Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر بانوی ملی پوش بوشهری توانست در ماده تفنگ بادی مسابقات جهانی کرواسی، به عنوان نفر اول راهی مرحله نهایی شود.

بنا به اعلام فدراسیون تیراندازی، در نخستین روز از مسابقات تیراندازی جام جهانی کرواسی، فاطمه کرم زاده تیراندزا جوان بوشهری که سهمیه المپیک را دارد، موفق شد در ماده تفنگ بادی به عنوان نفر اول به مرحله نهایی راه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماده تفنگ بادی بانوان، سه ملی پوش کشورمان به مصاف ۹۳ تیرانداز از دیگر کشورها رفتند که در نهایت فاطمه کرم زاده بانوی المپیکی کشورمان به عنوان نفر اول با ۶۳۳/۶ امتیاز راهی مرحله نهایی شد.

دیگر تیراندازان کشورمان آرمینا صادقیان با ۶۲۶/۴ امتیاز در جایگاه چهاردهم و نجمه خدمتی با ۶۲۲/۷ امتیاز در جایگاه چهلم جهان قرار گرفتند و از راهیابی به مرحله نهایی بازماندند.

پس از نماینده ایران نمایندگان کشورهای، ایتالیا، روسیه، اسلوونی، رومانی، مجارستان و اتریش به ترتیب به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

مسابقات تیراندازی جام جهانی از اول تیر با حضور ۵۲۰ ورزشکار از ۴۷ کشور جهان به میزبانی کرواسی آغاز شده است و تا ۱۲ تیر ادامه خواهد داشت.

فاطمه کرم زاده تیراندزا متولد ۵ آذر ۷۷ و از ۱۰ سالگی تیراندازی را در بوشهر آغاز کرده است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسيون تيراندازي فدراسیون تیراندازی مسابقات تیراندازی جام جهانی کرواسی آرمینا صادقیان بوشهر مرحله نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۷۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم میکس ریکرو ایران در دور نخست مسابقات حذفی جام جهانی تیراندازی با کمان شانگهای با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل تیم هلند به پیروزی رسید.   تیم کشورمان در مرحله یک هشتم پایانی با نتیجه ۵ بر یک از سد تیم فرانسه تیم دوم مسابقات گذشت و راهی دور بعد شد.   تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی با نتیجه ۵ به ۴ مقابل مکزیک نتیجه را واگذار کرد و و از صعود به جمع ۴ تیم برتر بازماند.   در مرحله مقدماتی این مسابقات تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی و مبینا فلاح با امتیاز ۱۳۲۷ در رده پانزدهم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران را ارتقا ببخشد. ­

دیگر خبرها

  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور