Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس و مهر ، احمد راستینه نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به درگذشت دو تن از خبرنگاران محیط زیست بر اثر سانحه تصادف بر حمایت از سختی شغل خبرنگاران و بیمه کامل آن‌ها تأکید کرد.

راستینه در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:« حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران و درگذشت دو خبرنگار جوان ایرنا و ایسنا قلب‌های بسیاری را متأثر ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثمره خون این دو عزیز اراده همگان را برای دفاع از محیط زیست مستحکم‌تر خواهد ساخت. حمایت از سختی‌ شغل خبرنگاری و بیمه کامل آنها نیاز ضروری جامعه خبرنگاری است.»

بررسی علل واژگونی اتوبوس خبرنگاران حوزه محیط زیست در مجلس

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی ضمن تسلیت برای درگذشت دو تن از خبرنگاران حوزه محیط زیست اعلام کرد که دلایل بروز این حادثه تلخ و ناگوار در مجلس پیگیری می‌شود.

متن موسوی به شرح زیر است:

باسمه تعالی

خبر ناگوار واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران حوزه محیط زیست و درگذشت دو تن از اهالی پرتلاش رسانه در این حادثه، کام همه ما را تلخ کرد.

اینجانب این ضایعه جانگداز را به ملت ایران، فعالان عرصه خبر و رسانه به‌ویژه خانواده‌های داغدار درگذشتگان این حادثه خانم‌ها ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی تسلیت گفته، از خداوند متعال برای روح این عزیزان طلب آمرزش و آرامش ابدی می‌کنم.

ان‌شاءالله در مجلس شورای اسلامی پیگیر دلایل بروز این حادثه تلخ و ناگوار خواهیم بود.

سید نظام‌الدین موسوی

رئیس فراکسیون رسانه و فضای مجازی و سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی.

 به گزارش همشهری‌آنلاین، عصر روز گذشته (چهارشنبه، ۲ تیر) اتوبوس اسکانیا حامل خبرنگارانی که برای تهیه گزارش از وضعیت دریاچه ارومیه عازم آن منطقه شده بودند، در حوالی شهر نقده واژگون شد که چندین مصدوم بر جای گذاشت و «مهشاد کریمی» خبرنگار حوزه محیط زیست ایسنا و «ریحانه یاسینی» خبرنگار ایرنا در این سانحه تلخ، جان خود را از دست دادند.

کد خبر 609937 برچسب‌ها روزنامه نگاران خبرنگاران مجلس شورای اسلامی بیمه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: روزنامه نگاران خبرنگاران مجلس شورای اسلامی بیمه مجلس شورای اسلامی حوزه محیط زیست درگذشت دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۵۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم

یکصد و بیست و نهمین نشست هیأت عالی شورای وحدت اصولگرایان در دفتر مرکزی این شورا برگزار و حاضرین در مورد سیاست‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی بحث و تصمیم گیری کردند.

منوچهر متکی سخنگو و رئیس هیأت اجرایی شورای وحدت اعلام کرد: در یکصد و بیست و نهمین نشست هیأت عالی شورای وحدت، موضوع دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بر اساس تصمیمات اخذ شده در این جلسه مقرر شد که فهرست نامزد‌های مورد حمایت شورای وحدت در سراسر کشور از جمله حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلام شهر، شمیرانات و پردیس تهیه و به اطلاع مردم شریف رسانده شود.

متکی گفت: در این نشست با نظر قاطع اعضا، مصوب شد با توجه به اینکه تمامی نامزد‌های راه یافته به مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه تهران بزرگ را آقایان تشکیل داده و هیچ نامزدی از بین بانوان موفق به کسب آرای لازم در دور نخست نشد، شورای وحدت با در نظر گرفتن اصل تخصص و تعهد کلیه نامزدها، اولویت خود را به حمایت از بانوان قرار داده و تلاش می‌کند تعداد بیشتری از بانوان نامزد دارای صلاحیت در دور دوم انتخابات را در فهرست خود بگنجاند.

وی ضمن تاکید بر لزوم مشارکت مؤثر ملت نجیب و قهرمان ایران در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: شورای وحدت استان‌ها در تمام حوزه‌هایی که انتخابات در آن‌ها به دور دوم کشیده است، حضوری فعال داشته و در راستای وظایف خود در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، عمل کرده و فهرست نامزد‌های مورد حمایت خود را اعلام می‌کند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود از بین نامزد‌ها تعداد ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

شورای وحدت در مرحله اول انتخابات در تهران و سایر حوزه‌ها فهرست خود را ارائه کرده بود. این شورا پس از اعلام نتایج در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ۹۰ نفر از منتخبان در دور نخست انتخابات مجلس دوازدهم مورد حمایت شورای وحدت بودند که از این تعداد ۶۰ نامزد به طور اختصاصی در فهرست شورای وحدت و ۳۰ نفر نیز به طور مشترک با سایر فهرست‌ها حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • ۸۰ درصد از نقاط آبگیر شهر قم شناسایی و رفع معضل شد