستند، گفت: این سه پروژه ۳۶۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان از اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های وزارت نیرو در استان خبر داد و گفت: این اعتبار از سوی وزارت نیرو و از محل تنخواه ۱۴۰۳ اختصاص پیدا کرده است.

حسن‌نژاد با بیان اینکه سه پروژه سفر دولت شامل سد «مخمل کوه»، «معشوره» و «بختیاری» باید از سوی آب نیرو احداث و عملیاتی شوند، گفت: دو سد «چول هول» و «ده پهلوان» نیز در دست مطالعه هستند.

کد خبر 6087668

دیگر خبرها

  • تکرار حمایت‌های دولت از گشت ارشاد
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و تکمیل امکانات هلال‌احمر
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد