Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجری طرح توسعه و تثبیت پالایشگاه آبادان گفت: ۶۰ درصد از همکاران در این طرح گواهینامه بین‌المللی مدیریت پروژه دارند همچنین یکی از مهمترین تعهد‌های موجود در این پروژه استفاده ۸۰ درصدی از نیرو‌های بومی است. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام شانا، محمد رضایی درباره طرح توسعه و تثبیت پالایشگاه آبادان گفت: پالایشگاهی جدید در کنار پالایشگاه آبادان قرار می‌گیرد و پالایشگاه قدیم نوسازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اگر محدودیت‌های کرونا وجود نداشت، این طرح باید در ایام پیش رو به بهره‌برداری می‌رسید.

مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تاکید کرد: باتوجه به طرح تثبیت و توسعه پالایشگاه ابادان می‌توان گفت یک پالایشگاه جدید در کنار پالایشگاه آبادان قرار می‌گیرد با این ویژگی که تمامی واحد‌های فرآیندی را در اختیار دارد.

مدیرعامل پالایشگاه آبادان در این نشست با بیان اینکه پالایشگاه آبادان به پالایشگاهی مدرن تبدیل می‌شود، گفت: در این طرح گازوئیل با کیفیت و دارای استاندارد یورو تولید می‌شود.

مجری طرح توسعه و تثبیت پالایشگاه آبادان نیز در این نشست ضمن اشاره به اینکه صد درصد پیمانکاران ساخت این پروژه از صفر تا صد آن ایرانی هستند، تصریح کرد: ۶۰ درصد از همکاران در این طرح گواهینامه بین‌المللی مدیریت پروژه دارند.

 آرامی تاکید کرد: یکی از مهمترین تعهد‌های موجود در این پروژه استفاده ۸۰ درصدی از نیرو‌های بومی است.

مجری طرح توسعه و تثبیت پالایشگاه آبادان تصریح کرد: از دیگر اهداف این طرح باتوجه به ظرفیت ۳۶۰ هزار بشکه‌ای آن، تولید مازوت بالعکس پالایشگاه‌های دیگر در فاز دوم آن از ۴۰ درصد به ۲۵ درصد می‌رسد.

آرامی گفت: همچنین تولید بنزین معمولی ۱۶ درصد، نفت سفید ۲۵ درصد افزایش می‌یابد.     بیشتر بخوانید: آغاز تعمیرات اساسی واحد تقطیر جنوبی پالایشگاه تهران

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی پالایشگاه آبادان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی پالایشگاه آبادان طرح توسعه و تثبیت پالایشگاه آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۴۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی چینی متن را به ویدئو تبدیل می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، استارت آپ چینی شنگشو تکنولوژی و دانشگاه تسینگهوا از هوش مصنوعی «ویدو»(Vidu) رونمایی کرده اند که پاسخی به هوش مصنوعی Sora اوپن ای آی است. این اپلیکیشن تبدیل متن به ویدئو، با یک کلیک کلیپ های ۱۶ ثانیه ای با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل می سازد.

هرچند این ویدئوها کوتاهتر از محصول ۶۰ ثانیه ای سورا هستند. این نرم افزار جدید تبدیل متن به ویدئو در انجمنی در پکن رونمایی شد.

ژو جون محقق ارشد شنگشو و معاون رییس انستیتو هوش مصنوعی دانشگاه تسینگهوا دراین باره می گوید: ویدئو جدیدترین دستاورد یک نوآوری متکی بر خود است و در حوزه های مختلف دستاوردهایی دارد. این سیستم می تواند دنیای فیزیکی را شبیه سازی کند و ویدئوهای ۱۶ ثانیه ای با کاراکترها، صحنه ها و زمانبندی منسجم و یکپارچه بسازد.

او همچنین توضیح داد ویدئو می تواند عناصر چینی را درک کند.

طبق گزارش ها ویدو بر اساس یک معماری مدل تبدیل بصری خود توسعه یافته به نام Universal Vision Transformer (U-ViT) ساخته شده است. توسعه دهندگان اعلام کرده اند این سیستم دو مدل هوش مصنوعی Diffusion و Transformer را یکپارچه می کند.

طبق نوشته نشریه مدیوم این ساختار ویدئوهایی واقع گرایانه با حرکات دینامیک دوربین ، حالات دقیق صورت، نور و سایه های طبیعی می سازد. ژو در این باره می گوید: پس از عرضه سورا ما متوجه شدیم این سیستم به نقشه راه فنی ما بسیار نزدیک است و همین امر بیش از پیش به ما انگیزه داد تا تحقیق مان را پیش ببریم.

کد خبر 6092794 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • ۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برای ایجاد ارزش افزوده در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ۵۰ پروژه جدید برای ایجاد ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • هوش مصنوعی چینی متن را به ویدئو تبدیل می‌کند
  • رقابت چین و هند برای نفوذ به بخش انرژی سریلانکا
  • عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه حوزه انرژی، توسعه درآمدهای ارزی کشور در شرایط تحریم را میسر کرد