Web Analytics Made Easy - Statcounter

عنایت‌الله رحیمی، پنجشنبه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان در شیراز با بیان اینکه آماده انتقال تجربیات خود به دولت بعد هستیم بیان کرد: همه دولت‌ها در کشورمان دولت جمهوری اسلامی هستند و همه ما مانند فرزندان دولت باید برای حل مشکلات مردم و تعالی کشور و نظام به دولت کمک کنیم.
استاندار فارس، در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انتخابات جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ به عنوان بزرگ ترین رویداد اجتماعی سیاسی سال به شکل آرام، امن و سالم در استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به رییس‌جمهوری منتخب و تمام منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستا تبریک می گوییم و امیدواریم که همه دلسوزان کشور دست در دست یکدیگر برای تحقق اهداف دولت که کمک به تولید، ثروت آفرینی، اجرای عدالت و توجه به همه مردم است بکوشند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری هم‌زمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار شد. 

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت واگذاری امور به بخش غیردولتی بیان کرد: تقویت بخش خصوصی موجب کاهش فساد و رشد تولید و رونق اقتصادی می‌شود. 
رحیمی، با اشاره به توجه مدیریت ارشد استان به حمایت از توسعه صنعتی فارس به ویژه صنایع خرد در شهرک‌های صنعتی تصریح کرد: تعداد شهرک‌های صنعتی فارس قابل قبول است و باید با اولویت بندی نسبت به تجهیز زیرساخت‌ها در شهرکهای صنعتی استان اقدام کنیم.
بنا بر گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، وی ادامه داد: به دلیل کشش جمعیتی، رسیدگی به شهرک صنعتی شیراز در اولویت قرار دارد و در همین راستا آب رسانی به این شهرک صنعتی در دست اقدام است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ گفت و گوی دولت و بخش خصوصی شیراز استانداری فارس فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ گفت و گوی دولت و بخش خصوصی شیراز انتخابات ۱۴۰۰ گفت و گوی دولت و بخش خصوصی شیراز استانداری فارس فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۴۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی گفت: موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است و اگر وظایف اصلی آنها در پارلمان محلی به درستی انجام شود می‌توانند کمک حال خوبی برای دولت باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، نقی کریمی در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی ضمن تشکر از حمایت‌های ویژه از مدیریت شهری در مواقع مختلف که قابل توجه است، اظهار کرد: من چهار سال در دوره اول شورا شهردار ارومیه بودم، در آن زمان به ندرت جلسات کمیسیون ماده ۵ تشکیل می‌شد اما با مدیریت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری این کمیسیون در سال ۱۴۰۲ و در جهت رفع موانع و مشکلات شهری بیش از ۱۷ جلسه برگزار کرده که واقعاً قابل توجه بوده است و جای تقدیر و تشکر دارد و این نشان از حمایت و نگاه ویژه مقام عالی استان به موضوع مدیریت شهری است.

وی با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی شهر توان بالایی برای کمک به مأموریت دولت دارند، گفت: امروز در تهران نگاه‌ها به شوراهای شهر نگاه تمرکزگرایی است تا تمرکز زدایی و از این رو از شخص استاندار آذربایجان‌غربی انتظار می‌رود تا پیگیر این موضوع و پیاده‌سازی آن در استان باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شوراهای اسلامی به نحو احسن در تمام زمینه‌ها استفاده کرد، یادآور شد: موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است و اگر وظایف اصلی آنها در پارلمان محلی به درستی انجام شود، می‌توانند کمک حال خوبی برای دولت باشند.

کد خبر 748634

دیگر خبرها

  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • اسلامی: تمام مولفه‌های انتخابات دور دوم با دقت انجام می‌شود
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است