Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، یاسر ظریفی دبیرکل بنیاد کرامت گفت: ستاد ملی کرامت که همزمان با فرمان مقام معظم رهبری برای روی کار آمدن و تشکیل دولت جوان و حزب اللهی تشکیل شده بود، پس از پیروزی آیت الله رئیسی و حصول نتیجه، بر اساس تصمیم شورای مرکزی و نظر اعلامی حضرت آیت الله رئیسی مبنی بر تغییر وضعیت ستادها به قرارگاه فعالیت های خیریه و کمک رسانی، در سالروز میلاد با برکت هشتمین اخترتابناک آسمان ولایت و از سوی حضور هشتمین منتخب جمهور؛ با تغییر وضعیت از فعالیت انتخاباتی، نام خود را به نام «بنیاد ملی کرامت» تغییر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این ستاد با اولویت فعالیت‌های جهادی در حوزه اقتصادی و اجتماعی، به عنوان مرکز پیگیری مطالبات مردم و رهبری در مسیر اجرای بیانیه گام دوم در سطح کشور و فضای بین الملل، تلاش خواهد کرد.

دبیرکل بنیاد کرامت ادامه داد: امیدوارم که حضرت شمس الشموس، معین الضعفا، مددرسان خانواده ی بزرگ بنیاد ملی کرامت در سراسر میهن پهن آورمان بوده و با حمایت و همراهی مردم عزیزمان بتواینم گره‌ای از کار محرومان باز کنیم.

شایان ذکر است در آیینی با حضور چهره های سرشناش سینمایی و مردمی از لوگوو نشان بنیاد در مشهد مقدس رونمایی شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرامت مقام معظم رهبری رئیسی رونمایی ملی کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۸۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!

 باشگاه استقلال برای فرار از جریمه دو میلیاردی، اطلاعیه‌ای را که منتشر کرده بود پاک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام رسمی سازمان لیگ، سه هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر به صورت همزمان برگزار خواهد شد و در این میان نیز مکان بازی استقلال برابر پیکان، ورزشگاه پاس قوامین تهران اعلام شده است. موضوعی که با اعتراض آبی‌ها همراه شد.

در متن اطلاعیه‌ای که رسانه رسمی استقلال صادر کرد، آنها نوشته بودند که با ارسال نامه‌ای به بهاروند، خواستار تغییر مکان این دیدار شده‌اند، چرا که استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است.

    آبی‌ها خواهان تغییر مکان این دیدار شدند و اعلام کردند باید بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود. اطلاعیه ای که پس از گذشت ساعتی، از رسانه‌های رسمی باشگاه حذف شد.

ظاهرا علت این موضوع، تهدید به جریمه باشگاه استقلال بوده است. مانی غفار مدیررسانه‌ای سابق آبی‌ها در صفحه شخصی‌اش نوشته است که به مدیران استقلال گفته‌اند بابت انتشار خبر نامه اعتراضی به سازمان لیگ برای تغییر مکان بازی هفته آخر، دو میلیارد جریمه می‌شوید. استدلال کرده‌اند وقتی نامه زده‌اید، دیگر نباید اطلاع رسانی می‌کردید.

در نتیجه باشگاه استقلال برای فرار از جریمه دو میلیاردی، تصمیم گرفت تا این اطلاعیه را از رسانه‌های رسمی خود پاک کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • حضور سرزده دبیرکل ناتو در کی‌یف با وعده افزایش جریان تسلیحات
  • حضور غیرمنتظره دبیرکل ناتو در کی‌یف با وعده افزایش جریان تسلیحات
  • رونمایی از نام جدید مورایس پس از مسلمان شدن | هدیه سپاهانی را ببینید
  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌