Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» آرا شاوردیان عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به خانواده‌ از دست رفتگان در حادثه واژگونی اتوبوس در شهرستان تفت استان یزد و همچنین سانحه اتوبوس حامل خبرنگاران در شهرستان نقده، گفت: یکی از وظایف کمیسیون عمران مجلس نظارت بر وضعیت حمل‌ونقل جاده‌ای، ریلی و هوایی کشور است تا بستر مناسبی فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بررسی دلایل واژگونی اتوبوس‌ حامل خبرنگاران و همچنین اتوبوس مسافربری در شهرستان میبد باید در دستور کار هفته اینده کمیسیون عمران قرار بگیرد، عنوان کرد: در صورت نیاز و موافقت هیات رئیسه کمیسیون عمران تعدادی از از اعضای کمیسیون به صورت میدانی از محل حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران بازدید می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: گزارش حاصل از نظارت میدانی اعضای کمیسیون عمران و یا نمایندگان استان آذربایجان غربی از محل حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگار در صحن کمیسیون قرائت و در خصوص آن تصمیم‌گیری می‌شود.

وی با بیان اینکه کمیسیون عمران مجلس قطعا به موضوع حوادث جاده‌ای اخیر ورود می‌کند، تصریح کرد: بررسی کیفیت خودروها و جاده‌ها همواره در دستور کار کمیسیون‌های صنایع و معادن و عمران قرار داشته است. در شرایط فعلی لازم است تا نشست مشترکی در خصوص کیفیت وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی بین دو کمیسیون عمران و صنایع و معادن برگزار و کارگروهی در این خصو تشکیل شود.

منبع: نماینده

کلیدواژه: خبرنگاران عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مجلس حادثه واژگونی اتوبوس کمیسیون عمران مجلس حامل خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۵۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد

حمید محبوبی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: امروز در محور میاندوآب _مهاباد گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو سواری پراید دریافت شد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات برده‌رشان میاندوآب بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این حادثه ۳ مصدوم داشت که مصدومان حادثه بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تصادف محور نهبندان ـ زاهدان ۲ کشته برجای گذاشت
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور یزد _طبس هشت مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان در محور یزد طبس هشت مصدوم برجای گذاشت
  • ۱۰ مصدوم در حادثه اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور یزد-طبس
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین