Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیین شکرانه حماسه ملی حضور مردم در انتخابات پیش از ظهر امروز از سوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان در گلزار شهدای بوشهر برگزار شد. 

عبدالکریم جمیری در این آیین اظهار داشت: انتخاب آیت الله رئیسی انتخاب شایسته‌ای بود و مردم یکی از بهترین اشخاص را در انتخابات ریاست جمهوری انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر افزود: آیت الله رئیسی بهترین شخصی است که مردم بعد از مقام معظم رهبری به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌کنند. 

شورای ائتلاف باعث وحدت انقلابی‌ها شد

وی تصریح کرد: شورای ائتلاف برای اولین بار نیروهای انقلاب را گرد هم جمع کرد و باعث شد وحدت خوبی بین آن‌ها شکل بگیرد که این وحدت منجر به کسب نتیجه در انتخابات مجلس و انتخابات اخیر شد. 

جمیری گفت: کار شورای ائتلاف تمام نشده و این جمع باید حفظ شود که همچنان در آینده نیز از برکات آن مردم بهره‌مند شوند. 

مردم استان بوشهر انقلابی و حزب الهی هستند

ابراهیم رضایی نیز در این مراسم با اشاره به حماسه حضور مردم در انتخابات گفت: میزان مشارکت مردم استان بوشهر از میانگین کشور بیشتر بود و این برای استان افتخار و مایه سربلندی است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی این حضور مردم را این پاسخ معنادار به افرادی دانست که استان بوشهر را استانی اصلاح طلب و غرب گرا می‌دانند و گفت: مردم استان بوشهر انقلابی و حزب الهی هستند و این برای همه مایه فخر است؛ لازم است در حال حاضر که انتخابات را پشت سر گذاشتیم میزان مشارکت در انتخابات تحلیل شود. 

کارآمدی دولت مستقر تاثیر بسزایی در میزان مشارکت دارد

وی با بیان اینکه عمل و کارآمدی دولت مستقر تاثیر بسزایی در میزان مشارکت مردم در انتخابات دارد ابراز داشت: هر وقت کارآمدی در دستگاه‌های موجود داشتیم وضع شرکت مردم نیز بهتر بوده است. 

رضایی بهترین مشارکت در را مربوط به انتخابات سال ۸۸ عنوان کرد و گفت: متاسفانه با خیانت سران فتنه آن انتخابات بسیار برای کشور پرخطر شد اما مردم در ۹ دی حماسه آفریدند و بصیرت خود را نشان دادند. 

کرونا یکی از عوامل تاثیرگذار در مشارکت مردم

نماینده دشتستان ویروس کرونا را یکی دیگر از عوامل موثر در میزان مشارکت مردم عنوان کرد و ابراز داشت: عده‌ای به جهت ابتلا به کرونا و یا ترس از ابتلا به این ویروس در صحنه انتخابات حضور پیدا نکردند. 

رضایی با بیان اینکه رقابت در انتخابات مواجه انقلابی‌ها و ضد انقلاب بود گفت: ضد انقلاب با یک عقبه‌ای تلاش کرده بود که با هزینه عظیم و سرمایه‌گذاری بسیار زیاد مردم را از حضور پای صندوق‌های رأی باز بدارد تا مردم انتخابات را تحریم کنند اما با همه این شرایط امروز شاهد شکست پروژه دشمن هستیم. 

توقع مردم با انتخاب دولت انقلابی بالاتر رفته است

قاسم برجویی فرد در این آیین با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات، نارضایتی از وضع معیشتی و کوچک‌تر شدن سفره را علت اصلی کاهش مشارکت عنوان کرد و گفت: مردم همیشه نشان دادند به کشور و نظام انقلاب اسلامی علاقه دارند و این را در تشییع شهید سردار سلیمانی به خوبی نشان دادند.

رئیس ستاد ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان بوشهر با اشاره به انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم گفت: با شکل گیری دولت انقلابی در کنار مجلس انقلابی مردم توقع بیشتری دارند که وضع موجود تغییر کند. 

ثبت نام ۵ هزار نفر در تشکیلات شورای ائتلاف استان

وی با بیان اینکه پنج هزار نفر نیروی انقلابی در تشکیلات و سامانه شورای ائتلاف ثبت نام کردن گفت: این اتفاق کمی نیست، درست که انتخابات به اتمام رسیده و ستاد نیز تعطیل شده است اما کار تشکیلاتی نباید تعطیل شود؛ منظومه فکری شهید بهشتی کار تشکیلاتی و منظم بود، در همین راستا لازم است کارگروه‌ها و تشکیلات خود را منظم و دقیق پیش ببریم. 

برجویی فرد با اشاره به شرکت ایرانی‌های خارج از کشور در انتخابات ریاست جمهوری گفت: عده‌ای از هموطنان در سرزمین منافقین و سلطنت‌طلب هنگام رای دادن مورد توهین و ضرب و شتم قرار می‌گیرند اما پاسپورت خود را جلوی دوربین می‌گیرند و رای می‌دهند، این یک برگ برنده برای نظام است. 

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای یاد بود از رؤسای ستادهای انتخاباتی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در شهرستان‌های استان بوشهر و نیز رؤسای کمیته‌های این شورا تقدیر به عمل آمد. 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری بوشهر انتخابات مردم در انتخابات نیروهای انقلاب انقلاب اسلامی شورای ائتلاف میزان مشارکت مشارکت مردم استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۳۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، احمد محمدی‌زاده در اولین نشست تخصصی «تاریخ مقاومت خلیج فارس در افق رسانه» با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی، افزود: آبراه‌های بین‌المللی در سه قرن اخیر محور توسعه قدرت بوده‌اند و هر کسی در دنیا تلاش کرده که قدرتی داشته باشد سعی کرده در دریا‌ها حضور داشته باشد.

وی اظهار کرد: مقرراتی که بر آب‌ها، دریا و اقیانوس‌ها حاکم است این اجازه را می‌دهد که یک شناور از آسیا به آبراه‌های آمریکا و بلعکس برود و امروز می‌بینیم شناور‌های ما این تردد را دارند.

وی یادآور شد: مردم بوشهر در ۳۰۰ سال گذشته که ابرقدرت‌ها سعی کردند در جزایر ما حضور پیدا کنند، در سه نقطه تاریخی با آنها جنگیدند که از جمله میرمهنا ۲۵۰ سال پیش در جزیره خارگ با هلندی‌ها و پرتغالی‌ها جنگید و آنها را بیرون راند و این عملیات آغاز فروپاشی آنها شد.

استاندار بوشهر ادامه داد: عملیات بعدی بوشهری‌ها علیه استعمارگران متعلق به ۱۰۹ سال پیش است، وقتی انگلیسی‌ها به بوشهر آمدند، مردم و علمای بوشهر و رزمندگان و مجاهدان بوشهری به فرماندهی رئیسعلی دلواری با آنها مقابله کردند.

وی اظهار کرد: با این‌که انگلیسی‌ها تجهیزات زیادی داشتند، اما مردم بوشهر با دست خالی با آن‌ها جنگیدند و خون بر شمشیر پیروز شد.

محمدی‌زاده با اشاره به نقش روحانیت در قیام رئیسعلی دلواری، گفت: رئیسعلی با رهبری و راهنمایی روحانیت با استعمارگران جنگید و موفق شد انگلیسی‌ها را شکست دهد.

وی بیان کرد: عملیات بعدی در دفاع مقدس با پشتیبانی پایگاه شهید یاسینی صورت گرفت و رزمندگان اسلام با آمریکای جنایت‌کار که برای پشتیبانی از رژیم بعث عراق و صدام آمده بود، رو در رو در خلیج فارس جنگیدند و با رشادت شهید نادر مهدوی و همرزمانش، ضربه‌های کاری بزرگی به آنها وارد شد.

استاندار بوشهر تاکید کرد: امروز با همت و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران، مقا‌ومت در دریای سرخ تا مدیترانه شکل گرفته و با هدایت و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب این حلقه‌ها به‌هم پیوسته شده و یک پیوستگی جغرافیایی محور مقا‌مت برای حمایت از مظلومان منطقه ایجاد شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • بافت تاریخی بندر بوشهر با مشارکت مردم بازآفرینی می‌شود
  • عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد