Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد نکونام با انتشار پیامی نسبت به شکسته شدن رکورد علی دایی واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، شب گذشته در جریان دیدار پرتغال و فرانسه، کریستیانو رونالدو موفق شد دو گل دیگر به ثمر برساند تا به رکورد علی دایی برسد. حالا علی دایی و رونالدو به صورت مشترک با ۱۰۹ گل، بهترین گلزنان ملی هستند.

جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی ایران که رکورددار تعداد بازی‌های ملی است، در پیامی به این مسأله واکنش نشان داد و در صفحه اینستاگرامش نوشت: پانزده سال پس از تابستانِ بی‌رحم ٢٠٠۶ برای علی دایی و خداحافظی مظلومانه‌اش از بازی‌های ملی، کریستیانو رونالدو سرانجام در تعداد گل‌های ملی به بهترین مهاجم تاریخ فوتبال آسیا رسید؛ اتفاقی که بخوبی نشان‌دهنده بزرگی کار «آقای شماره ١٠» فوتبال ایران در این سال‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرد بزرگ، فوتبال ایران همچنان سال‌های سال به احترامت خواهد ایستاد و با اختلاف برای همه‌ی ما ایرانی‌ها همیشه بهترینی.
 نامت جاودان!

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی دایی رونالدو آقای گل جهان جواد نکونام رونالدو علی دایی لیگ برتر خلیج فارس لیگ خلیج فارس علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازماندن تیراندازان ایران از فینال جام جهانی/ نکونام ۱۱ و نوروزیان ۵۸ شدند

در مرحله مقدماتی تفنگ بادی مسابقات جام جهانی باکو امیرمحمد نکونام در رده یازدهم و پوریا نوروزیان در رده پنجاه و هشتم ایستادند و به فینال نرسیدند.

به گزارش ایسنا، در چهارمین روز از مسابقات تیراندازی جام جهانی باکو ملی‌پوشان ایران در ماده تفنگ بادی در خط آتش ایستادند. در این ماده ۷۹ تیرانداز حضور داشتند.

در پایان مرحله مقدماتی امیرمحمد نکونام با رکورد ۶۳۰.۲ در رده یازدهم و پوریا نوروزیان با رکورد ۶۲۳.۱ در رده پنجاه و هشتم قرار گرفت.

سومی رستمیان در مرحله دقت تپانچه ۲۵ متر

همچنین در این روز هانیه رستمیان در مرحله دقت تپانچه ۲۵ متر در کنار ۶۸ تیرانداز دیگر رقابت کرد که با رکورد ۲۹۴.۸ در رده سوم ایستاد. گلنوش سبقت‌اللهی هم با رکورد ۲۸۷.۹ در رده سی ام قرار گرفت. این مسابقات فردا در مرحله سرعت انجام خواهد شد.

در ادامه مسابقات امروز از ساعت ۱۳:۰۰ تیراندازان در تفنگ بادی زنان در خط آتش قرار خواهند گرفت.

مسابقات تیراندازی جام جهانی از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در سه رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی به میزبانی باکو آذربایجان انجام می‌شود. ایران در این مسابقات تنها در بخش تفنگ و تپانچه نماینده دارد. امتیاز مسابقات جام جهانی در رنکینگ المپیکی تیراندازان تاثیرگذار است.

تاکنون نمایندگان ایران در هیچ ماده‌ای به فینال نرسیده‌اند. در تپانچه بادی هانیه رستمیان هجدهم، گلنوش سبقت‌اللهی پنجاه و هفتم و سجاد پورحسینی سی و سوم شدند. تیم ایران در میکس تپانچه (گلنوش سبقت‌اللهی و سجاد پورحسینی) در رده بیست و چهارم وتیم‌های میکس تفنگ (شرمینه چهل‌امیرانی و امیرمحمد نکونام) نهم و تیم دیگر (فاطمه امینی و پوریا نوروزیان) سی و پنجم شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • تلاش رونالدو برای رسیدن به رکورد بازیکن مراکشی
  • بازماندن تیراندازان ایران از فینال جام جهانی/ نکونام ۱۱ و نوروزیان ۵۸ شدند
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • پیام رونالدو پس از هتریک در لیگ عربستان
  • عکس | پیام احساسی نفس بازغی برای تولد مادرش
  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد
  • پیام احساسی نفس بازغی برای تولد مادرش + عکس
  • عکس‌| پیام احساسی نکونام برای استقلالی‌ها؛ ذوق‌زدگی سرمربی آبی‌ها
  • رکورد مسابقات فری استایل اسکیت شکسته شد