Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی جلالی مدیر کل هواشناسی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: بررسی داده‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهد طی ۵ روز آینده وضعیت جوی استان تهران، آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی با وزش باد خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه طی دو روز آینده پایداری نسبی جو وجود خواهد داشت، گفت: در این زمان در ساعات بعدازظهر و شب در نواحی پرتردد شهری افزایش نسبی بعضی از آلاینده‌ها به ویژه ازن و در ابتدای روز غبار صبحگاهی مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل هواشناسی استان تهران ادامه داد: در روزهای شنبه و یکشنبه در مناطق جنوبی و غربی گاهی وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

جلالی افزود: در ساعات بعدازظهر یکشنبه و دوشنبه در دامنه‌ها و ارتفاعات استان افزایش ابر و گاهی افزایش سرعت وزش باد مورد انتظار است.

وی تصریح کرد: امروز بالاترین دمای هوا در پیشوا و ورامین با ۴۰ درجه و آبعلی با ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش می‌شود.

انتهای پیام/ ۶۷۰۷۵/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیر کل هواشناسی استان تهران مجتبی جلالی هواشناسی افزایش نسبی ازن در تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۴۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش دمای هوا در مازندران

براساس گزارش سازمان هواشناسی مازندران طی یک هفته آتی برای این استان جوی آرام و با افزایش نسبی و تدریجی دما پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان مازندران برای امروز، پنج‌شنبه ششم اردیبهشت جوی آرام پیش‌بینی شده است.

بر مبنی این گزارش شرایط این آب‌وهوایی تا چهارشنبه هفته آینده دوازدهم اردیبهشت به این شکل است که صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی و تدریجی دما اعلام می‌شود.

همچنین در روز چهارشنبه صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما و در مناطق غربی استان از اواخر روز شاهد ابری، به‌تدریج با بارش پراکنده و وزش باد خواهیم بود، ضمناًَ تغییرات احتمالی در بولتن پیش‌بینی روزهای آینده لحاظ و اعلام می‌شود.

کد خبر 747853

دیگر خبرها

  • پیش بینی افزایش دمای هوا در مازندران
  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان
  • آخرین وضعیت هواشناسی؛ منتظر تندر و آذرخش در تهران باشید
  • رگبار پراکنده باران در تهران
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ تهرانی‌ها مراقب باشند
  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان / افزایش سرعت بادجنوب غربی
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان چهارم اردیبهشت