Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی دو تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای تولید کیسه‌های پلی پروپیلن و مشارکت در توانمندسازی دانش‌آموزان، بین استانداری خراسان جنوبی و سرمایه‌گذاران به امضا رسید.

در دهمین نشست ستاد توسعه خاوران، امروز پنج شنبه سوم تیرماه، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین ستاد توسعه خاوران و سرمایه‌گذار بخش خصوصی در زمینه تولید کیسه‌های پلی پروپیلن منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشیدالحق عابدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی در این نشست گفت: در این تفاهم دوره اجرای طرح مربوطه ۱۸ ماه با سرمایه‌گذاری ۲۱۰ میلیارد تومان و اشتغال ۱۷۰ نفر در محل ناحیه صنعتی شهر مود در نظر گرفته شده است.

مشیرالحق عابدی افزود: موضوع این تفاهم‌نامه ایجاد سرمایه‌گذاری و اشتغال، توسعه کارآفرینی با محوریت رشد و بهره‌وری در اقتصاد به منظور توسعه، پیشرفت و تعالی استان است.

وی گفت: همچنین تلاش به منظور رفع محدودیت‌های دست و پاگیر در زمینه سرمایه‌گذاری و کارآفرینی و تلاش مستمر و جدیت سرمایه‌گذار در سرعت بخشیدن به اجرای واحد برای بهره‌برداری در فرصت مناسب در این تفاهم‌نامه پیش‌بینی شده است.

تفاهم‌نامه همکاری مشترک ستاد توسعه خاوران و معین‌های توسعه‌ای منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی نیز در این نشست امضا شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی در این باره اظهار کرد: تامین اعتبار برای پرداخت حق‌الزحمه روحانیون به ۱۵۰ نفر در هشت ماه به مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از جمله تعهدات دستگاه معین توسعه است.

عابدی بیان کرد: تاکنون از ۱۰۱ طرح سرمایه‌گذاری شناسایی شده در استان برای ۴۰ طرح زمین انتخاب شده و ۳۲ طرح به کمیته امور زیربنایی برای اخذ مجوز و استعلام‌ها ارسال شده است.

وی گفت: همچنین ۲۴ مجوز بی‌نام سرمایه‌گذاری در کمیته شناسایی فرصت‌ها و مزیت‌های سرمایه‌گذاری تایید شد و ۶ مجوز توسط کمیته امور زیربنایی صادر شده است.

وی افزود: وزیر کشور مکاتبه‌ای برای تمامی استانداران درخصوص الگوبرداری از ستاد توسعه خاوران استان خراسان جنوبی ابلاغ کرد که استانداری‌ها نمونه‌های استانی خود را ارسال کرده‌اند.

معاون استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: این اقدام مهم استان در بسیاری استان‌ها از جمله چابهار به مرحله اقدام رسیده است.

وی یادآور شد: ۲۸ محور اولویت‌دار حوزه‌های اقتصادی استان‌ها توسط وزیر کشور به رییس جمهوری اعلام شده بود که در گذشته ۲۰ محور آن در ستاد توسعه خاوران عنوان شده است.

مرتضی صفدری‌زاده، رییس منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی نیز گفت: در قالب مسئولیت اجتماعی منطقه ویژه اقتصادی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در طرح امین مدارس هزینه می‌کنیم.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی دارای ظرفیت‌های زیاد و منحصر به فرد اما محروم از معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها است، یادآور شد: آنچه در این نشست‌ها مفید است روحیه جهادی برای توسعه بیشتر، جهش تولید و توجه همه مسوولان دولتی و خصوصی به توسعه است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سرمايه گذاري ستاد توسعه خاوران سرمایه گذاری خراسان جنوبی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۴۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان از انجام مقدمات برای امضای توافقنامه چهارجانبه با دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سازمان پزشکان بدون مرز و موسسه کنشگران توسعه درخصوص آغاز فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز سوئیس (MSF) در کرمان خبرداد و گفت:زمینه برای انجام این مهم فراهم آمد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو روح الله خضری پور مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان در نشست مشترک با رییس سازمان پزشکان بدون مرز سوئیس در ایران، پیرامون آغاز به کار سازمان پزشکان بدون مرز (MSF) در کرمان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

وی بیان کرد: با توجه به حضور اتباع خارجی در استان کرمان و هزینه‌های بالای درمانی این افراد، پیگیری‌های مکرر از سوی اداره کل امور اتباع استان برای رفع موانع حضور و فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان با دانشگاه علوم پزشکی و سازمان‌های مرتبط انجام و زمینه فعالیت این سازمان در استان مهیا شد.

خضری‌پور به توافقنامه چهارجانبه بین اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان پزشکان بدون مرز (MSF) و موسسه کنشگران توسعه فردا اشاره و بیان کرد: مقرر شد سازمان مذکور با فراهم‌سازی امکانات و تجهیزات اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم