Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران گزارش مقدماتی درباره حادثه اتوبوس حامل خبرنگاران محیط زیست را ارائه داد.

به گزارش ایسنا، در متن ارسالی توسط این انجمن آمده است:

«انجمن صنفی روزنامه‌نگاران بار دیگر نهایت تأثر و تألم خود را از درگذشت دو همکار جوان، ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی در حادثه تصادف اتوبوس روزنامه‌نگاران حوزه محیط زیست ابراز کرده و به خانواده‌های داغدار ایشان تسلیت می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هم‌اکنون چهار روزنامه‌نگار دیگر؛ حسن ظهوری، مهدی گوهری، ابراهیم نژاد رفیعی و سهیل فرجی نیز که دچار آسیب جدی شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند در بیمارستان امام خمینی ارومیه تحت مراقبت هستند و خوشبختانه وضعیت جسمی‌شان تحت کنترل است.
ناگفته پیداست رخدادی که عاطفه جمعی جامعه روزنامه‌نگاری و آحاد مردم  را چنین آزرده است، دردناکترین تاثیر را بر روح و روان همکاران عزیزی باقی خواهد گذاشت که از مخافت این رخداد رسته‌اند و این رنجی است ناگفتنی.
از نخستین ساعات بروز این حادثه، انجمن صنفی یک وکیل محلی را برای کسب اطلاعات دقیقتر حقوقی و پیگیری های آتی به بیمارستان اعزام کرد. همچنین گیسو فغفوری، بازرس، و پژمان موسوی، عضو هیات مدیره، به نمایندگی از هیأت مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران برای پیگیری وضعیت سانحه‌دیدگان به ارومیه اعزام شدند.
نمایندگانِ یاد شده در این سفر، ضمنِ پیگیری وضعیت سانحه‌دیدگان و بررسی نحوه امدادرسانی به مجروحان، شکایت‌نامه‌ای علیه مسببان این رخداد تلخ تنظیم و تسلیم نیروی انتظامی کردند. برای پیگیری موضوع نیز رابطی از سوی انجمن به نیروی انتظامی معرفی شد. همچنانکه در اعلامیه نخست انجمن اعلام شد، این وظیفه اجتماعی و حرفه‌ای ماست که همراه با جامعه روزنامه‌نگاری ایران، تا روشن شدن تمامی جوانب موضوع، به پیگیری خود ادامه دهیم.
 انجمن صنفی روزنامه‌نگاران همچنین آمادگی خود را برای ارائه خدمات روان درمانی، حقوقی و پزشکی و هر نوع مساعدت ممکن دیگر به همکاران عزیر اعلام می‌کند.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست انجمن صنفی روزنامه نگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۶۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛ مدیر کل بازرسی استان لرستان گفت:در راستای پیگیری مسائل و مشکلات شهر خرم آباد و پیگیری و تلاش برای رفع و رجوع  مدیر کل بازرسی  استان ازمیدان شهدای خرم آباد بازدید کرد
سعید رازانی افزود:میدان شهدا یکی از قدیمی ترین میادین این شهر است و یادگاری از شهدایی است که مردم شریف خرم آباد تقدیم انقلاب کردند.
 وی  با بیان اینکه این میدان در وضعیت مناسی نیست و سنگ‌های اطراف میدان تخریب شدند ، گفت:حوضی که داخل میدان ،آبنمایی  این میدان  که از آب استفاده نمی شود که این مشکلات مرتفع شود  و شهرداری باید در این زمینه جوابگو باشد و هرچه سریع‌تر  این وضعیت بررسی  و پیگیری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • ارمنستان : اقدامات مقدماتی برای تاسیس سرکنسولگری در تبریز در حال انجام است
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • آتش‌سوزیِ مهیب قطار حامل بنزین در آمریکا | ویدئو
  • مردِ شماره «۴۴» گرافیکِ ایران کیست؟
  • علم گرفتار سانسور و تبعیض رسانه‌ای/ وقتی اسمی از دانشمندان آسیایی و آفریقایی به میان نمی‌آید
  • هفته گرافیک افتتاح شد
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!