Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر مظاهری در بازدید از سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به تخصصی شدن فرهنگسراهای شهرداری همدان اظهار داشت: یکی از اقدام ارزشمند و تحسین برانگیز سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان تخصصی کردن فرهنگسراها بوده است.

وی افزود: تخصصی شدن فرهنگسراها علاوه بر بالا بردن خروجی کار باعث می‌شود تا جامعه هدف دچار سردرگمی نشوند و به راحتی با حوزه خود ارتباط بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد امر به معروف استان همدان با بیان مردم باید به صورت ملموس تخصصی شدن فرهنگسراهای شهرداری همدان را حس کنند، گفت: امیدوار هستیم در حوزه گردشگری فرهنگسرای تاریخ و تمدن و در حوزه قرآنی، تالار قرآن بتوانند خروجی‌های خوبی داشته باشند.

مظاهری خاطرنشان کرد: فرهنگسرا بعد از تخصصی شدن باید به سمت برنامه محور شدن حرکت کنند و بتوانند محله رفت و آمد جامعه هدف خود شوند.

وی با بیان رسالت بسیار سنگینی بر دوش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان است، گفت: کار کردن در چندین حوزه به صورت تخصصی واقعاً دشوار است.

دبیر ستاد امر به معروف استان همدان عنوان کرد: یکی از حوزه خطیر این سازمان مبحث فرهنگی بوده که باید ظرفیت بالایی در اختیار آن قرار بگیرد.

مظاهری با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بیان کرد: فعالان حوزه سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران خدمت مقام معظم رهبری رسیدند که ایشان تاکید ویژه‌ای بر مبحث حوزه فرهنگ شهری داشتند.

وی افزود: همچنین رهبر انقلاب اسلامی از موازی کاری گلایه داشتند و تاکید فرمودند که شهرداری‌های باید در بحث فرهنگ شهری، آداب و رسوم گذشته‌ها در بحث مبانی دینی ورود کنند.

دبیر ستاد امر به معروف استان همدان با اشاره به سرمایه‌گذاری در حوزه امر به معروف گفت: ما هر چقدر بتوانیم امر به معروف تقویت کنیم و روی معروف‌ها سرمایه‌گذاری کنیم از نهی منکرها کم‌تر خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به عملکرد سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان اظهار داشت: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی یکی از سازمان‌های ۱۱ گانه شهرداری همدان بوده و یکی از پویاترین سازمان‌های شهرداری همدان است.

روح الله وجدی افزود: بی شک فعالیت در هر یک از بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و گردشگری نیازمند برنامه‌ریزی دقیق بوده و در کشور نیز شاهد آن هستیم هر یک از این مباحث به عنوان یک وزارتخانه تعریف شده است.

وی با بیان اینکه بخش فرهنگی یکی از خطیرترین امور در جامعه امروز ما است، بیان کرد: چشم‌انداز ترسیم شده در رسیدن به شهری مشارکت جو با رویکرد محله محوری و محتوا ساز است و در این راستا واگذاری فرهنگسراها به گروه‌ها، تشکل‌های مردمی و بخش خصوصی با مجوز شورای اسلامی شهر همدان صورت گرفت.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: برای رشد و شکوفایی فرهنگسراهای شهرداری، ۸ فرهنگسرا به صورت تخصصی در یک بخش فعال شدند.

وجدی با اشاره به فرهنگسراهای تخصصی شهرداری همدان گفت: فرهنگسرای گردشگری، فرهنگسرای قرآنی، فرهنگسرای هنر و رسانه، فرهنگسرای علمی و فرهنگسرای کودک و خانواده، فرهنگسرای تشکل‌های مردمی، فرهنگسرای کسب و کار و مجموعه‌های ورزشی اشاره کرد.

وی ادامه کرد: آماده همکاری با ستاد امر به معروف استان همدان را در جهت فرهنگسازی و گسترش امر به معروف در شهر را داریم.

کد خبر 5242125

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری امر به معروف و نهي از منكر همدان معاونت فرهنگی شهرداری همدان انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه بوشهر گرگان عکس استانها دهه کرامت آمار کرونا واکسن کرونا هفته قوه قضاییه اردبیل ایلام سازمان تبلیغات اسلامی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان ستاد امر به معروف استان همدان فرهنگسراهای شهرداری شهرداری همدان تخصصی شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۶۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در قم شناسایی شد

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی شهرداری قم گفت: یکی از اقدامات سازمان، محاسبه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهر قم بود که در این زمینه ۵۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری شناسایی شد.

علی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم در خصوص عملکرد سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ بودجه سازمان ۷۰۰ میلیارد تومان بود که باید به عنوان درآمد نقدی و غیر نقدی برای شهرداری تأمین می‌شد.

وی افزود: این بودجه با رشد ۱۴۰ درصد محقق شد، یعنی نزدیک به ۱,۳۰۰ میلیارد تومان که دوبرابر بودجه تعیین شده بود.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی شهرداری قم خاطرنشان کرد: این مبلغ شامل ۴ قرارداد مشارکتی بود که در پردیسان بسته شد، همچنین بخشی از قراردادهایی که سال ۱۴۰۱ قسمتی از ثبت مالی‌شان مانده بود در سال ۱۴۰۲ انجام شد.

رمضانی ادامه داد: بخشی از ثبت مالی قرارداد بسط شرقی در سال ۱۴۰۱ انجام و مابقی‌اش در ۱۴۰۲ انجام شد.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمان برای سال ۱۴۰۳ تصریح کرد: برای ۱۴۰۳ عدد بودجه ۱,۵۰۰ میلیارد تومان درآمد است و باید شش هزار میلیارد تومان قرارداد بسته شود تا سهم شهرداری ۱۵۰۰ میلیارد باشد.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی شهرداری قم تصریح کرد: سال گذشته یکی از مهم‌ترین اقدامات شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای کل شهر بود، در این زمینه حدود ۵۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری تعریف شد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان ۱۴۰۴ این فرصت‌ها اطلاع‌رسانی شود.

رمضانی با بیان اینکه فرصت‌های بررسی شده مرتبط با تمام وظایف شهرداری است، گفت: ایجاد شهرک تخصصی مدیریت پسماند، ایجاد نیروگاه‌های خورشید در بوستان‌ها، ایجاد شهربازی، سرمایه‌گذاری در حوزه انبارداری و مسائل لجستیک از جمله فرصت‌های شناسایی شده است.

وی با اشاره به طراحی مجتمع‌های تخصصی صنوف با استفاده از ظرفیت‌های موجود شهر، افزود: مکان‌یابی برای مجتمع تخصصی لوازم یدکی و مجتمع تخصصی صنف کالاهای الکترونیکی و روشنایی صورت گرفته است، همچنین به دنبال احداث یک میدان فروش مواد پروتئینی در مکان مناسب هستیم.

کد خبر 750017

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • شهرداری ایروان مایل به همکاری با اصفهان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است
  • دولت سیزدهم نگاه ارزشمندی به مسایل اجتماعی و فرهنگی دارد
  • لزوم واگذاری امور فرهنگی به مردم/ پیری جمعیت دغدغه جدی است
  • ۵۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در قم شناسایی شد
  • اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک
  • غلامحسین امیرخانی در مقابل خبرنگاران می‌نشیند
  • غلامحسین امیرخانی به پرسش‌های خوشنویسی پاسخ می‌دهد
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند