Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@04:43:20 GMT

شرایط اضطراری در چهارگوشه زمین استقلال

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۸۴۶۷

شرایط اضطراری در چهارگوشه زمین استقلال

خبرگزاری میزان – استقلال در حالی در آخرین مسابقه خود در دیداری معوقه از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر با ۲ گل شهر خودرو را شکست داد و ۴۰ امتیازی شد که آبی‌پوشان این روز‌ها پرحاشیه‌ترین تیم ایران هستند و هر روز یک ماجرای جدید در این تیم اتفاق می‌افتد.

در این روز‌ها فرهاد مجیدی با مدیریت باشگاه در چالش است و دو طرف هر روز علیه هم موضع‌گیری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار مقابل گل‌گهر فرهاد مجیدی هم در هنگام ورود به استادیوم و هم در هنگام خروج (با وجود پیروزی)، چهره شادابی نداشت و با حالتی از عصبانیت استادیوم را ترک کرد. او در نشست خبری هم تنها یکی دو جمله صحبت کرد و پاسخگوی رسانه ها نبود.

در میکسدزون ورزشگاه آزادی چند بازیکن این تیم از جمله فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری، وریا غفوری، محمدحسین مرادمند، مهدی مهدی‌پور و احمد موسوی به صحبت با اصحاب رسانه پرداختند و همگی با لحنی سرشار از تاسف و ناراحتی به بیان وضعیت استقلال پرداختند. بازیکنان استقلال درخصوص چالش‌های بین مدیر باشگاه و کادرفنی و بازیکنان، نداشتن امکانات مناسب تمرینی و پزشکی، نبود زمین تمرین مشخص، میزان دریافتی‌ها و مشکلاتی از این قبیل زبان به سخن گشودند و به نوعی درد و دل کردند.

بی اغراق بحرانی بودن وضعیت استقلال در این روزها “روشن‌تر از روشن” است و اگر فکری اساسی نشود به یک تلخی و تاریکی تاریخی منجر خواهد شد. بیشتر بخوانید: اسماعیلی: برای ما فرقی نمی‌کند چه کسی مدیر استقلال است/ پرسپولیسی‌ها مشکلات ما را داشتند این نتایج را نمی‌گرفتند

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۸۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش میزان فرونشست‌های زمین همزمان تشدید بارندگی‌ها

علی بیت الهی رئیس مرکز زمین شناسی مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه با توجه به توسعه پهنه های فرونشستی زمین در کشور و فروافتادن خودروها به درون شکاف ها و فیشرهای فرونشستی(در چند مورد)، نصب علائم هشدار دهنده، در زون های پرخطر فرونشست زمین، ضروری است گفت: نصب این چنین علائمی نقش موثری در کاهش خسارات ناشی از فرونشست زمین دارد.

وی افزود: چنین اقداماتی در بسیاری از کشورهای خارجی اجرا شده و تجربیات نشان دهنده آثار مثبت این اقدامات بوده است.

بیت الهی بیان کرد: چنین کارهائی، نافی انجام کار بنیادین مقابله با فرونشست زمین که همانا جلوگیری از افت سطح آب های زیرزمینی بوده،  نیست، اما تا حصول نتیجه، منطقی است تا با اقداماتی در حد امکان، از بروز حوادث ناگهانی جلوگیری کرد.
 وی یادآور شد: تجربه نشان داده  که در فصول بارندگی، با تشدید جریان رگاب های زیر سطحی و نفوذ بیشتر آب های سطحی به درون شکاف های فرونشستی، فرسایش های تونلی و آب شستگی ها بیشتر و فروریزش زمین نیز به تبع آن افزونتر خواهد شد. 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • افزایش میزان فرونشست‌های زمین همزمان تشدید بارندگی‌ها
  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • دادستان کل کشور: مصادیق آزادی‌های مشروع باید روشن شود
  • سایه روشن ورود توصیه‌ای بانک‌ها به واگذاری سرخابی‌ها