Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:58:07 GMT

۱۰ فقره جهیزیه در قصرشیرین به نوعروسان اهدا شد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۹۷۷۸

۱۰ فقره جهیزیه در قصرشیرین به نوعروسان اهدا شد

«بهمن کرداری» روز جمعه به ایرنا افزود: این جهیزیه ها با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) قصرشیرین و موسسه آبشار عاطفه ها تهیه و به نوعروسان تحت پوشش و نیازمند اهدا شده تا بتوانند زندگی خود را آغاز کنند.

وی اظهار داشت: پارسال نیز تعداد ۲۹ مورد جهیزیه به ارزش یک میلیارد و ۵۳۵ میلیون ریال به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) قصرشیرین گفت: کمیته امام راحل یادگار بنیانگذار انقلاب اسلامی با هدف کمک به محرومان بنا شد که حمایت های بسیار زیادی توسط این نهاد حمایاتی از نیازمندان صورت می گیرد.

کرداری ادامه داد: یک هزار و ۳۵۰ خانوار قصرشیرین زیرپوشش کمیته امداد هستند و در طول سال خدمات مختلفی از جمله کمک معیشت، هزینه های درمان، کمک هزینه تحصیل و موارد دیگر به آن ها ارایه می شود.

وی بیان کرد: با هدف تحکیم بنیان خانواده نوعروسان آموزش های مربوط به آیین همسرداری در قالب برپایی کلاس های مشاوره، احکام، بهداشت، مهارت های زندگی و آموزش سبک زندگی اسلامی را فرا گرفتند و کتاب و لوح های فشرده آموزشی مرتبط با این موضوع ها نیز میان آنها توزیع شده است.

قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از۲۷ هزار تن جمعیت دارد.

برچسب‌ها خرید جهیزیه قصرشیرین جهیزیه عروسی کمیته امداد امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرید جهیزیه قصرشیرین جهیزیه عروسی خرید جهیزیه قصرشیرین جهیزیه عروسی کمیته امداد امام خمینی کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۹۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ سید علی اصغر پور بهشت گفت: در مرحله اول توزیع این برنامه ۱۵۸ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شد که این کار به نیابت از شهدا اجرا شد.
وی افزود: این جهیزیه‌ها شامل کالا‌های اساسی مانند یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، اجاق‌گاز، جاروبرقی، اتو و دیگر کالا‌های مورد نیاز است که ارزش ریالی هر سری ۴۰۰ میلیون ریال است.

دیگر خبرها

  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی