Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماه های اخیر برای فلورنتینو پرز بسیار جنجالی و سخت بوده است. پروژه سوپرلیگ رئال مادرید و ۱۱ تیم دیگر فعلا نتوانسته به کارش ادامه دهد و او باید تابستان جدایی زیدان و راموس را حل و فصل می کرد. مصاحبه مفصل فلورنتینو پرز را به نقل از مارکا می خوانید:

حذف قانون گل زده در خانه حریف؟ یوفا باید به فکر چیزهای بهتری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوفا باید نگران ساختن رقابتی جذاب تر باشد. فوتبال می میرد زیرا دیگر جوانان را جذب خودش نمی کند. تعداد تماشاگران کم می شود و اگر کاری انجام نشود، شرایط بسیار بد خواهد شد. مادرید انقدر فوق العاده است که من فقط چیزهای خوب آن را به یاد می آورم. رئال مادرید بزرگترین موسسه ورزشی جهان است و همیشه باید این را حفظ کنیم. من رئیس رئال مادرید هستم و شغل من این است. هیچکس به زندگی شخصی من علاقه مند نیست. فوتبال به من احتیاج دارد و ما باید آن را تغییر دهیم. جوانان دیگر تلویزیون نگاه نمی کنند بلکه سرگرمی های دیگری دارند. اگر این را تشخیص ندهیم، فوتبال دوران بسیار سختی را سپری خواهد کرد. 

فلورنتینو پرز در مورد جدایی سرخیو راموس از رئال مادرید گفت: پیشنهاد ما مهلت داشت اما راموس اعتنایی نکرد

روز جدایی سرخیو راموس از رئال مادرید برای من سخت بود. من او را مانند پسرم دوست دارم. خودم او را به مادرید آوردم. من سرخیو را تحسین می کنم و برای ما او یک اسطوره است. راموس همه صحبت ها را گفته و لازم نیست چیزی به آن اضافه کنم. من به او گفتم پیشنهاد تمدید قرارداد مهلت مشخصی دارد و او توجه نکرد. او روزی به در یک نقش دیگر به رئال مادرید بازخواهد گشت. من اینجا هستم تا در مورد آینده صحبت کنم، نه گذشته. من عاشق راموس هستم اما اکنون در مورد آن صحبت نمی کنم. 

آیا از جدایی زیدان غافلگیر شدید؟ قسم می خورم نامه زیدان را نخواندم

خیر. من او را می شناسم. پس از این فصل سخت، انتظار استعفای او را داشتم. قسم می خورم نامه زیدان را نخواندم. به من گفتند نامه خوبی نبوده اما من آن را نخواندم زیرا می دانم خودش آن را ننوشته و فرد دیگری نوشته است. هیچ چیزی بین من و زیدان عوض نشده است. او برای من اهمیت زیادی دارد. زیدان رویای سرمربیگری در تیم ملی فرانسه را دارد و قطعا به آن خواهد رسید. آیا ممکن است زیدان در آینده باز هم مربی رئال مادرید شود؟ البته. اینجا همیشه خانه او خواهد بود. 

پرز در مورد اخبار مذاکراتش با کونته، پوچتینو و الگری و اینکه آیا آنچلوتی گزینه آخرش بوده، گفت: با کونته و الگری مذاکره نداشتم

ما از داشتن آنچلوتی و پینتوس خوشحالیم. این آغاز یک مسیر است. ما با الگری و کونته مذاکره نداشتیم و پوچتینو با تیمش قرارداد دارد. آنچلوتی گزینه آخر ما نبود. از همان ابتدا به او فکر می کردیم. من با الگری یا کونته صحبت نکرده ام. با آنچلوتی کار می کنیم تا برای فصل جدید آماده باشیم. هم ما و هم او از این رابطه کاری خوشحال و راضی هستیم. 

از پرز در مورد نقل و انتقالات تابستانی، تقویت تیم و احتمال ساخت یک تیم کهکشانی دیگر سوال شد و او پاسخ داد: در مورد ام باپه و هالند صحبت نمی کنم

ما تیم فوق العاده ای در اختیار داریم. رئال مادرید همیشه برای ساختن یک تیم کهکشانی کار می کند اما نفرات ما عالی هستند و جوانان خوبی هم داریم. ام باپه؟ در مورد بازیکنانی که در رئال مادرید نیستند، صحبت نمی کنم. شیوع ویروس کرونا واقعا به ما ضربه زد و تلاش می کنیم با آن سر کنیم. ام باپه بازیکن بزرگی است اما در مورد بازیکنان سایر تیم ها صحبت نمی کنم. این محترمانه نیست. مردم به من اعتماد دارند که بهترین ها را به مادرید بیاورم. 

امیدوارم سرخیو راموس تیم خوبی پیدا کند و پیشنهاد آنها چیزی باشد که ما نتوانستیم ارائه دهیم. در مورد کریستیانو رونالدو هم همین اتفاق افتاد. آنچلوتی از نفراتی که دارد، راضی است. من در مورد ام باپه یا هالند صحبت نمی کنم. سوالات شما خیلی کسل کننده است! 

خاویر تباس گفته است رئال مادرید یک خرید بزرگ خواهد داشت:

خواهیم دید. رئال مادرید به دلیل کرونا آسیب زیادی دید. ما ۳۵ بازیکن داریم اما فقط می توانیم ۲۵ را به مسابقات ببریم. ببینیم چه پیش می آید. هرگز تصور نمی کردم روزی از بازیکنان بخواهم دستمزد خود را کاهش دهند. از سخاوت بازیکنان ممنونم. آنها گفتند رئال مادرید به ما همه چیز داده و وقت آن است که ما کمک کنیم. 

پرز در مورد آینده رافائل واران گفت:

واران؟ نمی دانم. او فعلا در یورو حضور دارد. هنوز با او صحبتی نداشته ایم. بعد از یورو صحبت می کنیم. واران بازیکن رئال مادرید است و هنوز یک سال دیگر قرارداد دارد. با او صحبتی نداشته ام و تا این لحظه پیشنهادی برای او دریافت نکرده ام. مارسلو کاپیتان اول فصل آِینده ما خواهد بود. سخت است مدافع چپی مانند او پیدا کنیم. مارسلو و روبرتو کارلوس بهترین مدافعان چپ تاریخ بوده اند. گرت بیل؟ او بازیکن بزرگی است. من فینال هایی را که او باعث پیروزی ما شد، از یاد نمی برم. آیا گرت بیل را دوست دارم؟ من تمام بازیکنانمان را دوست دارم. ما بازیکنان زیادی داریم و بعضی از آنها به اجبار باید قرضی در تیم دیگری بازی کنند. 

پرز در مورد انتخاب ۱۲ تیم خاص برای سوپرلیگ گفت: سوپرلیگ یک لیگ بسته نیست

نمی توان تمام باشگاه ها را راضی نگه داشت زیرا رقابت واقعی کم می شود. بازی های رم به اندازه بازی های منچستریونایتد بیننده ندارد. اینجا هواداران هستند که حکم می دهند. به همین دلیل این ۱۲ تیم را انتخاب کردیم که پرهوادارترین باشگاه ها هستند. 

سوپرلیگ؟ ما هنوز در حال کار کردن روی آن هستیم. چرا یوفا باید به ما حکمرانی کند؟ چگونه باشگاهی می تواند مانند رئال مادرید باشد؟ خب ما سال ها برای چنین چیزی کار کرده ایم و هواداران بسیار زیادی داریم. سوپرلیگ جای تیم هایی با بیشترین هوادار است. سایر تیم ها هم وفق پیدا می کنند. سوپرلیگ یک لیگ بسته نیست بلکه کاملا باز است (تیم ها می توانند تغییر کنند). دادگاه ها تشخیص دادند یوفا نمی تواند ما، یوونتوس و بارسلونا را از لیگ قهرمانان محروم کند. این یک انحصارطلبی بود. بعضی بازی ها هیچ تماشاگری ندارند و هیچ پولی نمی سازند. باشگاه هایی که بیشترین پول را می سازند، باید با هم بازی کنند. سوپرلیگ یک لیگ باز است و تاثیری روی لیگ های داخلی ندارد.  یوفا انگلیسی ها را مجبور به عقب نشینی کرد 

یوفا تیم های انگلیسی را مجبور به عقب نشینی کرد. من با چفرین صحبت نکرده ام. ما میلیون ها یورو از دست داده ایم و او دستمزدش افزایش پیدا کرده است. این چه دنیایی است که ما در آن زندگی می کنیم؟ چفرین تمام تلاش خود را کرد تا ما، یووه و بارسلونا را از لیگ قهرمانان بیرون بیندازد اما نتوانست و دادگاه ها به او اجازه ندادند. در بحث سوپرلیگ باید به یاد داشت که همه باشگاه ها مانند هم نیستند و اینکه فوتبال با این روال کنونی خواهد مُرد. 

وقت آن است که واقعیت را ببینیم. طبیعی است بهترین بازیکنان با هم بازی کنند. این یک لیگ بسته نیست. اگر NBA  را ببینید، هیچوقت بازی های بهترین ها کسل کننده نمی شود. آنها هر هفته با هم بازی می کنند و تیم های ضعیف تر با آنها نیستند. 

فلورنتینو پرز بارها با مجریانی که مصاحبه می کردند وارد بحث لفظی شد و اینجا هم گفت:

می خواهید با پرسیدن سوال های عجیب، خوب به نظر برسید؟ هیچ تیمی نمی تواند سوپرلیگ را ترک کند. اینطور نیستم فقط ما ۳ تیم مانده باشیم. این دروغ است. تمام این ۱۲ تیم کاملا با هم توافق دارند. سوپرلیگ به کارش ادامه می دهد و هیچ تیمی نمی تواند از آن جدا شود. یوفا ما را تهدید کرد و انگلیسی های بیچاره در دام آن افتادند. سوپرلیگ راه خودش را خواهد رفت. 

چرا رائول سرمربی رئال مادرید نشد؟

ما به گزینه باتجربه تری نیاز داشتیم و رائول قدم به قدم پیشرفت می کند. او روزی سرمربی رئال مادرید خواهد شد. 

چرا هیچ بازیکنی از رئال مادرید در تیم ملی اسپانیا در یورو حضور ندارد؟

سه بازیکن بزرگ اسپانیایی ما راموس، کارواخال و وازکز مصدوم بودند. ناچو در ترکیب اصلی ما نبود. 

مدیریت لوئیس کمپوس چقدر صحت دارد؟

به هیچ عنوان. این خبر اشتباه است. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فلورنتینو پرز صحبت نمی کنم رئال مادرید پرز در مورد باشگاه ها بازی ها ام باپه تیم ها یک لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۶۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زیدان در مسابقات فرمول یک هم به یاد رئال مادرید است: برای همیشه، هالا مادرید
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • ماکرون با شی درباره تجارت و اوکراین صحبت می‌کند
  • شاهکار رئیس؛ جام شماره 61 فلورنتینو پرز با رئال مادرید
  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰
  • گل خوسلو به کادیز (رئال مادرید 3-0 کادیز)
  • گل جود بلینگام به کادیز (رئال مادرید 2-0 کادیز)
  • پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول
  • هم‌تیمی مسی لو داد: او خیلی انگلیسی بلد نیست