Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 

افزایش حقوق مستمری بگیران

قبل از عید در مورد افزایش حقوق مستمری بگیران صحبت شد

ولی الان سه ماه از سال جدید داره می گذره ولی افزایش حقوقی صورت نگرفته،دلیلش چی هست؟چرا اینقدر وقفه افتاده؟با این گرانی با این وضعیت اقتصادی با این شرایطی که روز به روز داره قیمت ها افزایش پیدا می کنه چرا حقوق ها مستمری بگیران افزایش پیدا نکرده؟با ماهی سه میلیون حتی تا نصف ماهم به زور می شه رسوند که فقط پول نون و پنیر و چهار تا خیار و گوجه و قسط خونه و دادن بدهکاریامون می شه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

...اخه چرا حقوق هارو افزایش نمی دهند؟ ازتون خواهش می کنم پیگیرباشید.

عدم جابه جایی مسافران توسط تاکسی های اردبیل

با سلام

متاسفانه تاکسی های مسیر چهارراه امام به سمت ترمینال خلخال که روی درب آنها مسیر فلسطین نیز درج شده است از سوار کردن مسافران مسیر فلسطین شانه خالی می کنند و بعضا تا میدان علی آباد اقدام به سوار کردن مسافران می کنند. متاسفانه سازمان تاکسیرانی اقدام به بررسی و نظارت به معضل را نکرده است و تاکسی های این مسیر بعد از ساعت هشت و نیم شب در این مسیر فعالیت نمی نمایند و اکثر همشهریان درگیر این معضل هستند. لطفا رسیدگی فرمایئد.

قیمت بلیط هواپیما

باسلاو و احترام

لطفا درباره‌ی قیمت‌های نجومی هواپیما گزارشی تهیه کنید. افزایش قیمت‌ها بر چه اساسی است؟ نوسانات قیمت بر پایه‌ی چه منطقی انجام می شود؟ پیش فروش با قیمت پایین با تورهای مسافرتی و قیمت‌های بالا برای افراد عادی که تحصیل، کار یا درمان دارند با چه عدالتی توجیه می شود؟

باز شدن مراکز حضوری و فراخوان دانش آموختگان غیر بومی استان تهران به مرکز استان

با توجه با دستورات داده شده از سوی ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی مراکز آموزشی و تحصیلی به صورت حضوری؛ حوزه علمیه استان تهران هم اکنون طلاب غیر بومی خود را که در شهرستان ها زندگی می کنند؛ را برای حضور در تهران و شرکت در امتحانات حضوری نیم سال دوم سال 99-1400 به استان تهران فرا خوانده است.

این در حالی می باشد که مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور که در قم مستقر می باشد؛ امتحانات حوزه علمیه را به صورت مجازی برگزار می نماید.

لازم بذکر است که ستاد ملی کرونا نظر خود را که مبنی بر تعطیلی کامل مراکز تخصصی استان تهران است را به صورت نامه اعلام داشته است ولی قرار است شنبه آینده (5 تیر) این مراکز آغاز به فعالیت داشته باشند.

مناطق روستایی

سلام و خدا قوت ، برخی ازافراد که توجه به مشکلات تورم  اقدام به ساخت خانه درمنطقه روستای شهرستان اردستان نموده  ، لطفا در  زمینه نصب انشعاب گاز وآب  درمنطقه روستایی هم پیگیری تا با تخفیفات ومساعدت  وبازه زمانی کمتر وراحت تر انجام گردد. باتشکر.

شکستگی  پر تکرار لوله آب

سلام .من از مازندران سوادکوه تماس می گیرم .لوله آب سر کوچه ما چندین بار در ماه به خاطر نبود فشار شکن مناسب می شکنه و آب کل کوچه رو می گیره به خاطر شیب کوچه واینکه آسفالت هم نکردم جوی آب عمیقی درست شده .جاده رو شسته .کسی هم رسیدگی نمی کنه .

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردم شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان استان تهران قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۴۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای جهانی پس رفت

قیمت طلا برای دومین سقوط هفتگی متوالی تعیین شد و ‌می‌تواند نشانه‌های بیشتری در مسیر سیاست‌گذاری فدرال رزرو ارائه دهد.

به گزارش ایسنا، هر اونس طلا تقریباً بدون تغییر در ۲۳۰۲ دلار و ۵۱ سنت بود. قیمت‌ها در این هفته بیش از یک درصد کاهش یافت. هر اونس طلای آمریکا ثابت ماند و در ۲۳۱۰ دلار و ۴۰ سنت قرار گرفت.

اس‌پی‌دی‌آرگلدتراست، بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری تحت پشتوانه طلا در جهان اعلام کرد که دارایی‌های آن ۰.۱۷ درصد کاهش یافت و از ۸۳۱.۰۴ تن در روز چهارشنبه به ۸۲۹.۶۰ تن در روز پنجشنبه رسید.

طبق گزارش رویترز، در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۲ درصد کاهش به ۲۶.۶۵ دلار رسید و در هفته نزدیک به دو درصد کاهش یافت. پلاتین حدود ۰.۸ درصد افزایش یافت و به ۹۵۷.۱۵ دلار رسید و در مسیر افزایش هفتگی قرار گرفت. پالادیوم با ۰.۲ درصد افزایش به ۹۳۷.۵۷ دلار رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد
  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تخصیص ارز تاکسی‌ های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • طلای جهانی پس رفت
  • شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی