Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، تداوم و استمرار آموزش تماما مجازی در دانشگاه ها را موجب لطمه به آموزش عالی و کیفیت آموزش دانست و اظهار کرد: از مسولان مربوطه درخواست داریم یک اولویت تام برای اینکه دانشگاهیان به سرعت واکسینه شوند، داده شود.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به اینکه حتی اگر کرونا از بین برود، آموزش مجازی در دانشگاه حفظ خواهد شد، خاطرنشان کرد: ما در دانشگاه علامه در نظر داریم، حتی اگر دانشگاه ها کاملا حضوری شود، ۱۲ تا ۱۳ جلسه از کلاس ها را به صورت حضوری برگزار خواهیم کرد و ۴ جلسه را به صورت مجازی در اختیار استاد قرار خواهیم داد که هر زمان خواست به هر شکلی برگزار کند تا از نظر زمانی هم از نظر روز برگزاری انعطاف پذیر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمی ضمن بیان این مطلب که کلاس های دوگانه فواید متعددی دارند، گفت: در این نوع کلاس ها امکان برگزاری کلاس به دو صورت حضوری و آنلاین فراهم می شود؛ البته این موضوع نافی این نیست که باید هرچه زودتر جامعه دانشگاهی مخصوصا دانشگاه های دولتی را واکسینه کنیم.

وی در ادامه بر تسریع روند واکسیناسیون دانشجویان و اساتید تاکید کرد و گفت: گفته می شود برای ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار دانشجو به ۷ میلیون دوز واکسن نیاز داریم و ممکن است در اختیار نباشد در حالی که بخشی از خانواده آموزش عالی مثل پیام نور آموزش مجازی و از راه دور دارند.

سلیمی اضافه کرد: درخواست ما این است که دانشگاه های دولتی که خوابگاه دارند و تعداد دانشجویان و اساتید آن از ۳۰۰-۴۰۰ هزار نفر تجاوز نمی کند، در اولویت واکسیناسیون قرار بگیرند.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی افزود: این دانشگاه ها تنها حدود ۱۵ درصد آموزش عالی را در بر می گیرند و برای این تعداد دانشجو و استاد به حدود یک میلیون دز واکسن نیاز داریم که به نظر می رسد فراهم کردن آن کار سختی نباشد.

کد خبر 5243579 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علامه طباطبایی حسین سلیمی دانشگاه ها واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سازمان سنجش کنکور 1400 وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون دکتری تخصصی گروه پزشکی شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشگاه های ایران دستیاران پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی سیدابراهیم رئیسی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشگاه آزاد اسلامی آموزش مجازی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۷۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص شد

به گزارش خبرآنلاین، به گفته معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، والدین کودکانی که شش سال آن‌ها تمام و کار سنجششان انجام شده، می‌توانند از ۱۹ اردیبهشت برای ثبت‌نام فرزندشان در کلاس اول اقدام کنند.

حمید طریفی‌حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ۱۹ اردیبهشت ماه ثبت‌نام کلاس اولی‌ها آغاز می‌شود گفت: سال گذشته از اواخر اردیبهشت ماه شرایط پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان به صورت الکترونیک فراهم شد که تجربه موفقی بود، امسال با توجه به اولویت‌های وزارتخانه، جلو کشیدن تقویم‌های اجرایی در دستور کار است و از ۱۹ اردیبهشت ماه فعالیت‌های اجرایی ثبت‌نام‌ها آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه ستاد ثبت‌نام وزارت آموزش و پرورش ۱۹ اردیبهشت را برای ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص کرده است افزود: این امر به صورت الکترونیک قابل انجام است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تاکنون سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی حدود یک میلیون نوآموز بدو ورود به دبستان انجام شده است و برای ثبت نام پایه اول این نوآموزان، والدین آنها می‌توانند از تاریخ اعلام شده به سامانه irhttp://my.medu.ir مراجعه کنند.

٢٣٣٢٣٦

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902626

دیگر خبرها

  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • تاثیر اساتید در جامعه باید مثبت و مشهود باشد
  • ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است
  • سهم ۱۹ درصدی آموزش عالی از کل بودجه عربستان/ دولت به دانشگاه‌ها آزادی عمل می‌دهد
  • سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب معلمان است
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از کی شروع می‌شود؟
  • زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص شد
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر
  • کیفیت بخشی به مقوله آموزش از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش