Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیخ مهدی الصمیدعی روز پنجشنبه همایش بین المللی «نبرد سیف القدس؛ محور مقاومت و دفاع از مسجد الاقصی« در قم، ضمن محکوم کردن حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیستها و حمله به مسلمانان مدافع آن مسجد مقدس گفت: متجاوزان به این مکان مقدس به بدترین عذابها گرفتار خواهند شد.

وی ادامه داد: آنان که بر این جنایتها سکوت می کنند  و یا با متجاوز همراهی می کنند شریک جرم آنها خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الصمیدعی در ادامه سخنان خود افزود: آنها باید بدانند که اموال و وعده های صهیونیستها برایشان کار ساز نبوده و سرانجامشان بد سرانجامی خواهد بود.

در بخش دیگری از این همایش، مسوول امور دینی وزارت اوقاف کشور عمان نیز با بیان اینکه وحدت گروه‌های فلسطینی آزادی قدس را تسریع می‌کند، گفت: گروه‌های مقاومت در مسیر وحدت و هم افزایی گام بردارند.

شیخ بدر العبری قم، افزود: توافق گروه های فلسطینی و تکیه آنان بر انسجام داخلی و دریافت کمکهای منطقه ای وجهانی می تواند آنها را زودتر به پیروزی و احقاق حق خود برساند.

 وی در ادامه خواهان استفاده گروه های فلسطینی از تمامی امکانات داخلی ازجمله امکانات دینی، مذهبی، نژادی، زبانی وحتی منطقه ای برای رسیدن به آرمان های بلند قدس شریف شد.

بدرالعبری در پایان ابراز امیدواری کرد تا با رسیدن به نتایج مطلوب توسط گروه های فلسطینی آورگان این کشور هر چه زودتر به خانه وکاشانه خود برگردند.

در بخشی از این همایش از مجموعه مقالات همایش به ۲ زبان فارسی و عربی شامل ۴۰ مقاله در قالب یک جلد کتاب رونمایی خواهد شد.

همایش بین المللی «نبرد سیف القدس؛ محور مقاومت و دفاع از مسجد الاقصی» روز پنجشنبه با سخنرانی شخصیت هایی از ۱۰ کشور مختلف در قم آغاز و شامگاه پنجشنبه به کار خود پایان داد.

در بخشی از این همایش از مجموعه مقالات همایش به ۲ زبان فارسی و عربی شامل ۴۰ مقاله در قالب یک جلد کتاب رونمایی خواهد شد.

همایش بین المللی «نبرد سیف القدس؛ محور مقاومت و دفاع از مسجد الاقصی» روز پنجشنبه با سخنرانی شخصیت هایی از ۱۰ کشور مختلف در قم آغاز و شامگاه پنجشنبه به کار خود پایان داد./

برچسب‌ها قم مسجدالاقصی مقاومت عراق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم مسجدالاقصی مقاومت قم مسجدالاقصی مقاومت عراق گروه های فلسطینی مسجد الاقصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۶۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود

دریافت 43 MB

به گزارش خبرنگار مهر، اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی امروز هفدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در سالن همایش‌های فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود برگزار شد. در این همایش یک روزه محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور و تعدادی از معاونان وی به ایراد سخن پرداختند.

لازم به ذکر است در این همایش تعدادی از اساتید دانشگاه‌های کشور و استان، اعضای هیأت علمی و کارشناسان معماری، شهرسازی و گردشگری حضور داشتند. گفتگوی علی شهسوار خبرگزاری مهر را با محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را با هم می‌بینیم.

کد خبر 6098494

دیگر خبرها

  • سکوت در قبال صهیونیست‌ها ظلم بزرگ به بشریت است/ دستور کار ویژه برای «رفع مشکل بیکاری»
  • رئیس جمهور: سکوت در قبال جنایات صهیونیست‌ها ظلم بزرگ به بشریت است
  • سکوت در قبال جنایات صهیونیست‌ها ظلم بزرگ به بشریت است
  • سکوت در برابر جنایات صهیونیست‌ها محکوم است | به هیچ تهدیدی توجه نداریم
  • هشدار گروه‌های فلسطینی درباره جنایت صهیونیست‌ها در رفح
  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • معترضان صهیونیست تظاهرات سکوت برگزار کردند
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه