Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@17:33:08 GMT

جایزه ملی تعالی و پیشرفت به پله پنجم رسید

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۵۰۹۹

جایزه ملی تعالی و پیشرفت به پله پنجم رسید

پنجمین دوره‌ی این جایزه با رشد 31 درصدی مشارکت و با حضور 190 شرکت و موسسه در قالب 12 گروه کسب و کار برگزار شد و بر همین اساس مراسم اهدای جوایز به صورت نیمه حضوری و برخط (آنلاین) در تاریخ ششم تیرماه 1400 با حضور روسای نهادهای انقلابی و مدیران شرکت‌های برتر برگزار خواهد شد. آ

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی مرکز ملی تعالی و پیشرفت، پنجمین دوره‌ی این جایزه با رشد 31 درصدی مشارکت و با حضور 190 شرکت و موسسه در قالب 12 گروه کسب و کار برگزار شد و بر همین اساس مراسم اهدای جوایز به صورت نیمه حضوری و برخط (آنلاین) در تاریخ ششم تیرماه 1400 با حضور روسای نهادهای انقلابی و مدیران شرکت‌های برتر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر محمد جواد ایروانی رئیس شواری سیاست‌گذاری جایزه ملی تعالی و پیشرفت هدف از برگزاری این دوره‌ها را ارتقای کیفیت و بهره‌وری شرکت‌ها عنوان کرد و گفت: در این دوره گروه‌های کسب و کار کشاورزی و دامپروری و ساختمان و خدمات وابسته بیشترین آمار مشارکت را داشته اند. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره فرآیند کار این دوره اظهار داشت: جایزه ملی تعالی و پیشرفت بعد از ثبت‌نام شرکت‌ها و موسسات در فرآیند پنجمین دوره جایزه، تلاش نمود تا با برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی متعدد به صورت حضوری و مجازی برای شرکت‌ها و موسسات و ارزیابان، در جهت اشاعه فرهنگ تعالی و توسعه توانمندی‌های مدیریتی ذینفعان کلیدی خود در سطوح مختلف گام موثر بردارد. وی همچنین از افزایش 2.5 برابری ساعات آموزش در این دوره نسبت به دوره‌های قبل خبر داد و گفت: در این‌دوره مجموعا 21 هزار و 700 نفر ساعت آموزش ویژه مدیران شرکت‌ها و ارزیابان برگزار شده است.  وزیر اسبق اقتصاد افزود: فرایند ارزیابی شرکت‌ها و موسسات با همکاری 100 ارزیاب ارشد، 255 ارزیاب و همچنین 25 پایشگر و 40 مشاهده‌گر در سه سطح تعهد به تعالی، تقدیرنامه و تندیس در بازه زمانی آذر ماه 99 تا اردیبهشت 1400 انجام شده است.  ایشان عنوان نمود: از آنجایی که یکی از ماموریت‌های اصلی جایزه ملی تعالی و پیشرفت ، سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری(دامت برکاته) می‌باشد، در این دوره از جایزه یکی از محورهای مهم مورد بررسی ، عملکرد و اهتمام شرکت‌ها و موسسات در حوزه شاخص‌های اقتصاد مقاومتی و شعارهای سالیانه بوده است که در این زمینه نیز شرکت برتر معرفی خواهد شد. گفتنی است؛ مراسم اهدای جوایز با حضور شرکت‌های برتر و روسای نهادها به صورت حضوری در روز یکشنبه ششم تیرماه برگزار خواهد شد و سایر شرکت‌های حاضر در فرایند جایزه ملی تعالی و پیشرفت به صورت برخط در این مراسم حضور خواهند داشت. انتهای پیام؛ 

منبع: دانا

کلیدواژه: جایزه ملی تعالی و پیشرفت شرکت ها و موسسات خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۵۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، دور جدیدی از مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی با شرکت ۱۳۴۰ دانش آموز در ۲۶ لیگ از جمله مسیریاب، جنگجو، حل ماز، برنامه نویسی، آتش نشان، مین یاب قرار است در تاریخ ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت برگزار شده و در تاریخ ۲۰ اردیبهشت هم مراسم اختتامیه مسابقات در پردیس اصلی دانشگاه تهران برگزار می‌گردد.

دانش آموزان از سراسر کشور در صورت کسب مقام در این مسابقات مجوز حضور در دوره‌های تخصصی آمادگی مسابقات جهانی رباتیک ۲۰۲۴ را کسب می‌نمایند.

هدف از برگزاری این مسابقات کشف استعداد دانش آموزان نخبه می‌باشد.

پس از برگزاری این دوره از مسابقات روبوتیکاپ، برای برگزیدگان دوره‌های آمادگی شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ برگزار می‌شود.

این دوره‌های آمادگی قرار است از هفته پایانی خرداد در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شود و اعضای اصلی تیم جهانی حداکثر تا پایان تیر ماه توسط کمیته ارزیابی انتخاب خواهند شد.

پیش از این، تیم جهانی رباتیک دانش آموزی موفق به کسب مقام سوم جهان در مسابقات ۲۰۱۹ مالزی، مقام نایب قهرمانی در مسابقات ۲۰۲۲ هند و ۲۰۲۳ چین شده است.

همچنین نوجوانان نخبه کشور سال گذشته در مالزی قهرمان آسیا شدند

دانش آموزان علاقه مند به شرکت در این دوره از مسابقات لازم است برای ثبت نام با شماره ۶۷۴۳۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 6091389 علی قدمی

دیگر خبرها

  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • ‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان