Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@15:51:08 GMT

حمله دوباره رادوشویچ به ابراهیم شکوری

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۴۰۴۰

حمله دوباره رادوشویچ به ابراهیم شکوری

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شب گذشته ابراهیم شکوری درخصوص وضعیت بوژیدار رادوشویچ صحبت کرد و گفت که «تمام پیشنهادات او را پذیرفته» و «منتظر بازگشت» رادو هستند. او عنوان کرد که سرخپوشان «پلن بی ندارند و به بازگشت رادو خوشبین» هستند.

 

رادو در این خصوص گفت:

«من پیغام های زیادی گرفتم از هواداران مبنی بر این که مدیران باشگاه گفته‌اند خواسته های تو را عملی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از من پرسیدند پس چرا برنمی‌گردی؟ باید به آن ها بگویم که چنین اتفاقی رخ نداده و حتی یک یورو هم پرداختی به من انجام نشده است.»

 

وی افزود:

«این فرد که چنین حرفی را زده دروغ می‌گوید. آنها در حال فریب هواداران هست و می‌خواهند نشان دهند که همه چیز مرتب است، در حالی که اینطور نیست.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ابراهیم شکوری بوژیدار رادوشویچ ابراهیم شکوری بوژیدار رادوشویچ پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۴۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوهای ورزشگاه آزادی با هواداران پرسپولیس قرمز شد +فیلم

هواداران پرسپولیس استقبال قابل توجهی از بازی تیم‌شان مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار خواهند کرد.

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس که تیم‌شان برای پس گرفتن صدر جدول از استقلال تلاش زیادی می‌کند این‌روزها حسابی از قرمزهای پایتخت حمایت می‌کنند و امروز هم برای تقابل پرسپولیس در برابر سپاهان سنگ‌تمام زیادی گذاشته‌اند و تعداد قابل توجهی به ورزشگاه آزادی آمده‌اند.

سرخ‌های پایتخت فقط یک‌امتیاز از استقلال کمتر دارند که در صورت توقف احتمالی آبی‌های پایتخت مقابل تراکتور تبریز و البته برتری خودشان مقابل سپاهان می‌توانند پس از هفته‌های طولانی به صدر جدول لیگ‌برتر برگردند.

کد خبر 749837

دیگر خبرها

  • سکوهای ورزشگاه آزادی با هواداران پرسپولیس قرمز شد +فیلم
  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • واکنش باشگاه آلومینیوم به اخبار نقل و انتقالاتی: دلالان می خواهند آرامش ما را بگیرند
  • آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران
  • نقد ادعای زیباکلام درباره آغازگر جنگ با مستندات تاریخی / روایت نماینده وقت عراق در سازمان ملل از آماده‌باش صدام برای آغاز جنگ علیه ایران
  • ناقوس جنگ را چه کسی به صدا درآورد؟/ زیباکلام: ما باعث حمله‌ی صدام به ایران شدیم/ حبیب احمدزاده: این ساده‌لوحی است صدام کینه‌ی قرارداد الجزایر را داشت
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی ایران
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • تیتر مورد علاقه هواداران پرسپولیس پیش از جدال سپاهان
  • فوتبال از دریچه فان؛ هواداران بارسلونا در هر مرحله از لیگ قهرمانان