Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سیدکاظم کمالیان دبیر ستاد برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید در شهرستان مهریز گفت: برای هفتمین سال پیاپی شهرستان مهریز در روز پنج شنبه سوم تیرماه در میدان امام رضا (ع) با المان پنجره فولاد، میزبان جمعی از خدام آستان قدس رضوی در جشنواره بین المللی زیر سایه خورشید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: خدام ثامن الحجج در شهرستان مهریز بیش از ۲۵ برنامه را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌کنند.

کمالیان ادامه داد: خدام رضوی ابتدا برای شروع برنامه‌ها و ادای احترام بر مزار شهدای گمنام در دانشگاه آزاد مهریز حضور می‌یابند سپس در جمع معلولان و خانواده‌های آن‌ها حضور می‌یابند.

دبیر ستاد برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید در شهرستان مهریز  اظهار داشت: سفیران امام هشتم در ادامه سفر خود به دیدار خانواده یک شهید و عیادت از بیماران بستری در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز می‌روند و از مدافعان سلامت تجلیل می‌کنند.

او گفت: خدام رضوی با حضور در روستای گردکوه، خانه هلال را افتتاح می‌کنند با مردم این روستا دیدار کرده و در جمع نوجوانان و جوانان رضوی همچنین فعالان قرآنی حضور می‌یابند.

کمالیان افزود: افتتاح کانون عمومی خدمت رضوی شهدای باغ بهار و دیدار با مردم روستای طزنج نیز از دیگر برنامه‌های مهمانان امروز مهریز است.

او گفت: تجلیل از یک خانواده پرجمعیت، برپایی کاروان شادی در سطح شهر، تجلیل از گروه سرود رهپویان حرم و اهدای ۹ جهیزیه به نیازمندان، از دیگر برنامه‌هایی است که در جریان مراسم مختلف این جشنواره انجام می‌شود.

کمالیانبیان داشت: خدام آستان قدس رضوی برنامه جشنواره زیر سایه خورشید امسال با حضور در روستای منشاد در مراسم قرائت دعای کمیل شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خدام حرم رضوی زیرسایه خورشید زیر سایه خورشید شهرستان مهریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۴۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود

حجت الاسلام عباس خرمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به برنامه های دهه کرامت فاصله سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و برادر گرانقدر ایشان امام رضا (ع) بیان کرد: در استان سمنان تمهیدات و برنامه های خوبی اندیشیده شده که در زمره آنها می توان به برنامه های فرهنگی و هنری اشاره کرد.

وی با بیان اینکه اعزام دانش اموزان استثنایی به مشهد مقدس یکی از برنامه های دهه کرامت در استان سمنان است که برای نخستین بار صورت می گیرد، افزود: برپایی موکب‌های امام رضایی در مدارس و همچنین سطح خیابان های شهرهای استان سمنان از دیگر برنامه های این دهه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه در دهه کرامت سفره اطعام رضوی برپا خواهد شد، تاکید کرد: در این حرکت معنوی ۲۰ هزار پرس غذای گرم در استان سمنان توزیع می شود.

خرمیان با اشاره به برگزاری برنامه های قرآنی در استان سمنان بیان کرد: اجرای پویش نوای ملکوت با هدف اشاعه فرهنگ رضوی و الگو پذیری نسل جوان از امام رضا (ع) از جمله دیگر برنامه های این ایام است.

وی از برگزاری همایش استانی دختران فاطمی به مناسبت روز دختر و ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) خبر داد و گفت: اجتماع نوجوانان رضوی در شهرستان‌های استان سمنان از دیگر برنامه های شاخص دهه کرامت در استان سمنان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری محافل انس با قرآن همگانی و همچنین ویژه دانش آموزان در استان خبر داد و بیان کرد: کمپین‌های مجازی برای حضور گسترده مردم با هدف گرامی داشت دهه کرامت و فرهنگ حجاب و عفاف نیز در این ایام راه اندازی می شود.

خرمیان با بیان اینکه ایجاد فضای معنوی و مذهبی و ایجاد نشاط اجتماعی در برنامه های دهه کرامت در سراسر استان سمنان دنبال می شود، گفت: از تمام شهرداری ها و دهیاری ها هم خواسته ایم تا در فضا سازی این ایام به ما کمک کنند.

کد خبر 6092838

دیگر خبرها

  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴