Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر صحبت هایی را مطرح کرده است

۵ تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و سر آغاز هفته مبارزه با مواد مخدر در کشور است.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران، به همین مناسبت مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر اختصاص به این مناسبت دارد و با شعار «همه با هم نه به اعتیاد» آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد جمالو، مدیر روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر در این رابطه گفت:

وقتی بلایایی طبیعی نظیر سیل و زلزله در منطقه ای از کشور رخ می دهد، هم میهنان عزیز ایران خودشان را مکلف به کمک می دانند و گاهی اوقات حتی مشاهده می کنیم میزان کمک های ارسالی بیشتر از نیاز هم هست. اکنون  باید اعتیاد را یک بلای واقعی اجتماعی بدانیم که دامن جوانان ما را گرفته است.

او افزود:

بر اساس تئوری های نوین علمی برای مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد راهی جز مشارکت همه مردم وجود ندارد. ۲۶ ژوئن روز جهانی مبارزه با مواد مخدر است که به همین مناسبت از همه ورزشکاران، هنرمندان، روحانیون، اساتید دانشگاه ها و همه اقشار جامعه می خواهیم دست در دست هم برای مقابله با این بلیه بزرگ اجتماعی متحد شویم.

مدیر کل روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت:

اتفاقات خوبی در ستاد مبارزه با مواد مخدر هم رخ داده که یکی از آنها شکستن رکورد کشف و امحای مواد مخدر است و نهادهای بین المللی معتبر زیادی از کشورمان به همین دلیل تقدیر کرده اند با این حال مقابله تنها راه مبارزه با مواد مخدر نیست و جوانان باید در این رابطه اگاهی کامل داشته باشند و بتوانیم با کمک هم ایرانی عاری از دیو مواد مخدر داشته باشیم. 

اخبار داغ 

تجاوز پسرخاله به دختر 13 ساله! / فقط صیغه مردان می شوم! بی‌واسطه با رحمان رضایی؛ پرسش از شما و پاسخ از کارشناس طرفداری برترین های قرن با حسین شمس: متاسفم برای مجمعی که به علی کریمی 9 رای می دهد؛ افتخار است رونالدو رکورد دایی را بزند علی دایی: باعث افتخار من است که رکوردم به کریستیانو رونالدو می رسد پیام کریستیانو رونالدو به علی دایی؛ یک قهرمان واقعی همیشه قهرمان می ماند پرتاب نوشابه کوکا کولا به سمت کریستیانو رونالدو در جریان دیدار پرتغال و فرانسه / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ستاد مبارزه با مواد مخدر روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۴۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی حاجیان صبح یکشنبه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 6090488

دیگر خبرها

  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان