Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@04:19:24 GMT

دستور رسیدگی سریع و دقیق به پرونده قضایی

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۵۰۶۳

دستور رسیدگی سریع و دقیق به پرونده قضایی

سیدابراهیم رئیسی در پی درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا در سانحه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران محیط زیست با صدور پیامی تاکید کرد: رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی موظف است به منظور رسیدگی «سریع و دقیق» به پرونده قضایی تشکیل شده در این زمینه، «نظارت» لازم را به عمل آورد.

به گزارش ایمنا، متن پیام سید ابراهیم رئیسی به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

سانحه تلخ واژگونی اتوبوس اعزامی جمعی از خبرنگاران حوزه محیط زیست به آذربایجان غربی که منجر به فوت دو تن از خبرنگاران عزیز شد، مایه تأسف و تأثر اینجانب گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سانحه ناگوار را به خانواده‌های محترم ایشان، جامعه مطبوعاتی کشور و تمامی فعالین صیانت از محیط زیست تسلیت گفته و برای مصدومان این سانحه از خداوند متعال شفای عاجل مسئلت دارم.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی نیز موظف است به منظور رسیدگی «سریع و دقیق» به پرونده قضائی تشکیل شده در این زمینه، «نظارت» لازم را به عمل آورد.»

منبع: ایسنا

کد خبر 502919

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خبرنگاران خبرنگاران نوجوان حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در نقده خبرنگاران اصفهان بیمه خبرنگاران واژگونی اتوبوس خبرنگاران حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران درگذشت خبرنگاران سازمان خبرنگاران بدون مرز تشییع پیکر خبرنگاران ایرنا و ایسنا تصادف اتوبوس حامل خبرنگاران سید ابراهیم رئیسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۵۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم

مدیرکل محیط زیست شهرستان ری گفت: از زمستان گذشته تاکنون ۲۴ مورد احکام سبز در شهرستان ری داشته‌ایم و ۴۸ روز در زمینه پاکسازی طبیعت فعالیت کرده‌اند.

محمد رستگاری، مدیرکل محیط زیست شهرستان ری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو در رابطه با معضلات تولید و مصرف پلاستیک اظهار داشت:متاسفانه معضل پلاستیک در سطح کشور همه گیر شده است و در سطح ملی باید برای آن چاره‌اندیشی کرد.

وی افزود: خوشبختانه مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست‌محیطی دارند و در راستای استفاده از احکام جایگزین برای متخلفانی که جرایم زیست‌محیطی مرتکب شده‌اند یا موارد دیگری که قاضی صلاح می‌داند پاکسازی طبیعت را به عنوان جایگزین در نظر می‌گیرند و برخی محکومان  را برای انجام این کار  اداره کل محیط زیست معرفی می‌کنند. امروز هم برخی محکومان با جمع‌آوری کیسه‌های پلاستیکی در حال گذراندن مجازات جایگزین حبس هستند.

وی بیان داشت: از زمستان گذشته تاکنون ۲۴ مورد احکام سبز در شهرستان ری داشته‌ایم و ۴۸ روز در زمینه پاکسازی طبیعت فعالیت کرده‌اند.

رستگاری تاکید کرد: این کار شاید در پاکسازی شهرستان تاثیر چشمگیری نداشته باشد، ولی کار فرهنگی است و محکومان به تبعات ریختن زباله آگاه می‌شوند و گامی به جلو در فرهنگسازی و جلب مشارکت همگانی برای حفاظت محیط زیست محسوب می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند