Web Analytics Made Easy - Statcounter

یدالله اکبری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی استقلال مقابل شهر خودرو اظهار داشت: استقلال برد شیرینی کسب کرد. هرچند در نیمه اول بازی چنگی به دل نمی‌زد. البته بابت کیفیت فنی حق می‌دهم، چون استقلال به خاطر بعضی مسائل پیرامونی تحت فشار بود. نمی‌دانم این حواشی، چه زمانی از سر استقلال دست برمی‌دارد و چرا با مربی تیم بحث می‌کنند و استقلال را به حاشیه می‌کشانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدیرعاملی که نمی‌تواند درآمدزایی کند، استعفا بدهد، برود. وقتی مدیری این کاره نیست چرا در این سمت ادامه می‌دهد؟ استقلال تیم مردمی است و این نفرات موقتاً حضور دارند. در نهایت دود این مسائل به چشم هواداران می‌رود. سیاسی‌کاری سال‌هاست که به استقلال ضربه زده است. چرا به جای مددی از پیشکسوتان و بزرگان استقلال استفاده نمی‌شود؟ مجید نامجومطلق، جواد زرینچه، علی جباری و بهتاش فریبا نمونه نفراتی هستند که لایق مدیریت در استقلال هستند. چرا امثال این‌ها که در استقلال زحمت کشیده‌اند باید بیرون بمانند و نفرات غیرفوتبالی مدیریت کنند؟ آدم‌هایی مثل مددی فقط استقلال را به حاشیه می‌برند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در این شرایط اقتصادی، کدام بازیکنی بدون دریافت پول حاضر به بازی کردن است؟ حق بازیکن است که مطالباتش را دریافت کند. در گذشته اینقدر مشکل اقتصادی نداشتیم. اگر بتوانیم مهدی قایدی را نگه داریم چه بهتر، اگر نه باید از حالا دنبال استعدادیابی باشیم. حق قایدی است که به دنبال شرایط بهتر باشد؛ بنابراین در تیم‌های پایه، لیگ یک و لیگ دو به دنبال استعداد جدید باشید. مگر قایدی از لیگ یک نیامد؟ پس باز هم از این دست بازیکنان پیدا می‌شود.

اکبری درباره جکم جلب محمدحسین مرادمند عنوان کرد: بدترین اتفاق ممکن این است که در شب مسابقه حکم جلب بازیکن را بگیرند. در حالی که او باید برای مسابقه آرامش داشته باشد. بازیکن به خاطر رضایتنامه‌اش، چک شخصی پرداخت کرده و مدیر باشگاه نمی‌تواند به وعده‌اش عمل کند. این موضوع باعث سرافکندگی و خجالت مدیرعامل استقلال است. بیشتر بخوانید: مرادمند: طلبکاران، مددی و چک هایش را قبول ندارند

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال یدالله اکبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۸۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!

به گزارش همشهری آنلاین،‌ استقلالی‌ها باید تا دهم اردیبهشت پول پیش اجاره منزلی که برای بازیکن ازبکستانی خودشان تهیه کرده بودند را تکمیل می‌کردند به همین خاطر بلافاصله پس از اینکه هلدینگ مالک جدید باشگاه پولی را در اختیار استقلال گذاشت یکی از مواردی که در اولویت قرار گرفت، تکمیل روند پرداختی به صاحبخانه ماشاریپوف بود چون باشگاه به هیچ عنوان نمی‌خواست این قضیه به یک جنجال رسانه‌ای تبدیل شود.

در سالیان گذشته و هنگامی که مدیران دیگری در راس مدیریت باشگاه استقلال بودند، چند بار عدم پرداخت به موقع مطالبات صاحبخانه‌ها موجب جنجال رسانه‌ای برای استقلال شد و یک بار هم در داستان منزل شیخ دیاباته اتفاقاتی افتاد که یادآوری آن هنوز باعث ناراحتی این بازیکن می‌شود.

کد خبر 849134 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!
  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!
  • حواشی جذاب از روز خاص کمپ ناصر حجازی؛‌ استقلال آماده قهرمانی است
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • (عکس) حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی
  • درگذشت مادر شهید اسحق مددی
  • مادر شهید اسحق مددی، به دیدار فرزند شهیدش شتافت
  • شگفتی از دستمزد میلیون دلاری بازیکن سابق استقلال
  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!