Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود عباس‌زاده مشگینی عصر امروز در آیین شکرانه حضور که در محوطه شهیدگاه اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: نظام بین‌المللی در یک گردنه قرار گرفته و دنیا در حال تبدیل از یک جانبه‌گرایی به قدرت‌های متکثر و متنوع بوده و تکروی و تک قطبی مفرط در حال از بین رفتن است.

وی افزود: در این بین جمهوری اسلامی نقش اساسی خود را در منطقه ایفا می‌کند و قوی‌ترین و موثرترین بازیگر منطقه از منظر استراتژیکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور عنوان کرد: در حال حاضر در داخل کشور در یک گرفتاری اقتصادی هستیم و حجم نقدینگی در سال‌های اخیر بسیار افزایش یافته و به بیش از ۳ میلیون میلیارد تومان رسیده است.

وی ادامه داد: مسلما این حجم نقدینگی در هر قسمت قرار گیرد سبب تغییرات اساسی در آن شده و تاثیرات بسیار زیادی بر اقتصاد خواهد گذاشت و از این رو نیازمند یک انقلاب اقتصادی هستیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: برای رسیدن به تمامی این مسائل نیازمند گام دوم انقلاب هستیم که توسط مقام معظم رهبری نیز مورد تاکید قرار گرفته و گام دوم انقلاب یک شعار نبوده بلکه ضرورت تاریخی است و لازمه اجرای دقیق آن نیز تشکیل یک دولت کارآمد بود تا شاهد وحدت و انسجام بین قوا باشیم.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: امنیت ملی سیاست خارجی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۵۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد

محمدعلی شیرازی، مدیرعامل فرابورس مساله «استقرار نظام حاکمیت شرکتی» را به عنوان یک معیار اساسی در پذیرش شرکت‌ها در هیئت‌های پذیرش بازار اول، دوم و نوآفرین اعلام کرد.

به گفته وی شرکت‌های مشاور پذیرش ملزم هستند گزارش وضعیت استقرار حاکمیت شرکتی را مطابق با استاندارد مصوب فرابورس ایران، تهیه و به هیئت پذیرش ارائه دهند.

مدیرعامل فرابورس همچنین عنوان کرد: اجرای نظام حاکمیت شرکتی منجر به تداوم فعالیت بنگاه‌های اقتصادی، کنترل تضاد منافع میان مدیریت و مالکیت و تنظیم روابط و منافع ذی‌نفعان خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • تکذیب صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان استان اردبیل
  • خبر صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان کذب است
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • ضرورت مشارکت ذینفعان حوزه علوم انسانی در تدوین سیاست‌ها
  • مدرک‌گرایی موجب ایجاد فاصله بین دانشگاه و جامعه کار می‌شود
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه
  • مرمت خانه‌های تاریخی اردبیل امسال تعیین تکلیف می‌شود
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • ضرورت یکپارچه‌سازی مدیریت سد و کانال در اردبیل