Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@02:17:01 GMT

فرانسه و بلژیک، بخت های اول قهرمانی

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۴۳۵۳

تیم هوش مصنوعی Stats Perform براساس یک سری اطلاعات و داده، همچنان تیم ملی فرانسه را شانس نخست قهرمانی یورو 2020 می داند.

به گزارش "ورزش سه"، مرحله گروهی رقابت های یورو 2020 به پایان رسید و چهره 16 تیم حاضر در مرحله یک هشتم نهایی مشخص شد. در مهمترین دیدارهای این مرحله، بلژیک و پرتغال با یکدیگر روبرو می شوند، کرواسی به مصاف اسپانیا می رود و انگلستان پذیرای آلمان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم هوش مصنوعی Stats Perform که در نخستین آنالیز خود از رقابت های یورو، با 20.5 درصد شانس تیم ملی فرانسه را برای کسب عنوان قهرمانی بالاتر از سایرین می دانست، در جدیدترین آپدیت خود با وجود کاهش احتمال قهرمانی خروس ها به عدد 19.6 درصد، همچنان معتقد است که شاگردان دیدیه دشان از بخت بالایی برای تصاحب عنوان قهرمانی برخوردارند.

 


در نخستین آنالیز Stats Perform  فرانسه با 20.5 درصد شانس نخست قهرمانی بود و اکنون این احتمال اندکی کاهش یافته است. هم تیمی های روملو لوکاکو نیز در این آنالیز، بخت دوم تصاحب جام به شمار می رفتند و اکنون وضعیت برای آنها فرقی نکرده است. جهش انگلستان و افزایش شانس قهرمانی سه شیرها نیز از نکات جالب توجه در جدول بعدی است.

 


مدل پیش بینی Stats Perform در رقابت های یورو 2020، احتمال هر نتیجه مسابقه (برد، تساوی یا باخت) را با استفاده از شانس بازار شرط بندی و رده بندی تیم ها در داده ها و اطلاعات خود تخمین می زند. این داده ها و شانس و رتبه بندی تیم ها، بر اساس عملکرد تیمی اخیر و در دیدارهای گذشته به دست می آید.


این مدل با استفاده از احتمالات نتیجه مسابقه با ترکیب گروه ها و آنالیز گام به گام مراحل حذفی، قدرت حریفان و دشواری "مسیر رسیدن به فینال" را در نظر می گیرد.


مدل Stats Perform Euros Prediction باقی مانده مسابقات را 40 هزار بار شبیه سازی کرده است. با تجزیه و تحلیل نتیجه هر یک از این شبیه سازی ها، مدل احتمال پیشرفت را برای هر تیم در هر مرحله از مسابقات در نظر می گیرد تا پیش بینی های نهایی را ایجاد کند.

 


در جدیدترین آنالیزهای Stats Perform، همچنان خروس ها بخت نخست قهرمانی هستند. جهش انگلستان از نکات جالب این جدول است.

 


با ذکر این نکات، بلژیک با افزایش شانس قهرمانی خود به عدد 17.9 درصد، از بخت بالایی برای قهرمانی محسوب می شود. آنها پیش از این 15.7 درصد شانس برای تصاحب جام قهرمانی یورو 2020 را داشتند. نکته مهم این است که از بین آنها و فرانسه، تنها یک تیم می تواند راهی فینال شود چرا که مسیر دو تیم در مرحله نیمه نهایی به هم می رسد.


اسپانیا نیز که پیش از آغاز مسابقات یکی از تیم های مدعی قهرمانی محسوب می شد، در رده سوم تیم های مدعی قهرمانی است. آنها اکنون از 12.9 درصد بخت کسب عنوان قهرمانی برخوردارند. لاروخا پیش از این 11.3 درصد شانس برای به خانه بردن کاپ قهرمانی یورو را در اختیار داشت.

 


آلمان با کاهشی اندک، در رتبه چهارم تیم های مدعی قهرمانی است. آنها قبلا 9.8 درصد شانس برای قهرمانی داشتند که این احتمال اکنون به 9.3 درصد رسیده است. هلند و انگلستان نیز با 8.5 درصد شانس قهرمانی، در رده پنجم مشترک ایستاده اند.


نکته عجیب دیگر نیز در این پیش بینی به تیم ملی ایتالیا برمیگردد. شاگردان مانچینی که این رقابت ها را با اقتدار آغاز کرده اند، در نخستین آنالیز Stats Perform با در اختیار داشتن 7.6 درصد شانس قهرمانی در جایگاه ششم ایستاده بودند و اکنون با افزایش اندک 4 دهم درصدی، بختشان برای قهرمانی به 8 درصد رسیده و به رتبه هفتم سقوط کرده اند.

تیم ملی فرانسه تیم ملی بلژیک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی فرانسه تیم ملی بلژیک شانس قهرمانی درصد شانس رقابت ها تیم ملی یورو 2020 تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۴۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خونریزی مغزی رنه آدلاید پس از برخورد توپ به سرش در لیگ بلژیک!

 بازیکن فرانسوی پس از برخورد توپ به سرش در لیگ برتر بلژیک از هوش رفت.

به گزارش تسنیم و به نقل از اکیپ فرانسه؛ جف رنه آدلاید، فوتبالیست فرانسوی تیم مولن بلژیک پس از اصابت توپ به سرش در جریان مسابقه لیگ این کشور از هوش رفت و در بیمارستان بستری شد.

این حادثه در جریان بازی مولن در هفته سی‌وپنجم لیگ برتر فوتبال بلژیک برابر شارلوا (3 بر یک) رخ داد. در پایان نیمه نخست یک ضربه محکم توپ به سر رنه آدلاید ساله برخورد کرد. رنه آدلاید حدود 10 دقیقه بیهوش بود. او را با برانکارد بردند و به دلیل خونریزی مغزی مشکوک به بیمارستان منتقل کردند. بعداً تیم پزشکی گزارش داد که این هافبک فرانسوی مشکل خاصی ندارد.

رنه آدلاید از سپتامبر 2023 برای مولن بیک بازی می‌کند. او در این فصل 27 بازی انجام داد، سه گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • شکست 4-2 اینتر مقابل لاتزیو و از دست رفتن شانس قهرمانی سری آ در هفته آخر (2002/5/5) / فیلم
  • وضعیت باورنکردنی پوشش زنان در خیابان‌های بروکسل بلژیک
  • خونریزی مغزی رنه آدلاید پس از برخورد توپ به سرش در لیگ بلژیک!
  • پس لرزه های خطرناک جنگ غزه در جهان؛ آیا زندگی یهودیان در غرب غیرممکن می شود؟
  • عکسی متفاوت از بروکسل، پایتخت بلژیک
  • وضعیت جالب پوشش زنان در خیابان‌های بروکسل بلژیک | عکس
  • این آخرین شانس قهرمانی تراکتور است
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد